Origineelquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Huwelijksaanzoek tijdens de beëdiging
Ja, idemquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet echt... Is bij ons ook al gedaan...
Of Afrikanen en dan ben je hem kwijtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze de kad en de hont maar met rust laten
Cafe Noir!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:26 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Iemand leuke kroeg in den Helder?
Godsamme AJ die kroeg is ook al weer 10 jaar wegquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Cafe Noir!![]()
Of is die niet meer?
Edit: Nee dus...![]()
Ben ook alweer wat jaartjes geleden vertrokken uit Den Helder.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Godsamme AJ die kroeg is ook al weer 10 jaar weg
Snap ik, en Den Helder is ook niet echt een stad waar je naartoe gaat als je er niet per se moet zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben ook alweer wat jaartjes geleden vertrokken uit Den Helder.
Ik kom op een of andere manier steeds in Bonaire terechtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:26 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik kom op een of andere manier steeds in Bonaire terecht
Mwoah, heb daar prima gewoond.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Snap ik, en Den Helder is ook niet echt een stad waar je naartoe gaat als je er niet per se moet zijn
Ook nog wel geweest... Is Odeklonje nog wat? Of is dat ook een aflopende zaak geworden?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik kom op een of andere manier steeds in Bonaire terecht
Prima tent om naar te verkassen vanuit Bonaire.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook nog wel geweest... Is Odeklonje nog wat? Of is dat ook een aflopende zaak geworden?
Okee. Wij trapten meestal af naar Bumpers, maar Odeklonje was ook altijd goed te doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Prima tent om naar te verkassen vanuit Bonaire.
Nee. Ik heb nog helemaal niks gezien van dat gebeuren.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb je die 'act' van Polen gezien?
Ja dat is echt niet normaal meer. Dienstbevel wil ik je er zelfs voor gevenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog helemaal niks gezien van dat gebeuren.
Ga je mij nu vertellen dat ik er toch iets van moet kijken?
Whehe.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja dat is echt niet normaal meer. Dienstbevel wil ik je er zelfs voor geven
Engel en bliksem ok, maar de superpool is al een tijdje dichtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:29 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Roger. Krijg net door dat Odeklonje een go is. Voor de rest hoor ik de Engel, Bliksem. En de Superpool.
Dat is flink klote. Wat je noemt een uitdaging. Je kind krijgt alle prioriteit begrijpelijk waardoor het leger met een studie niet meer te combineren is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:37 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik snap t, zit met t zelfde ongeveer. Ben net met n nieuwe functie begonnen maar dit word mn laatste als manschap.
Ik begin hopelijk asap met hbo en ga dan proberen met mn p officier te worden bij de verbindingsdienst. Lukt dat niet dan ga ik ook wat anders zoeken.
Maar studeren word ook n opgave.... krijg n kleine binnen 3wkn en ga volgend jaar ook nog naar mali.
Maargoed, ns ff afwachten hoe t de komende tijd met defensie gaat aflopen
Ik kan dus nog niet echt solliciteren op waar ik nu voor studeer want ik heb straks een gat van een jaar te overbruggen. Desector van de studie die ik heb afgerond voordat ik defensie inging ligt helemaal op zijn gat en daar heb ik sinds ik dien veel te weinig tijd in gestoken 'geen portofolio', ik was ruimtelijk vormgever.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben ook al aan het solliciteren... een jaar van tevoren...![]()
Ben dat PS geneuk al meer dan zat.
En een goede avond gehad?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:26 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Dat gaat idd lastig worden ja, ik hoop ook dat ik in mali tijd over heb en de mogelijkheid om te studeren. In 6maanden moet je toch n hoop kunnen doen.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:21 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dat is flink klote. Wat je noemt een uitdaging. Je kind krijgt alle prioriteit begrijpelijk waardoor het leger met een studie niet meer te combineren is.
Flink dilemma.
Tsjah in Den Helder zijn ze wel een beetje van de messentrekkerij af en toequote:Op zondag 11 mei 2014 11:23 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Ja mooie avond gehad in de Odeklonje. Loopt wel gaar volk rond. Niet gek dat ze een detectiepoort bij de deur hebben. Wel goeie wijfies.
Ben met verschillende dingen bezig, maar iig weg uit de Peel. Na 8 jaar wordt het weer tijd voor een ander oord.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:26 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik kan dus nog niet echt solliciteren op waar ik nu voor studeer want ik heb straks een gat van een jaar te overbruggen. Desector van de studie die ik heb afgerond voordat ik defensie inging ligt helemaal op zijn gat en daar heb ik sinds ik dien veel te weinig tijd in gestoken 'geen portofolio', ik was ruimtelijk vormgever.
Komt wel goed, hoop dat jij progressie boekt met solliciteren.
Wat voor baan zoek je?
De plek gaat inderdaad goed vervelen...quote:Op zondag 11 mei 2014 11:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben met verschillende dingen bezig, maar iig weg uit de Peel. Na 8 jaar wordt het weer tijd voor een ander oord.
al een vrachtWagen geregeld voor je lading aan zooi?quote:Op zondag 11 mei 2014 11:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben met verschillende dingen bezig, maar iig weg uit de Peel. Na 8 jaar wordt het weer tijd voor een ander oord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |