Verschrikkelijk ja. Houd je bouwval het nog qua lekkages? Anders zit er nog wel genoeg ducttape aan je kozijnquote:
Zal ik een biertje nemen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef Paxcon het volgende:
Heb ik nog tijd om een stokbroodje in de oven te gooien?
Dat welquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
de zwitser is het lekkerst
twitter:rikvdwestelaken twitterde op donderdag 08-05-2014 om 22:29:23Grappig zo'n overzicht. Na drie flessen Sauvignon en een liter GHB klinkt t ineens heel goed. Tip voor volgend jaar: eerder innemen #ESF14 reageer retweet
Oostenrijk?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is een beetje Hair, Aquaaariuuuuuus achtig.
Neequote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef KingRoland het volgende:
1. Zweden
2. Roemenië
3. Nederland
4. Oostenrijk
hij heeft zo'n blij gezicht dat ik wil slaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
de zwitser is het lekkerst
De versie die in de 40 year old virgin zit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
ik ook en ik ben blij dat ik om moest rijden om sigaretten te halenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:28 schreef Cee het volgende:
Ik begin die inzending van Georgië steeds meer te snappen.
Nee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wtftwitter:_WistJeAl twitterde op donderdag 08-05-2014 om 22:28:59Nederland staat op dit moment op de 4e plaats in het Eurovisie #Songfestival! reageer retweet
het nadeel is dat ik hem dan zaterdag niet heb.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat lijkt me heerlijk
Ik zit momenteel aan het water
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
WUUT, nieuwlezers gone wild:twitter:rikvdwestelaken twitterde op donderdag 08-05-2014 om 22:29:23Grappig zo'n overzicht. Na drie flessen Sauvignon en een liter GHB klinkt t ineens heel goed. Tip voor volgend jaar: eerder innemen #ESF14 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |