Niet door tjaptsjoep in ieder gevalquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat denken jullie? Wordt het zaterdag weer kutten in het ESF topic of niet?
Hoe ziet dat eruit dan? Je hebt gewoon geen invoerschermpje ofzo?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Joa, gewerkt enzo. Was wel even wennen hahaha.
welke gifs? Had het gemist omdat ik al erg snel weg wasquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die gifs gaan FOK! wel rond volgens mij
Ff kijken of ik ze nog kan vindenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
welke gifs? Had het gemist omdat ik al erg snel weg was
Ik heb maar 9 notes haha. Nja je ziet een rood vlak boven en bepaalde functies doen het niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoe ziet dat eruit dan? Je hebt gewoon geen invoerschermpje ofzo?
Ik voel mij altijd zo braaf met weinig notes en geen bansen dat terwijl ik vooral vroegah echt dingen gepost heb die niet kunnen.
p0rngifs, en dan 10 op rij ofzo en dan iets van 10 keerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
welke gifs? Had het gemist omdat ik al erg snel weg was
geil wel ":Dquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
p0rngifs, en dan 10 op rij ofzo en dan iets van 10 keer
ik wel meteen???????quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:31 schreef tralalala het volgende:
Maar er waren geen admins online dus hij werd niet geband
Hoe kon de rest dan wel worden geband eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:31 schreef tralalala het volgende:
Maar er waren geen admins online dus hij werd niet geband
Dat was veul eerderquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe kon de rest dan wel worden geband eigenlijk?
Hij moet eerst ff fappen op de tjaptjoepgifsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat deed je dan? een simpel gifje posten?
Er zaten geen peertenpen0rs tussen dus dat lijkt mij sterk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij moet eerst ff fappen op de tjaptjoepgifs
JUp. Ik postte een paar gifjes (sommige als serieus antwoord). Minder dan 10 though. Kreeg na een paar DM waarschuwing.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat deed je dan? een simpel gifje posten?
Slimquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Bedacht me daarna dat ik volgensmij op iemand reageerde met een gif als antwoord (na de waarschuwing) en dat dat die mod was geloof ik
Haha, slimbo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Bedacht me daarna dat ik volgensmij op iemand reageerde met een gif als antwoord (na de waarschuwing) en dat dat die mod was geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |