Moet je een koek hebben!quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je die flesjes ook niet laten vallen he?
Peter is streng, maar rechtvaardig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:32 schreef marcodej het volgende:
Hier gaan bans komen. Peter zit er heel kort op, weet ik uit eigen ervaring.
Dat is dan ook een "nieuws"lezer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
WUUT, nieuwlezers gone wild:twitter:rikvdwestelaken twitterde op donderdag 08-05-2014 om 22:29:23Grappig zo'n overzicht. Na drie flessen Sauvignon en een liter GHB klinkt t ineens heel goed. Tip voor volgend jaar: eerder innemen #ESF14 reageer retweet
quote:
Jouw UIquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:31 schreef Rockiejj het volgende:
Wtftwitter:_WistJeAl twitterde op donderdag 08-05-2014 om 22:28:59Nederland staat op dit moment op de 4e plaats in het Eurovisie #Songfestival! reageer retweet
Die gozer kwam ook steeds vragen of we nog wilden en ik heb geen idee wie dat nou betaaldequote:Op donderdag 8 mei 2014 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je een koek hebben!
Toch moeten wij nogmaals meeten. Volgens mij heb ik je helemaal geen biertje teruggekocht
alleen de landen die vanavond deelnemen, dat was dinsdag ook zoquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:32 schreef DjinN het volgende:
U kunt vanavond niet stemmen? Waarom niet ?
Ik kwam net heel goed weg.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Peter is streng, maar rechtvaardig.
Haha, gelukkig woon ik niet in de bovenste laag en het balkon van de bovenburen houdt ook wel wat tegen nogquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja. Houd je bouwval het nog qua lekkages? Anders zit er nog wel genoeg ducttape aan je kozijn
omdat we niet meedoen met deze halve finalequote:Op donderdag 8 mei 2014 22:32 schreef DjinN het volgende:
U kunt vanavond niet stemmen? Waarom niet ?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
WUUT, nieuwlezers gone wild:twitter:rikvdwestelaken twitterde op donderdag 08-05-2014 om 22:29:23Grappig zo'n overzicht. Na drie flessen Sauvignon en een liter GHB klinkt t ineens heel goed. Tip voor volgend jaar: eerder innemen #ESF14 reageer retweet
Hij schijnt ook bijzonder goed te kunnen haxballenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Peter is streng, maar rechtvaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |