Ach ik ben blij dat Vettel niet naar Mercedes is gegaan. Nu maar hopen dat Rosberg de titel pakt tegen beter weten in.quote:
Heb altijd wel vermoeden dan Hamilton de snelste in het veld is, nu die niet meer beperkt wordt door slappe bandjes komt dat naar buiten.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Rosberg de titel pakt tegen beter weten in.
Weet ik niet, hij is wel supersnel maar dat is wat anders dan een hele race goed uitrijden, dat hij beter is dan Rosberg geloof ik wel, die 2 rijden nu in hun eigen league.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:58 schreef Vriezzer het volgende:
Hamilton heeft by far het meeste talent. Alleen hebben nogal wat zaken in de weg gezeten om meer dan één titel te pakken.
In 2007 was het nog net de onervarenheid die hem op brak (GP China vooral).
Vanaf 2009 hebben zijn ego, een net niet goede (soms qua snelheid, soms qua betrouwbaarheid) McLaren en nieuwe banden hem in de weg gezeten.
Nu heeft hij wat meer rust in zijn hoofd, valt alles weer op z'n plekkie en dan zie je wie de baas is in het veld.
Ze zijn allemaal snel in de snelste auto, misschien tijd dat ze 4 coureurs per team gaan doen ipv 2.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij is wel supersnel maar dat is wat anders dan een hele race goed uitrijden, dat hij beter is dan Rosberg geloof ik wel, die 2 rijden nu in hun eigen league.
Ik vind het juist wel leuk zo, die race tegen de klok qua ontwikkeling.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal snel in de snelste auto, misschien tijd dat ze 4 coureurs per team gaan doen ipv 2.
Ferrari was slecht voorbereid op het testverbod.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:03 schreef Meike26 het volgende:
Vind het wel jammer dat Alonso nooit echt een heel goede auto onder zijn kont heeft gehad van Ferrari. Misschien dat hij er nog één jaar achter kan plakken volgend jaar, maar had hem graag eens zien domineren. In mijn ogen heeft hij het bij Ferrari meestal op eigen kracht de podia weten te halen, een constant bloedsnelle bolide heeft hij nog niet gehad.
dat is alweer zo lang geleden, is geen excuus, in dit geval denk ik dat het verschil in resources op aandrijving gebied eerder het probleem is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ferrari was slecht voorbereid op het testverbod.
Ferrari moest het in hun 2 gouden periodes (75-83 en 98-08) voornamelijk van het geld hebben en ze hadden gewoon echt niet de spullen die nodig waren om de testverboden te counteren... de windtunnel hebben ze jaren mee gekloot bijvoorbeeld. Ze lopen achter op aero bij hun tegenstanders... en nu hebben ze ook nog eens een hele waardeloze motor.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is alweer zo lang geleden, is geen excuus, in dit geval denk ik dat het verschil in resources op aandrijving gebied eerder het probleem is.
goeie tip, ik zag net in het jr. topic dat ik race 1 al gemist hadquote:
Ieder team moet het van het geld hebben, dat zij meer last hadden van het testverbod dan anderen was duidelijk maar dat is in F1 tijd alweer eeuwen geledenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ferrari moest het in hun 2 gouden periodes (75-83 en 98-08) voornamelijk van het geld hebben en ze hadden gewoon echt niet de spullen die nodig waren om de testverboden te counteren... de windtunnel hebben ze jaren mee gekloot bijvoorbeeld. Ze lopen achter op aero bij hun tegenstanders... en nu hebben ze ook nog eens een hele waardeloze motor.
Fair enough, het had vanaf dit jaar eigenlijk niet meer uit mogen maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ieder team moet het van het geld hebben, dat zij meer last hadden van het testverbod dan anderen was duidelijk maar dat is in F1 tijd alweer eeuwen geleden
Komende week willen ze daar toch mee testen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:08 schreef Tarado het volgende:
Iemand trouwens iets gemerkt van het verbeterde geluid bij Alonso's Ferrari?
OK ik dacht dat Ferrari het er bij hem nu al onder had en Mercedes pas volgende week, misschien verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Komende week willen ze daar toch mee testen?
Misschien ook wel. Ik heb de trainingen tot nu toe nog niet gevolgd, maar weet dat er tijdens de testdagen in ieder geval wel aan het geluid gewerkt zal gaan wordenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK ik dacht dat Ferrari het er bij hem nu al onder had en Mercedes pas volgende week, misschien verkeerd begrepen
Erg gewaagde voorspelling.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Mercedes pole position pakt.
Zeker.quote:
Zou me niet eens verbazen als je bookmakers geld moet geven mocht je winnen met Mercedes op pole.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker.
Staat vast een quotering van 1.01 op
Caterham op polequote:
Kom je uit Letland?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Caterham op pole
Als dat gebeurt, bak ik voor het hele topic cake
Nee...ik weet namelijk wel hoe je er eentje moet makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |