In bed droomt hij daarvan ja, in de realiteit is het echter andersquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ben jij nu onschendbaar omdat je een kleurtje hebt?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:48 schreef Starm het volgende:
[..]
In bed droomt hij daarvan ja, in de realiteit is het echter anders
Natuurlijk niet, dat betekend niet dat ik jullie een beetje in het gareel moet houdenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ben jij nu onschendbaar omdat je een kleurtje hebt?
Lees ik daar alleen maar scheetgeluidenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:48 schreef Starm het volgende:
[..]
In bed droomt hij daarvan ja, in de realiteit is het echter anders
Jezelf beter voelen dan onsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat betekend niet dat ik jullie een beetje in het gareel moet houden
duh, stomme plebquote:
Jij bent ook ooit zwart geweestquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat betekend niet dat ik jullie een beetje in het gareel moet houden
en 12, wat is dezequote:
ik zou het doen, je weet hoe je trilde toen je 48 uur niet kon postenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zou het doen, je weet hoe je trilde toen je 48 uur niet kon posten
Moah jij zegt dan "hey ik moet eindredactieën, je ken me heul niet bannen" en dan mag alles.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zou het doen, je weet hoe je trilde toen je 48 uur niet kon posten
Nooit van modrellen gehoord.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moah jij zegt dan "hey ik moet eindredactieën, je ken me heul niet bannen" en dan mag alles.
Hopelijk is hij snel bruinquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nooit van modrellen gehoord.
Jemig, wat ben jij een groene banaan
Zeker wel, maar het verbaast me dat je er zo serieus op in gingquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nooit van modrellen gehoord.
Jemig, wat ben jij een groene banaan
quote:Uit een Amerikaans onderzoek is gebleken dat tomaten een soort superfood zijn voor je sperma. De onderzoekers beweren dat door het stofje lycopeen in de rode, sappige vrucht je sperma tot 70% sterker wordt: 'Het zaad gaat een stuk sneller zwemmen en het aantal beschadigde spermacellen wordt verminderd.'
Dus lekker aan de tomatensoep en overal ketchup bij eten guys, dan heb je binnen no time je eigen voetbalteam mét wisselspelers gekweekt. Niet zo'n tomatenfan? Asperges, bananen, advocado's, rundvlees en pure chocola zijn goede alternatieven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |