goeie opquote:
ALs we dit als OP laten hoeft superniger het niet meer te postenquote:
En ook zomaar de OP deleten!quote:
quote:
Essgodinquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
ALs we dit als OP laten hoeft superniger het niet meer te posten
Voor Jan is Annie Schilder de standaard...quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zegt Jan nu dat dit niet slecht was?
Jan vergeleek het met de andere baggerquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zegt Jan nu dat dit niet slecht was?
De OP was net weggebeukt door Australië, net als het VK en Nederlandquote:
De OP was van pure schaamte weggelopen en hangt nu ergens aan een bruggetjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging even down under.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
De OP was net weggebeukt door Australië, net als het VK en Nederland
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]J. AlbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]lekker likkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ik vond de andere bagger toch beter.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jan vergeleek het met de andere bagger
Ik voel jequote:Op donderdag 8 mei 2014 22:28 schreef Andromache het volgende:
Ik kom terug op Malta, ikvind hem toch leuk
Alleen om te kijken hoeveel baggernummers er nog zouden komen.quote:
Ik wel, iedere keer weer, heel uitgebreid en minutieusquote:
quote:
Al een stuk of 40 zo te lezenquote:
drugs beginnen te werken?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:28 schreef Cee het volgende:
Ik begin die inzending van Georgië steeds meer te snappen.
leg uit, alsjeblieft.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:28 schreef Cee het volgende:
bazenfotoquote:
Dat moet gewoon door.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:28 schreef Cee het volgende:
Heb je de app niet gedownload?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen om te kijken hoeveel baggernummers er nog zouden komen.
Nee. Zo ESF minded ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je de app niet gedownload?![]()
Ik net wel.
dat groene is de grond die langzaam in zicht komtquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, iets met skydivers en dan die parachute en dat groen staat haar best wel leuk.
Oh ja nee, nu snap ik het.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, iets met skydivers en dan die parachute en dat groen staat haar best wel leuk.
Et tu, Cee?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:28 schreef Cee het volgende:
Gefotoshopt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:29 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf Johannes kwam net deze tegen, is dit Alba?
Het regent al de hele dag.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik haalde net bier buiten. Heel mijn sokken zeiknat. Godverdomme.
Ha!!!quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:28 schreef Cee het volgende:
Je moet het ook gewoon in de fles laten zitten, drinkt veel makkelijker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je oven bij mij staat niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef Paxcon het volgende:
Heb ik nog tijd om een stokbroodje in de oven te gooien?
Moet je die flesjes ook niet laten vallen he?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef Paxcon het volgende:
Fixedquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon in de kroeg laten zitten, drinkt veel makkelijker.
Je moet je bier ook gewoon in de koelkast zettenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Verschrikkelijk ja. Houd je bouwval het nog qua lekkages? Anders zit er nog wel genoeg ducttape aan je kozijnquote:
Zal ik een biertje nemen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef Paxcon het volgende:
Dat welquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
de zwitser is het lekkerst
twitter:rikvdwestelaken twitterde op donderdag 08-05-2014 om 22:29:23Grappig zo'n overzicht. Na drie flessen Sauvignon en een liter GHB klinkt t ineens heel goed. Tip voor volgend jaar: eerder innemen #ESF14 reageer retweet
Oostenrijk?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is een beetje Hair, Aquaaariuuuuuus achtig.
Neequote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef KingRoland het volgende:
1. Zweden
2. Roemenië
3. Nederland
4. Oostenrijk
hij heeft zo'n blij gezicht dat ik wil slaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
de zwitser is het lekkerst
De versie die in de 40 year old virgin zit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
ik ook en ik ben blij dat ik om moest rijden om sigaretten te halenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:28 schreef Cee het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wtftwitter:_WistJeAl twitterde op donderdag 08-05-2014 om 22:28:59Nederland staat op dit moment op de 4e plaats in het Eurovisie #Songfestival! reageer retweet
het nadeel is dat ik hem dan zaterdag niet heb.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat lijkt me heerlijk
Ik zit momenteel aan het water
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
WUUT, nieuwlezers gone wild:twitter:rikvdwestelaken twitterde op donderdag 08-05-2014 om 22:29:23Grappig zo'n overzicht. Na drie flessen Sauvignon en een liter GHB klinkt t ineens heel goed. Tip voor volgend jaar: eerder innemen #ESF14 reageer retweet
Moet je een koek hebben!quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je die flesjes ook niet laten vallen he?
Peter is streng, maar rechtvaardig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:32 schreef marcodej het volgende:
Hier gaan bans komen. Peter zit er heel kort op, weet ik uit eigen ervaring.
Dat is dan ook een "nieuws"lezer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
WUUT, nieuwlezers gone wild:twitter:rikvdwestelaken twitterde op donderdag 08-05-2014 om 22:29:23Grappig zo'n overzicht. Na drie flessen Sauvignon en een liter GHB klinkt t ineens heel goed. Tip voor volgend jaar: eerder innemen #ESF14 reageer retweet
quote:
Jouw UIquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:31 schreef Rockiejj het volgende:
Wtftwitter:_WistJeAl twitterde op donderdag 08-05-2014 om 22:28:59Nederland staat op dit moment op de 4e plaats in het Eurovisie #Songfestival! reageer retweet
Die gozer kwam ook steeds vragen of we nog wilden en ik heb geen idee wie dat nou betaaldequote:Op donderdag 8 mei 2014 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je een koek hebben!
Toch moeten wij nogmaals meeten. Volgens mij heb ik je helemaal geen biertje teruggekocht
alleen de landen die vanavond deelnemen, dat was dinsdag ook zoquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:32 schreef DjinN het volgende:
U kunt vanavond niet stemmen? Waarom niet ?
Ik kwam net heel goed weg.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Peter is streng, maar rechtvaardig.
Haha, gelukkig woon ik niet in de bovenste laag en het balkon van de bovenburen houdt ook wel wat tegen nogquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja. Houd je bouwval het nog qua lekkages? Anders zit er nog wel genoeg ducttape aan je kozijn
omdat we niet meedoen met deze halve finalequote:Op donderdag 8 mei 2014 22:32 schreef DjinN het volgende:
U kunt vanavond niet stemmen? Waarom niet ?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hij schijnt ook bijzonder goed te kunnen haxballenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Peter is streng, maar rechtvaardig.
Ah duidelijk, bedankt voor de informatiequote:Op donderdag 8 mei 2014 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alleen de landen die vanavond deelnemen, dat was dinsdag ook zo
Hij was Jimbo en ik een beetje zat geloof ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Die gozer kwam ook steeds vragen of we nog wilden en ik heb geen idee wie dat nou betaaldeWas een beetje vaag.
Ik zou het anders stellen: waarom post je nog?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom moet ik stoppen met posten?
Vind ik leuk. en niemand verplicht je om op mij te reagerenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou anders stellen: waarom post je nog?
quote:
Genoeg optredens die NL uit de top 5 gaan houden helaas.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:33 schreef marcodej het volgende:
Vanavond meer optredens die ik goed vond, maar ook meer hysterische optredens die ik compleet verafschuw.
Oh waren jullie zo lastigquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij was Jimbo en ik een beetje zat geloof ik
Destination Calabriaquote:
quote:
Beetje lomp.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat riep LompeVrouw ook.
Ik zal mijn reactie achterwege laten
BabeWatcher ookquote:
quote:
Godverdomme wat een prutser is het toch.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
dat donkere meisjedie wordt heel mooi als ze 18 is
Zo * poef * en dan spontaan is ze mooi?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
dat donkere meisjedie wordt heel mooi als ze 18 is
Pax en ik staan er om te springen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh waren jullie zo lastigNiet gemerkt eigenlijk. Volgende keer koop je maar een biertje voor me ja
En ik verwacht Johannes en Pax dan ook wel, zo in de zomer.
Vies.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme wat een prutser is het toch.
Ik zat ook al te kijken jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:35 schreef Rockiejj het volgende:
28 en 29? Als je 17 had gezegd had ik het ook geloofd.
Iets met stokjes.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef Onnoman het volgende:
kan de tros niet even doen alsof ze een storing hebben?
gvd waar kijk ik naar
Ja dat laatste moeten we echt doen maar zonder overnachting dat is gewoon fucking duur.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax en ik staan er om te springen.
En om VI bij te wonen.
Wat kunnen die curlen, oh oh ohquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Russisch curlingteam komt ook langs
Waarvan? Vrouwen met baarden komen sowieso in de hel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zou God hier van vinden?
1 je bent geen 16quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarvan? Vrouwen met baarden komen sowieso in de hel.
Slapen bij FOK!kers in de omgeving. LR bijvoorbeeldquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat laatste moeten we echt doen maar zonder overnachting dat is gewoon fucking duur.
Beter dan wel meer liedjesquote:
We gaan niet winnen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
volgend jaar moeten wij van dit soort lollige acts verzinnen
Het ESF moet geen cabaret worden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Wat zou Johan Derksen nu zeggen als hij dit zag?
topshowquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Wat zou Johan Derksen nu zeggen als hij dit zag?
Die moet zometeen weer het verkeer gaan regelen jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
Mannetje met anwb pakje hebben ze rechtstreeks van de weg geplukt
Ralf Mackenbach gaat weer click clack.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
een dweilorkest dat homo deuntjes speeltquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
jawel, ik jinx hetquote:
Enkel leuke grappen. Had gewoon geen humor joh.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh waren jullie zo lastigNiet gemerkt eigenlijk. Volgende keer koop je maar een biertje voor me ja
En ik verwacht Johannes en Pax dan ook wel, zo in de zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |