Ben nog niet weg he... Ik ben een snelle verhuizer. Container voor de troep onder het raam. Avondje inpakken en klaar.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
al een vrachtWagen geregeld voor je lading aan zooi?
Berelul op je schouders??quote:Op zondag 11 mei 2014 12:36 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Berelul op je schouders en hakkebille door het bos. Met cbrn masked geplaatst natuurlijk.
Of elke andere lul op een willekeurig ander lichaamsdeel. Niets zo leuk als een nachtje op pad met de Natres.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 12:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Of elke andere lul op een willekeurig ander lichaamsdeel. Niets zo leuk als een nachtje op pad met de Natres. AdmiralGeneral_Aladeen
Moet ik dit zien als een aanzoek?quote:
Wellicht.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:09 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Moet ik dit zien als een aanzoek?
NATO standaard bevel? Of groepsbevel...quote:Op zondag 11 mei 2014 13:57 schreef BredeBroeder het volgende:
Bevel schrijven is toch niet zo makkelijk als ik dacht
Niet te moeilijk maken.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, die maak ik nu, komt nog een groepsbevel bij
Kogels nog welquote:Op zondag 11 mei 2014 14:06 schreef Rave_NL het volgende:
Kun je aan al je vriendjes in de buurt laten zien wat je geleerd hebt, nadat je afgesproken hebt hoeveel kogels jouw tak heeft?
Nee hoor, ik schat je juist hoger dan de term pieuwpieuws.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kogels nog welJe stelt me teleur.
Wauw.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee hoor, ik schat je juist hoger dan de term pieuwpieuws.
Kleuter op je leuterquote:Op zondag 11 mei 2014 14:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Pinda'squote:Op zondag 11 mei 2014 14:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vergis je niet in de tijdsinvestering als GPC, ligt niet zo heel veel uit elkaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Omdat in een PC functie meer tijd en verantwoordlijkheid gaat zitten dan in een GPC functie en mijn studie is behoorlijk druk (gaat behoorlijk druk worden). Dus ik denk niet dat ik tijd heb om PC te zijn.
Ohquote:Op zondag 11 mei 2014 16:17 schreef Druid het volgende:
[..]
Vergis je niet in de tijdsinvestering als GPC, ligt niet zo heel veel uit elkaar.
quote:
Zit al in de trein..quote:
doet het nietquote:
Gebruik ik niet.quote:
En kan Wijnand weer een bon schrijvenquote:Op zondag 11 mei 2014 20:31 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Gewoon harder rijden, ben je sneller door de buien heen EN eerder op je bestemming.
Win-win
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |