quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Had gewoon tegen mn baas moeten zeggen "ja luister mn ban op fok is over dus ik moet optijd naar huis"
Bababababababbaananaaanannnananquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Had gewoon tegen mn baas moeten zeggen "ja luister mn ban op fok is over dus ik moet optijd naar huis"
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
STUDIOOOOOOO
Eindelijk op elkaar reageren buiten DM![]()
Je bent gemistquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nee maar echt, had echt graag gezellig meegepost toen de ban over was, maar ben net pas thuis.
Man man man. Op de volgende ban wil ik dan een minuut kortingquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je bent gemist
Het duurde gewoon een minuut langer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat het hier wél kan![]()
Ehm, volgens mij wel jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Man man man. Op de volgende ban wil ik dan een minuut korting
Kreeg jij ook een systeemmelding met iets in de trand van "Ja kunt weer posten, aangezien het je 1e ban is hoeft eht niet zo lang" ?
quote:
Geef toe dat je stiekem wel moest lachenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Net topic teruggelezen, jammer van jouw mening over Roda
En bedankt
Jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geef toe dat je stiekem wel moest lachen![]()
En je kent mijn mening over Limburg ( ers)
Welkom terug medelimbo.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja![]()
Jammer; die bevooroordeling. Maargoed, ieder zijn ding.
Nep Limbo uit het noorden dusquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van de grotere dorpen ligt Gennep het dichtst in de buurt.
48 uur goed doorgekomen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
tralalalalalalalalallaallalalalalalalal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |