OK ik dacht dat Ferrari het er bij hem nu al onder had en Mercedes pas volgende week, misschien verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Komende week willen ze daar toch mee testen?
Misschien ook wel. Ik heb de trainingen tot nu toe nog niet gevolgd, maar weet dat er tijdens de testdagen in ieder geval wel aan het geluid gewerkt zal gaan wordenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK ik dacht dat Ferrari het er bij hem nu al onder had en Mercedes pas volgende week, misschien verkeerd begrepen
Erg gewaagde voorspelling.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Mercedes pole position pakt.
Zeker.quote:
Zou me niet eens verbazen als je bookmakers geld moet geven mocht je winnen met Mercedes op pole.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker.
Staat vast een quotering van 1.01 op
Caterham op polequote:
Kom je uit Letland?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Caterham op pole
Als dat gebeurt, bak ik voor het hele topic cake
Nee...ik weet namelijk wel hoe je er eentje moet makenquote:
In dat geval, hup Caterham.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee...ik weet namelijk wel hoe je er eentje moet maken
Zelfs Ukyo Katayama crashte minderquote:
Op deze manier kost die kerel meer geld als dat ie mee brengtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:07 schreef Syntix het volgende:
Het is dat hij veel geld mee brengt he, maar anders zou je hem nooit meer toelaten in de F1 of andere races...
Maar denk je eens in hoe extreem frustrerend dit moet zijn voor Lotus... Ze kunnen hem niet kwijt en hij blijft maar debiel doen. En dat team maar repareren.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Op deze manier kost die kerel meer geld als dat ie mee brengt
Hoeveel keer heeft ie al een wagen afgeschreven dit seizoen?
Race Bahreinquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Hoeveel keer heeft ie al een wagen afgeschreven dit seizoen?
Je weet als team in elk geval wel dat er altijd werk isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar denk je eens in hoe extreem frustrerend dit moet zijn voor Lotus... Ze kunnen hem niet kwijt en hij blijft maar debiel doen. En dat team maar repareren.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar denk je eens in hoe extreem frustrerend dit moet zijn voor Lotus... Ze kunnen hem niet kwijt en hij blijft maar debiel doen. En dat team maar repareren.
Dit zegt allesquote:
Maar op deze manier ook geen geld over om de motoren te betalen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je weet als team in elk geval wel dat er altijd werk isgeen gedwongen ontslagen vanwege overbezetting.
Hoogstens wegens faillissement.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je weet als team in elk geval wel dat er altijd werk isgeen gedwongen ontslagen vanwege overbezetting.
quote:
Was dit zonet?quote:
Neen, van een FP in China....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |