Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!!
Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden!
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
Wat zou Koos vinden van deze ABS-test van ons aller WcPot?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Op donderdag 8 mei 2014 22:28 schreef WcPot het volgende: Van wie is die noodstop gif in de OP wat een lul zeg die trucker. Denken ook dat ze alles mogen
Op donderdag 8 mei 2014 22:59 schreef MrBanaan1 het volgende: Had gewoon tegen mn baas moeten zeggen "ja luister mn ban op fok is over dus ik moet optijd naar huis "
Op donderdag 8 mei 2014 22:59 schreef MrBanaan1 het volgende: Had gewoon tegen mn baas moeten zeggen "ja luister mn ban op fok is over dus ik moet optijd naar huis "
Op donderdag 8 mei 2014 23:05 schreef MrBanaan1 het volgende: Nee maar echt, had echt graag gezellig meegepost toen de ban over was, maar ben net pas thuis.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat het hier wél kan
JUp. Ik postte een paar gifjes (sommige als serieus antwoord). Minder dan 10 though. Kreeg na een paar DM waarschuwing. Daarna nog 2 of 3 gedaan en kwam terug van de mac en ploef.
Bedacht me daarna dat ik volgensmij op iemand reageerde met een gif als antwoord (na de waarschuwing) en dat dat die mod was geloof ik
Op vrijdag 9 mei 2014 00:40 schreef MrBanaan1 het volgende: Bedacht me daarna dat ik volgensmij op iemand reageerde met een gif als antwoord (na de waarschuwing) en dat dat die mod was geloof ik
Moah ik dacht tbh dat het allemaal niet zo zou lopen. DM was alleen "stop met die gifjes" en niks van ban. Dusja, ik dacht dat ik hooguit avondje ESF ban kreeg. Nouja boeiend. Ga slapen, ben moe
Moah ik dacht tbh dat het allemaal niet zo zou lopen. DM was alleen "stop met die gifjes" en niks van ban. Dusja, ik dacht dat ik hooguit avondje ESF ban kreeg. Nouja boeiend. Ga slapen, ben moe
Wat bij VBL wekelijks gebeurd zorgt ervoor dat ESF-mods het zwart voor de ogen zien. Zegt genoeg.
Uit een Amerikaans onderzoek is gebleken dat tomaten een soort superfood zijn voor je sperma. De onderzoekers beweren dat door het stofje lycopeen in de rode, sappige vrucht je sperma tot 70% sterker wordt: 'Het zaad gaat een stuk sneller zwemmen en het aantal beschadigde spermacellen wordt verminderd.'
Dus lekker aan de tomatensoep en overal ketchup bij eten guys, dan heb je binnen no time je eigen voetbalteam mét wisselspelers gekweekt. Niet zo'n tomatenfan? Asperges, bananen, advocado's, rundvlees en pure chocola zijn goede alternatieven.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk die marktkleding
[ Bericht 12% gewijzigd door AF_ op 09-05-2014 20:15:18 (even spoilertje gezet :r) ]
zodat de kans groter is dat ik door onweer geraakt word, alles is beter dan ferry doedens aan te hoeven horen en zien.. normaal is geluid uitzetten genoeg bij irritante 'bn-ers', maar zelfs zonder geluid gaat hij ver de irritatie grens over
zodat de kans groter is dat ik door onweer geraakt word, alles is beter dan ferry doedens aan te hoeven horen en zien.. normaal is geluid uitzetten genoeg bij irritante 'bn-ers', maar zelfs zonder geluid gaat hij ver de irritatie grens over
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk die marktkleding
Op vrijdag 9 mei 2014 20:24 schreef AF_ het volgende: Nou tv-ers, ik ben ervandoor. Misschien (als ik optijd thuis ben) pak ik morgen wat esf mee en anders ( ook als ik optijd thuis ben) tot zondag
Op vrijdag 9 mei 2014 20:24 schreef AF_ het volgende: Nou tv-ers, ik ben ervandoor. Misschien (als ik optijd thuis ben) pak ik morgen wat esf mee en anders ( ook als ik optijd thuis ben) tot zondag
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Op vrijdag 9 mei 2014 20:50 schreef Studiotje het volgende: ik zag net een zwarte auto en dacht dat is de wegmisbruikersauto dus ik dacht, gas geven maar reed in moeders auto... gemiste kans.
Wel eens gezien. Vrachtauto pics zijn ook altijd welkom Een aantal viaducten zijn soms wel aan de krappe kant gelukkig is het bij mij altijd nog goed gegaan * afkloppen doet*
Hey WcPot, klopt toch dat automaten in vrachtauto ook nog een beetje zelf schakelen is, of heb ik dat verkeerd begrepen? Althans niet automaat als in een auto.
Op vrijdag 9 mei 2014 23:19 schreef MrBanaan1 het volgende: Hey WcPot, klopt toch dat automaten in vrachtauto ook nog een beetje zelf schakelen is, of heb ik dat verkeerd begrepen? Althans niet automaat als in een auto.
Had het er laatst met een trucker over.
Soms moet je ze inderdaad een beetje meehelpen met schakelen. Ik heb meestal een halve automaat mee die nog drie pedalen heeft. Als het moet kan het zelf schakelen. Alleen de software is een beetje aan de trage kant dus wat krijg je dan. Schakelt eigenlijk te laat komt boven het 'groene' gebied en dat is ook niet gunstig voor het brandstof verbruik en die moet je nog even helpen met schakelen. Mijn start versnelling is 4, 2x flipperen naar 6 nog 2x flipperen naar 8 en vanaf de 8ste versnelling pakt het zelf wel weer op.
Dit is een filmpje die ik al eerder had gedeeld met jullie dit is een nieuwe truck en is een vol automaat. ook geen derde pedaal meer. Hier valt ook weinig meer te schakelen is ook niet nodig.
Soms moet je ze inderdaad een beetje meehelpen met schakelen. Ik heb meestal een halve automaat mee die nog drie pedalen heeft. Als het moet kan het zelf schakelen. Alleen de software is een beetje aan de trage kant dus wat krijg je dan. Schakelt eigenlijk te laat komt boven het 'groene' gebied en dat is ook niet gunstig voor het brandstof verbruik en die moet je nog even helpen met schakelen. Mijn start versnelling is 4, 2x flipperen naar 6 nog 2x flipperen naar 8 en vanaf de 8ste versnelling pakt het zelf wel weer op.
Dit is een filmpje die ik al eerder had gedeeld met jullie dit is een nieuwe truck en is een vol automaat. ook geen derde pedaal meer. Hier valt ook weinig meer te schakelen is ook niet nodig.
Hmm. Interessant. Lastig uitlegen aan iemand die nog nooit in een truck gereden heeft. Maargoed, komt ooit wel
Semi-aut0, auto. En dan startversnelling wel of niet schakelen.
Die man had nl geen koppelingspedaal, maar wel flippers om zelf te schakelen.
Dat kan bij een volle automaat ook wel ook die truck van mijn filmpje kan je dat wel doen. Maar dat is eigenlijk niet meer nodig. En het kan natuurlijk ook per merk verschillend natuurlijk. Ik heb alleen nog maar in een Scania vol automaat en Semi automaat gereden Mercedes hand geschakeld en automaat. één keer een Volvo truck handgeschakeld en een Daf handgeschakeld.
Dat kan bij een volle automaat ook wel ook die truck van mijn filmpje kan je dat wel doen. Maar dat is eigenlijk niet meer nodig. En het kan natuurlijk ook per merk verschillend natuurlijk. Ik heb alleen nog maar in een Scania vol automaat en Semi automaat gereden Mercedes hand geschakeld en automaat. één keer een Volvo truck handgeschakeld en een Daf handgeschakeld.
De I-shift van Volvo moet ook heel erg goed zijn. Maar daar heb ik nog nooit mee gereden. De nieuwe Opticruise van Scania is wel het beste waar ik tot nu toe zelf mee heb gereden
Half jaartje een Fiat met Salespeed gehad, heerlijk. Je starte, duwde de pook 1 stukje naar voren om hem in z'n 1 te zetten en gassen maar. Met flippers kon je schakelen zonder de koppeling te gebruiken (zit er ook niet in). Ging je te sloom voor de versnelling waar je in zat. Schakelde die automatisch terug
Was je echt lui, kon je hem op auto zetten, dan had je een automaat
Half jaartje een Fiat met Salespeed gehad, heerlijk. Je starte, duwde de pook 1 stukje naar voren om hem in z'n 1 te zetten en gassen maar. Met flippers kon je schakelen zonder de koppeling te gebruiken (zit er ook niet in). Ging je te sloom voor de versnelling waar je in zat. Schakelde die automatisch terug
Nja ik heb nooit echt kans gehad (of nodig gehad) om in andere auto's te rijden. Ik vind het heerlijk om te koppelen/schakelen; heb geen behoefte om eens automaat te proberen.
Echt een heerlijk systeempje, werkte best goed. Alleen het terugschakelen was wel eens net verkeerd. Dan had je opeens dat die naar z'n 2 schakelde en had je opeens een hoog toerental