abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140401251
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:10 schreef sproetjes het volgende:
Ik kom ook uit de lurk modus. Ik slik donderdag mijn laatste pil en dan gaat ie de deur uit *O*. We konden eerder beginnen als gedacht. ik zou in april klaar zijn met mijn opleiding maar ga 8 maanden langer studeren om een niveau hoger af te studeren, dus hadden de kinder plannen ook maar 8/9 maanden uitgesteld. Paar weken terug een goed gesprek gehad met mijn begeleider en ik er waren geen examens die in gevaar zouden komen door een eventuele zwangerschap! :D
Eerst nog getwijfeld om na de bruiloft te stoppen (18 juli) maar toen zei O+ van de week "als het toch kan, waarom dan niet na deze strip stoppen".

Dus kijken hoe het gaat :D (vind t stiekem wel heeeeeel erg spannend nu het zo definitief is :$ )
Spannend!

ben je dan niet "bang" dat als je zwanger bent op je bruiloft,.je last hebt van misselijkheid enz...?
S. 2014
J. 2016
  maandag 26 mei 2014 @ 21:18:47 #202
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140401499
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Spannend!

ben je dan niet "bang" dat als je zwanger bent op je bruiloft,.je last hebt van misselijkheid enz...?
Dan zou t wel heel snel moeten gaan allemaal. Het kán natuurlijk wel... Maar dan zouden we erg veel geluk hebben. We hebben geen megabruiloft maar lekker intiem met een tuinfeest enzo. Dus ik ben daar (nog) niet zo bang voor :)
Ik ga er meer vanuit dat t toch veel langer duurt na 13 jaar pil slikken :X
pi_140402060
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:18 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Dan zou t wel heel snel moeten gaan allemaal. Het kán natuurlijk wel... Maar dan zouden we erg veel geluk hebben. We hebben geen megabruiloft maar lekker intiem met een tuinfeest enzo. Dus ik ben daar (nog) niet zo bang voor :)
Ik ga er meer vanuit dat t toch veel langer duurt na 13 jaar pil slikken :X
Ja dan moet t in 1x raak zijn maar t gebeurt vaker...

Intieme bruiloft O+
Wij hadden ook een tuinfeest idd en kijk er zo fijn op terug!
S. 2014
J. 2016
pi_140402288
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 09:23 schreef Minarosa het volgende:
Gefeli Cholula!

En herkenbaar, de vraag of het gaat lukken. We zijn nog niet zo lang bezig maar toch ben ik wel eens bang dat het niet voor ons weggelegd is. Vooral tijdens mijn menstruatie, daarna ben ik er veel minder mee bezig.

Heb vanmorgen trouwens mijn eerste ovulatietest gedaan (dag 13) en direct een licht teststreepje. Ik weet alleen niet of dit betekent dat mijn eisprong eraan komt, zou echt super zijn als mijn cyclus weer naar 28 dagen gaat ipv 42, of dat ik iemand ben die altijd lichte LH-streepjes plast. Maar hoe dan ook leuk begin van de week, waar je al niet blij van kan worden haha.

Sterkte aan de dames met nasleep van MK, heftig om te lezen, en elke keer de gedachte van 'nu was ik X weken geweest'.

Edit: twee keer hetzelfde geschreven
Ik dacht dat ik ook altijd lichte streepjes plaste.. maar dat bleek te zijn van een oudere ronde waarin ik geen plakker had. Maar de nasleep zeg maar. Nu heb ik witte tests....
Dan richting ovulatie gaat het eerst licht kleuren en dan word dat donkerder.Als je eisprong is geweest verdwijnen de streepjes weer.

Mijn advies.. bij lichte streepjes batsen, klussen of kroelen voor gevorderden.. :9
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140402376
Nog meer bruiloften O+

En welkom sproetjes
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  maandag 26 mei 2014 @ 21:36:30 #206
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140402503
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:33 schreef Dottey het volgende:
Nog meer bruiloften O+

En welkom sproetjes
Dankje :D
Ik kijk er ook echt naar uit O+ Komt allemaal hard dichterbij ineens :D
  maandag 26 mei 2014 @ 21:37:51 #207
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140402575
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ja dan moet t in 1x raak zijn maar t gebeurt vaker...

Intieme bruiloft O+
Wij hadden ook een tuinfeest idd en kijk er zo fijn op terug!
Ja ik hoop ook dat t zo een fijne dag wordt :D ik heb een aantal grote bruiloften meegemaakt, recent die van mijn schoonzusjes... Maar dat was zo niet ons ding -O- maargoed gelukkig zijn we allemaal verschillend haha
pi_140402582
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:32 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik ook altijd lichte streepjes plaste.. maar dat bleek te zijn van een oudere ronde waarin ik geen plakker had. Maar de nasleep zeg maar. Nu heb ik witte tests....
Dan richting ovulatie gaat het eerst licht kleuren en dan word dat donkerder.Als je eisprong is geweest verdwijnen de streepjes weer.

Mijn advies.. bij lichte streepjes batsen, klussen of kroelen voor gevorderden.. :9
*;
S. 2014
J. 2016
pi_140402903
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:37 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Ja ik hoop ook dat t zo een fijne dag wordt :D ik heb een aantal grote bruiloften meegemaakt, recent die van mijn schoonzusjes... Maar dat was zo niet ons ding -O- maargoed gelukkig zijn we allemaal verschillend haha
Intieme ongedwongen sfeer O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd vliegt.. we gaan alweer richting ons tweede jubileum ^^,
  maandag 26 mei 2014 @ 21:47:06 #210
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140403110
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:43 schreef Dottey het volgende:

[..]

Intieme ongedwongen sfeer O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd vliegt.. we gaan alweer richting ons tweede jubileum ^^,
Oh dat klinkt ook heerlijk. Wij doen ongeveer het zelfde zonder omkleden en alles in de mooie tuin van mijn schoonouders :)
Maar eerst trouwen in een kasteel O+
pi_140403235
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:47 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Oh dat klinkt ook heerlijk. Wij doen ongeveer het zelfde zonder omkleden en alles in de mooie tuin van mijn schoonouders :)
Wij zijn echte knoeiers :P
Dus was wel verstandig ^^, ineens liep iedereen in een korte broek en T-shirt rond of een rokje en een shirtje met een bordje eten O+

Jurk en pak wilde we toch wel schoon houden :9

maar kasteel klinkt best groots !
pi_140403273
wij hadden als gasten alleen de gezinnen waar we uit kwamen goede vrienden en getuigen, in totaal hadden wij maar 30 gasten, Hadden een italiaans pastabuffet en een geweldige dag! En om 21:00 gingen wij naar huis..
Wij zijn op maandag getrouwd, (niet gratis, mja 13 mei 2013 viel op maandag :+
S. 2014
J. 2016
pi_140403397
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:47 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Trouwen in kasteel. O+
  maandag 26 mei 2014 @ 21:54:11 #214
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140403570
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:49 schreef Dottey het volgende:

[..]

Wij zijn echte knoeiers :P
Dus was wel verstandig ^^, ineens liep iedereen in een korte broek en T-shirt rond of een rokje en een shirtje met een bordje eten O+

Jurk en pak wilde we toch wel schoon houden :9

maar kasteel klinkt best groots !
Tis toevallig een mooie locatie in het dorp waar mijn vriend geboren is (kasteeltuinen arcen, li) en een mooie trouwlocatie. We hebben wat meer daggasten (36) omdat we alle belangrijke personen erbij willen hebben en mijn hele familie maar klein is. Wel veel collega's waarschijnlijk die komen kijken / erehaag komen staan. Maar die gaan na de ceremonie (en een stukje vlaai) weer naar huis ;) en dan lekker eten met de familie (bij mn schoonouders thuis wordt een buffet geserveerd) en 's avonds komen er wat extra vrienden en zijn ooms en tantes :)
Klinkt allemaal grootser als het is haha. We willen het bewust klein houden (en geen 120+ gasten ofzo :'( )
pi_140404108
Trouwen in een kasteel!!!! O+
Mijn bruiloft was heerlijk intiem (40 gasten), maar duurde drie dagen. Ow en mijn jurk is redelijk zwart van onder (en dat was ie niet toen ik hem aantrok) en er zit strand in O+

Ik moest net huilen bij de IKEA reclame :')
pi_140404727
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef Cholula het volgende:
Trouwen in een kasteel!!!! O+
Mijn bruiloft was heerlijk intiem (40 gasten), maar duurde drie dagen. Ow en mijn jurk is redelijk zwart van onder (en dat was ie niet toen ik hem aantrok) en er zit strand in O+

Ik moest net huilen bij de IKEA reclame :')
3 dagen? O+

Mijn jurk is ook zwart aan de onderkant, en nu zitten er wel zwarte accenten in maar daar net niet.. :P
S. 2014
J. 2016
pi_140405511
Leuk sproetjes! Welkom

@Cholula: ik wil niet in een plastic bakje/bekertje plassen op werk (geen wasbak/handige prullenbak op toilet zelf, alleen in ruimte daarvoor, onopvallend doen gaat niet lukken tenzij ik elke keer mijn tas meeneem...). Ik denk dat ik ze maar 's avonds ga doen. Hoe doen jullie dat?

Maar mij lijkt dat als ik consequent met ochtendurine test ik over het geheel dikkere strepen krijg, maar dan zou er toch nog steeds een keer een echt dikkere streep zichtbaar moeten zijn..?
pi_140405720
Ik ben meerdere keren op mijn sleep gaan staan ( toen ik de hond uitliet, toen ik aan het dansen was) dus er zitten ook wat extra gaten in mijn sleep.
Ja, drie dagen. Onze gasten kwamen naar Spanje en dus hebben we een pre-wedding-day, weddingday en after-weddingday-lunch gedaan. Alle tijd om met iedereen te praten.
pi_140405983
Minarosa, ik zou er dan misschien voor kiezen om direct na je werk te testen. Mijn voordeel is dat ik de enige vrouw ben op mijn werk en ik ook nog een kast heb in de toiletruimte dus ik kan testen wanneer ik wil *)
  maandag 26 mei 2014 @ 22:31:41 #220
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140406078
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:26 schreef Cholula het volgende:
dus hebben we een pre-wedding-day, weddingday en after-weddingday-lunch gedaan. Alle tijd om met iedereen te praten.
Haha zoiets hebben wij ook! Dag ervoor tent opbouwen en etc, de dag van de bruiloft en de dag erna brunchen om het af te sluiten :D
en toch wordt allemaal heel ongedwongen en leuk en soepeltjes en niet groot! Het klinkt alleen wel zo :')
  maandag 26 mei 2014 @ 22:32:23 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_140406119
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:22 schreef Minarosa het volgende:
Leuk sproetjes! Welkom

@Cholula: ik wil niet in een plastic bakje/bekertje plassen op werk (geen wasbak/handige prullenbak op toilet zelf, alleen in ruimte daarvoor, onopvallend doen gaat niet lukken tenzij ik elke keer mijn tas meeneem...). Ik denk dat ik ze maar 's avonds ga doen. Hoe doen jullie dat?

Maar mij lijkt dat als ik consequent met ochtendurine test ik over het geheel dikkere strepen krijg, maar dan zou er toch nog steeds een keer een echt dikkere streep zichtbaar moeten zijn..?
gaat niet om dikkere strepen maar om je hormoonspiegel en nog iets chemisch in ochtendurine. Nog beter is het dan om het direct ná je werk te doen :)
disclaimer
pi_140406460
Dan ga ik morgen voor direct na werk. En vanavond Dotteys advies naleven 8-)
  maandag 26 mei 2014 @ 22:38:17 #223
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140406511
Ik voel me echt een noob als ik hier lees over ovulatie testen enzo, maarja na 13 jaar lang pil moet ik even bijlezen over hoe het ookalweer precies zat met vruchtbare dagen en ovuleren :')
pi_140406523
Have fun! :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_140406661
Vooral doen waar je je goed bij voelt Sproetjes! (En foliumzuur gaan slikken)
  maandag 26 mei 2014 @ 22:43:59 #226
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140406865
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef Cholula het volgende:
Vooral doen waar je je goed bij voelt Sproetjes! (En foliumzuur gaan slikken)
Daar ben ik al mee begonnen ja :D
pi_140406974
Haha sproetjes zo voelde ik me even geleden ook, hopelijk pakt je lijf alles snel op zonder pil!
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:49:56 #228
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140418271
Ja dat hoop in ook! We gaan het zien ;)
pi_140419022
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Haha zoiets hebben wij ook! Dag ervoor tent opbouwen en etc, de dag van de bruiloft en de dag erna brunchen om het af te sluiten :D
en toch wordt allemaal heel ongedwongen en leuk en soepeltjes en niet groot! Het klinkt alleen wel zo :')
Wij zijn in een kasteel getrouwd, met ongeveer 40 daggasten en nog 60 receptiegasten. En toch vond ik het heel ongedwongen en relaxed. We hebben met iedereen kunnen kletsen en iedereen had het naar z'n zin. 's avonds eten met daggasten en we hebben met naaste familie overnacht in het kasteel om de volgende dag met die mensen te ontbijten.

Echt na mijn dipje van vorige week loopt alles ineens goed, zijn allemaal fijne dingen gebeurd, dat had ik echt niet verwacht. Als nou morgen mijn oogonderzoek goed is, kan het helemaal niet meer stuk. En dan het liefst ook nog streepjes plassen maar als dat niet is gelukt deze maand is dat voor deze keer ook niet erg.
pi_140424759
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:37 schreef Minarosa het volgende:
Dan ga ik morgen voor direct na werk. En vanavond Dotteys advies naleven 8-)
*O* Zet hem op *O*
pi_140424817
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:38 schreef sproetjes het volgende:
Ik voel me echt een noob als ik hier lees over ovulatie testen enzo, maarja na 13 jaar lang pil moet ik even bijlezen over hoe het ookalweer precies zat met vruchtbare dagen en ovuleren :')
Oh maar dat had ik ook! haha..
Ergens uit mijn linker grote teen de info van biologie mavo naar boven gegraven.. toen dat echt maar weinig kennis was ben ik maar eens een beetje meer gaan zoeken naar info hoe het ook alweer precies zat.
pi_140424958
Mijn trouwjurk was snel alweer schoon (op wat kleine make up vlekjes aan de binnenkant na.. geen idee hoe het daar kwam. Misschien met aan en uit en aan en uit gebeurd).
Trouwjurk handgewassen :9 Anders moesten de drie bloemen er weer af gesloopt worden bij de stomerij en weer erop genaaid worden.

Donderdag is mijn NOD als ik het goed heb bekeken, niet dat ik denk dat het iets is geworden ivm te laat ontdekken van de verrassend vroege eisprong...

maar toch!

Oh en de stomme IKEA reclame komt hier ook altijd binnen :')
  dinsdag 27 mei 2014 @ 15:08:08 #233
140412 Danaa
🍎
pi_140428131
Tell me about the IKEA reclame, kan hem niet voor me halen?

Cholula, Gefeliciteerd met jullie voltrokken huwelijk ^)
Hier geen ervaringen of wensen wbt trouwen, wij houden het bij ons geregistreerd partnerschap.

Welkom, Sproetjes! Ik hoop dat je je cylcus snel 'begrijpt' en dat er wat regelmaat in zit.

Minarosa, het testen deed/doe ik ook altijd als ik thuis kom van mijn werk! Werkt erg goed.

Vandaag met VL door de babydump en prenatal geweest, leuk en opbeurend! Hier nu midden in de vierde ronde maar ook de natuurlijke reactie van mijn hersenen: Hoe gaat het in mijn lichaam, kan dit lichaam het wel, kan VL wel snelzwemmers maken etc?
  dinsdag 27 mei 2014 @ 18:15:31 #234
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140435681
Mag ik hier ook even klagen :') ... Ookal ben ik net nieuw...

Vriendlief is mijn gejubel over babies moe sinds we de knoop door hebben gehakt. Zo is vriendlief altijd alles heel snel moe waar ik over jubel in het begin.. (mijn bruiloft jubels vond ie in het begin ook vervelend, nu het dichterbij komt "mag" het gelukkig wel), maar ik kan het met niemand anders delen want hij wil het geheim houden dat we gaan proberen een kindje te krijgen.... Ik snap dit natuurlijk wel, maar ik moet toch ergens mijn vrouwelijke hormonen jubels kwijt ;( en moet dus overal smoesjes verzinnen waarom ik bijv geen alcohol meer drink..

Mehhh (vriendlief is een schat en echt geweldig, maar hij mag wel uren/dagen/weken jubelen om auto's en motoren maar ik niet om vrouwen geneuzel. En mehhhhh. Sorry voor mijn rant, ik heb last van PMS denk ik :')
  dinsdag 27 mei 2014 @ 18:16:04 #235
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140435706
Oeps ik duwde op quote ipv aanpassen
pi_140435791
Dubbelrant :P

Maaar ook daarom is dit topic er, jubel juich klaag jank... Alles kan!

ik ben zo'n slechte lurker... Teveel tijd denk ik
S. 2014
J. 2016
pi_140435957
Hallo, daar ben ik weer. Een maandje pauze gehad, maar dat is ook niet handig voor mijn hormonen.
Vooral omdat ik dus niet zwanger ben voor ik 30 word. En dat is even slikken. Verder heb ik dus hulp gekregen. Eerste sessie zit er al op, ik heb er vertrouwen in dat het goedkomt.

Nieuwe NOD 23 juni. Deze wordt em, want ik ben het zat. :P Maartbaby!

Welkom aan alle nieuwe, tot volgende maand aan alle streepjes plassers (volgende maand ja)
pi_140436586
Heel voorzichtig meld ik me hier. Nu er meer nieuwe aanwas is, 'durf' ik ook. Ik rammelde al mee in het rammeltopic maar nu we definitief gestopt zijn met ac is wohts misschien wel the place to be... Nog geen idee wat mijn cyclus doet na 15 jaar pil maar we gaan het mee maken.
pi_140436700
@sproetjes: ik jubel met je mee! Hier ook niemand om mee te delen behalve vriend (a.s. man) dus ik haak aan bij jou gejubel.

@danaa: naar babydump en prenatal geweest, hopelijk mag je er snel voor jezelf gaan shoppen!

@risu: succes! Dat het maar mooi raak mag zijn en mag blijven plakken. Ik lurk al een tijdje mee, het is je gegund!
pi_140436742
Ik hoop hjet met je mee Risu! Is je gegund! En een ieder hier overigens

Hey malteser ga je ons definitief verlaten ;(

Ik mag hier nog een klein weekje meeposten en dan verwacht ik toch ongesteld te worden. Ik ben voor het eerst in mijn leven niet aan het hypochonderen, voel helemaal niets. Wel veel puistjes, die heb ik nooit, zouden die wel tussen mijn oren vandaan komen? :+

Ik had net mijn moeder aan de lijn, die studeert epigenetica en is allerlei vitamines aan het samen stellen die gezond zijn voor vrouwen die zwanger willen worden (een soort etos zwanger worden maar dan zonder toevoegingen) want ze weet dat we volgend jaar gaan starten. En in mijn enthousiasme flap ik er zo uit dat we in september al starten. En eigenlijk wil ik niet dat iemand dat weet (buiten mijn beste vriendin) dus ik hoop dat het snel raak is want anders weten mijn ouders ook dat het al zo lang niet lukt als het niet snel raak is (waar ik dus van uit ga)
*O* *O* *O* Maar over 3,5 maand zit ik hier legaal *O* *O* *O*
pi_140436869
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:15 schreef sproetjes het volgende:

Vriendlief is mijn gejubel over babies moe sinds we de knoop door hebben gehakt. Zo is vriendlief altijd alles heel snel moe waar ik over jubel in het begin.. (mijn bruiloft jubels vond ie in het begin ook vervelend, nu het dichterbij komt "mag" het gelukkig wel), maar ik kan het met niemand anders delen want hij wil het geheim houden dat we gaan proberen een kindje te krijgen.... Ik snap dit natuurlijk wel, maar ik moet toch ergens mijn vrouwelijke hormonen jubels kwijt ;( en moet dus overal smoesjes verzinnen waarom ik bijv geen alcohol meer drink..

Mehhh (vriendlief is een schat en echt geweldig, maar hij mag wel uren/dagen/weken jubelen om auto's en motoren maar ik niet om vrouwen geneuzel. En mehhhhh. Sorry voor mijn rant, ik heb last van PMS denk ik :')
Lekker hier jubelen :s)
Erg he die mannen met hun jubels :+
Hier is het gelukkig andersom, voor we een datum hadden vond O+ het maar vervelend, het voelde voor hem als drammen. Nu we de knoop doorgehakt hebben vindt hij het wel nog eng maar hij beseft dat over een jaar starten niet minder eng zal zijn. Hij droomt lekker mee, wat voor muurschildering er komt, welke kamerinrichting we willen, over namen etc. Hij probeert alleen ervoor te zorgen dat ik niet te hard van stapel loop en teveel mijn hoop vestig op dit jaar nog zwanger zijn omdat het ook lang kan duren. En dat weet ik maar het dromen is zo fijn

En over trouwen, hij wil t groots, koets, duiven, handen vol geld. Geef mij maar simpel en intiem. Maar hij wil daar tot nu toe nog niet in mee :') Dus wat dat betreft jubelt hij meer dan ik
pi_140436875
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hoop hjet met je mee Risu! Is je gegund! En een ieder hier overigens

Hey malteser ga je ons definitief verlaten ;(

Ik mag hier nog een klein weekje meeposten en dan verwacht ik toch ongesteld te worden. Ik ben voor het eerst in mijn leven niet aan het hypochonderen, voel helemaal niets. Wel veel puistjes, die heb ik nooit, zouden die wel tussen mijn oren vandaan komen? :+

Ik had net mijn moeder aan de lijn, die studeert epigenetica en is allerlei vitamines aan het samen stellen die gezond zijn voor vrouwen die zwanger willen worden (een soort etos zwanger worden maar dan zonder toevoegingen) want ze weet dat we volgend jaar gaan starten. En in mijn enthousiasme flap ik er zo uit dat we in september al starten. En eigenlijk wil ik niet dat iemand dat weet (buiten mijn beste vriendin) dus ik hoop dat het snel raak is want anders weten mijn ouders ook dat het al zo lang niet lukt als het niet snel raak is (waar ik dus van uit ga)
*O* *O* *O* Maar over 3,5 maand zit ik hier legaal *O* *O* *O*
Nee hoor, ik blijf ook nog gewoon heel hard rammelen :). Dus je bent nog niet van me af ;).

Enthousiasteling! Heb je een goede band met je moeder/ouders? Want is het dan misschien niet fijn dat je steun mocht hebben als het lang zou duren (wat ik uiteraard niet hoop voor je!). Verspreken is jammer maar ik probeer er een positieve draai aan te geven ;).
pi_140436934
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:15 schreef sproetjes het volgende:

Herkenbaar ;) Reden voor mij destijds om in het Rammelaarstopic te gaan posten. (Waar ik overigens nog steeds zit.)
Dit, dat, alles.
pi_140436986
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:53 schreef Malteser het volgende:

[..]

Nee hoor, ik blijf ook nog gewoon heel hard rammelen :). Dus je bent nog niet van me af ;).

Enthousiasteling! Heb je een goede band met je moeder/ouders? Want is het dan misschien niet fijn dat je steun mocht hebben als het lang zou duren (wat ik uiteraard niet hoop voor je!). Verspreken is jammer maar ik probeer er een positieve draai aan te geven ;).
Vind het wel gezellig hoor als je ook in het andere topic blijft posten *O*
Heel raar, ik heb mijn hele leven een slechte band gehad, zelfs een paar jaar het contact verloren maar het gaat steeds beter. We zijn op een gegeven moment opnieuw begonnen, hebben ook nooit meer over het verleden gesproken. Maar ik denk niet dat zij het type is waar ik steun bij zal zoeken. Dat spui ik liever online, of bij vriendlief uithuilen
pi_140437076
Nou, deze ronde ook weer niet raak.
Gaat vast gewoon weer 7 rondes duren, minimaal.

Kan in ieder geval wel die laserbehandeling doorgaan, als ik daarvoor geschikt ben. Hopelijk ben ik een beetje snel aan de beurt.
pi_140437136
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:56 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Vind het wel gezellig hoor als je ook in het andere topic blijft posten *O*
Heel raar, ik heb mijn hele leven een slechte band gehad, zelfs een paar jaar het contact verloren maar het gaat steeds beter. We zijn op een gegeven moment opnieuw begonnen, hebben ook nooit meer over het verleden gesproken. Maar ik denk niet dat zij het type is waar ik steun bij zal zoeken. Dat spui ik liever online, of bij vriendlief uithuilen
Bizar! Dit is echt exact mijn verhaal. Nu gaat het wel goed maar het blijft wat oppervlakkig. Beetje 'koetjes en kalfjes relatie'. Bij echte troubels, zoek ik haar niet op maar huil ik uit bij vriend.
pi_140437194
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef Cygne het volgende:
Nou, deze ronde ook weer niet raak.
Gaat vast gewoon weer 7 rondes duren, minimaal.

Kan in ieder geval wel die laserbehandeling doorgaan, als ik daarvoor geschikt ben. Hopelijk ben ik een beetje snel aan de beurt.
Balen Cygne :(.
Wil je je ogen laten laseren?
pi_140437247
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:00 schreef Malteser het volgende:

[..]

Bizar! Dit is echt exact mijn verhaal. Nu gaat het wel goed maar het blijft wat oppervlakkig. Beetje 'koetjes en kalfjes relatie'. Bij echte troubels, zoek ik haar niet op maar huil ik uit bij vriend.
Ja wat 'grappig' (tussen haakjes omdat het altijd eeuwig zonde is, hopelijk krijg ik een betere band met mijn kinderen)
Ik zie ook niet in waarom ik de diepte in zou duiken, oppervlakkig blijft prima. Het contact is er toch vooral vanwege het bloed, niet omdat je een vriendschap zoekt (al is beiden wel het mooiste *; Mijn beste vriendin heeft een hele hechte band met haar moeder, ben ik wel jaloers op)
pi_140437322
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:01 schreef Malteser het volgende:

[..]

Balen Cygne :(.
Wil je je ogen laten laseren?
Ik heb 1.5 jaar geleden lensimplantaten gekregen, nu is er nog een reststerkte van -1 ongeveer. Morgen krijg ik een oogonderzoek om te kijken of ze die reststerkte weg kunnen laseren.
pi_140437378
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:04 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik heb 1.5 jaar geleden lensimplantaten gekregen, nu is er nog een reststerkte van -1 ongeveer. Morgen krijg ik een oogonderzoek om te kijken of ze die reststerkte weg kunnen laseren.
Spannend! Ik hoop voor je dat het mogelijk is.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 19:30:12 #251
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140438318
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:52 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Lekker hier jubelen :s)
Erg he die mannen met hun jubels :+
Hier is het gelukkig andersom, voor we een datum hadden vond O+ het maar vervelend, het voelde voor hem als drammen. Nu we de knoop doorgehakt hebben vindt hij het wel nog eng maar hij beseft dat over een jaar starten niet minder eng zal zijn. Hij droomt lekker mee, wat voor muurschildering er komt, welke kamerinrichting we willen, over namen etc. Hij probeert alleen ervoor te zorgen dat ik niet te hard van stapel loop en teveel mijn hoop vestig op dit jaar nog zwanger zijn omdat het ook lang kan duren. En dat weet ik maar het dromen is zo fijn

En over trouwen, hij wil t groots, koets, duiven, handen vol geld. Geef mij maar simpel en intiem. Maar hij wil daar tot nu toe nog niet in mee :') Dus wat dat betreft jubelt hij meer dan ik
Dat vind hij ook ja, drammen. Terwijl ik gewoon oprecht enthousiast ben en dat wil delen met op zn minst één persoon buiten hem. Hij is ook enthousiast maar op een andere manier. Net zei ie ook dat t mij niet snel genoeg ging, omdat we twee weken geleden besloten hebben om nu al te beginnen en ik het nu "al" er met iemand over wil praten. Terwijl ik ook gewoon graag (hardop) droom over kamertjes en kaartjes enzo.
Ik denk dat het bij hem deels ook is dat ie me wil "afremmen" om teleurstelling te voorkomen als het niet snel gebeurd (maar hier houd ik al rekening mee) en hij is bang dat het toch mijn laatste stuk opleiding in de weg gaat zitten...

Oh en welkom malteser! Misschien ga ik maar in beide topics posten om mijn jubelen kwijt te kunnen haha
pi_140438555
Hier is het juist man die zo enthousiast is.
pi_140440477
Hier ook een minder jubelende vriend. Hebben al vanaf vroeg in de relatie over kinderen gehad en dat we dat in de toekomst zouden willen. Ruim 2 jaar later, ineens vrij plotseling besloten met de pil te stoppen. Ging goed tot 1e vruchtbare moment, kwam het hem ineens toch te dichtbij en begon ie het toch erg eng te vinden.. Wisselde in het begin nog al, erg eng maar toch leek het hem ook leuk. Inmiddels is hij er stuk rustiger over, zo nu en dan zegt ie weleens "vind jij het niet eng dan?" maar verder hoort ie m'n gerammel en zeangerschapsfeitjes rustig aan inmiddels :P. Vandaag bij kringloopwinkel geweest waar ik werk. Ik wist dat boven onder andere de babybedjes staan maar wilde er niet zo direct op af stappen. Maar toen liep ie er ineens uit zichzelf heen en begon ernaar te kijken, had ik een paar maanden terug echt niet durven denken! Begrijp het ook wel hoor, tot ie mij ontmoette wilde hij nooit een kind, hij heeft een erg slechte band met z'n vader en denk dat het daar vandaan komt..
pi_140440921
Mijn man kan wel dagdromen over "straks als we een kindje hebben" maar verder zo nuchter als wat. Snapt mijn hormonale buien ook absoluut niet, als ik erg boos wordt om niets gaat hij alleen maar vragen waarom ik nou zo boos wordt om zo iets kleins en dat dat toch geen reden voor tranen is. Terwijl ik op dat moment gewoon even de balen er van heb of door hormonen gewoon niet mezelf ben :D
pi_140443135
Ik heb even nagevraagd maar hij vindt het echt geen drammen (meer) O-)
  dinsdag 27 mei 2014 @ 21:50:11 #256
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140445938
Nou, het hoge woord is eruit ... Hij wil het gewoon ons geheimpje houden, iets wat nog echt van ons twee is. Niet dat ie het meteen zo uitlegt :'). Dus ik mag op fok lekker anoniem ranten over ovuleren, kaartjes, kinderwagens en etc en hij zal proberen meer te luisteren naar mijn rant ipv te mopperen :D wat is t soms toch een pannekoek, maar wel een lieve O+
pi_140449409
Mijn man probeert mijn enthousiasme over 'ons kindje' wat tegen te houden. Hij is bang dat ik erg teleurgesteld zal zijn als het allemaal niet lukt. Ik heb endometriose, maar we mogen eerst een jaar zelf proberen.

Heel begrijpelijk dat hij mij wat wil tegenhouden, maar soms is het zo vervelend als ik aan het hyperen ben en hij mij tegenhoudt met 'je weet dat het ook nooit kan lukken hè'.
pi_140450268
Na anderhalf jaar pil eruit, is mijn man soms nog harder aan het rammelen dan ik. Die vind het duidelijk ook wel lang genoeg geduurd en vraagt best vaak of het eitje al springt, zo nee, dan toch maar voor de zekerheid even batsen want je weet maar nooit. Beetje vermoeiend is het soms wel, maar hij is iig positief ermee bezig. :D
pi_140455824
Nou ontdek ik net dat ik allemaal bulten in m'n linkerborst heb, ook paar in m'n rechter! Nou ben ik woensdag ongesteld geworden, is net sinds gister weer over. Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik dit vorige maand ook had, of ik heb niet goed gevoeld natuurlijk :P. Zou dit nog gewoon bij ingesteldheid horen of moet ik hier echt voor naar de huisarts?
pi_140457276
In je borst? Kun je niet voorzichtig genoeg mee zijn. Beter voor niets naar de ha dan te lang met wel iets wachten
pi_140457357
Mee eens al denk ik dat de huisarts het beter kan voelen als je menstruatie voorbij is.

In de aanloop naar mijn menstruatie en die periode voelen mijn borsten anders, veel hobbels en bobbels. Die verdwijnen op den duur ook weer.

Ik denk dat het slim is om je borsten wat meer te leren kennen in deze verschillende fases. Dan weet je wat 'normaal' is en wat niet.

Ik heb al heel wat jaren een vetbult in mijn linkerborst. Houd ik altijd goed in de gaten en is al meerdere malen gecontroleerd door artsen. Alleen na mijn eerste zwangerschap leek ie van vorm veranderd. Dikke paniek! Gelukkig was het niks maar toch..
pi_140467411
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 01:20 schreef Gevalletje het volgende:
Nou ontdek ik net dat ik allemaal bulten in m'n linkerborst heb, ook paar in m'n rechter! Nou ben ik woensdag ongesteld geworden, is net sinds gister weer over. Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik dit vorige maand ook had, of ik heb niet goed gevoeld natuurlijk :P. Zou dit nog gewoon bij ingesteldheid horen of moet ik hier echt voor naar de huisarts?
Ik heb het zelf ook, maar dat zijn kliertjes.
Als ze aanwezig blijven.. dan zou ik het wel even melden voor een doorverwijzing bij de HA.
pi_140476015
Dank jullie wel! Zal vrijdag wel even ha bellen. Kan me niet herinneren dat ze er eerst zaten, merk nooit iets anders aan m'n borsten, ook niet tijdens menstruatie.
pi_140477560
Nog even niet teruggelezen, ogen werken nog niet helemaal.
SPOILER
Voor een zwangerschap zijn er in ieder geval geen bezwaren, dus we kunnen nu gewoon lekker door. *O*

SPOILER
pi_140478590
Gecondoleerd Cygne, sneu om zo te horen. Hopelijk helpt je nieuwe bril en fijn dat niets een zwangerschap in de weg staat, hopelijk is het snel raak!
pi_140487677
Cygne, wat jammer van je oogarts zeg! Sterkte! Wel fijn dat het met je ogen meeviel.

Heb wel het gevoel dat de bultjes kliertjes kunnen zijn. Dat het toch iets hormonaals is. M'n vriend zei net ineens ook dat m'n doos een iets andere kleur heeft nu.. Eh ok, weet niet wat dat nu weer te betekenen heeft, hou het maar op hormonen :p
pi_140491481
Dankjullie!
Had natuurlijk geen persoonlijke band met hem, maar toch. Ik vind t zo vreselijk stom.

Nu hopen dat t snel raak is en dat t dan ook n plakker is.
  donderdag 29 mei 2014 @ 11:00:26 #268
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140500817
Wat naar cygne ;( sterkte! Ik hoop met je mee voor een plakker!

Vanavond mijn laatste pil! Heb me wat zitten inlezen en snap nu wat meer van mn hele cyclus haha. Volgende week toch maar eens ergens ovulatie testjes gaan halen :)
pi_140500826
Wat een verdrietig nieuws Cygne. Wel heel fijn dat niets een zwangerschap in de weg staat!

Wat betreft bulten in borsten: ik ga liever voor dit soort zaken een keer teveel naar een arts, dan te weinig.

Ik heb gisteren groen licht van de gyn gekregen. Wat een fijne man is dat! Rustig, begripvol en heel erg meedenkend.
pi_140500968
Pfff, Cygne, toch wel gek. Die man heeft jou goed geholpen en is er nu zelf niet meer. Kan me voorstellen dat je daar wat naar van wordt. Rotziekte is het...

Sproetjes: leuk spannend! Ik had twee weken terug mijn laatste pil, voelt heel gek :).

Cholula: fijn van je gyn! Een meedenkende en begripvolle specialist is echt fijn. En succes!
pi_140501028
Wat fijn cholula! *O*
  donderdag 29 mei 2014 @ 11:27:31 #272
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140501294
Wat goed cholula *O*
  donderdag 29 mei 2014 @ 12:08:30 #273
140412 Danaa
🍎
pi_140502278
Juichen voor Cholula *O*

Hoe gaat het met dames op het wachtbankje?
pi_140508302
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 12:08 schreef Danaa het volgende:
Juichen voor Cholula *O*

Hoe gaat het met dames op het wachtbankje?
prima :7
pi_140508339
wat naar en wat fijn cygne.

Naar van je dokter en naar van het vechten van je oom.
Wat fijn dat je toch weer fijn kunt starten O+
pi_140508354
Cholula : groen licht *O*
gerustellend zeg!
pi_140508682
*O* cholula

waar halen jullie ovulatie testen?
pi_140513247
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:45 schreef Cassandra87 het volgende:
*O* cholula

Ebay :)
S. 2014
J. 2016
  donderdag 29 mei 2014 @ 18:23:51 #279
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_140513518
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:45 schreef Cassandra87 het volgende:
*O* cholula

http://www.ebay.nl/sch/klackstar/m.html
30 zwangerschapstesten voor 3,30
30 ovulatietesten voor 4,29

Maar je kan ook zelf samenstellen! *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_140514176
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:23 schreef Moppert het volgende:

[..]

http://www.ebay.nl/sch/klackstar/m.html
30 zwangerschapstesten voor 3,30
30 ovulatietesten voor 4,29

Maar je kan ook zelf samenstellen! *O*
Tnx! Binnenkort even kijken :)
pi_140514967
Wat zijn jullie weer lief!

Ik gebruik ook de ovulatietesten van ebay. Ze zijn ook redelijk snel in huis, vind ik dan.
pi_140516651
Als het deze maand niet lukt ga ik ook maar even op eBay kijken, goede tip!
pi_140517140
Ik had ze ook via ebay, 1x gebruikt, daarna verkocht aan een andere wachter.. ;)
S. 2014
J. 2016
pi_140518655
Was het gelijk raak met de testen gm?
Ik ben vooral nieuwsgierig naar of mijn eisprong inderdaad netjes op dag 13/14 is. Ik ben nu een half jaar gestopt met de ac en mijn cyclus is vanaf t begin 27/28 dagen. Al heb ik Tot en Met vorige maand ofzo (of de maand ervoor) vanaf dag 22 spotting gehad
pi_140519388
Nou ik.dacht altijd al dat ik mn eisprong kon voelen maar na 6 maanden ging ik toch die testen eens gebruiken, nou en toeb bleek idd dat ik ze niet nodig had,omdat ik het zelf voelde maar de maand erop was al zwanger... Dus meer toeval ;)
S. 2014
J. 2016
pi_140520498
Ben benieuwd! Mooi toeval. Misschien dat ik voor t officiële starten ga kijken wat mijn cyclus werkelijk doet en dan vanaf september op goed geluk haha. Moet wel leuk blijven.
Pfoe dinsdag moet ik ongesteld worden of juist niet maar ik merk Nog niets.

Is glijmiddel trouwens werkelijk slecht voor de zaadjes? Ik kan eigenlijk niet zonder..
pi_140520561
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben benieuwd! Mooi toeval. Misschien dat ik voor t officiële starten ga kijken wat mijn cyclus werkelijk doet en dan vanaf september op goed geluk haha. Moet wel leuk blijven.
Pfoe dinsdag moet ik ongesteld worden of juist niet maar ik merk Nog niets.

Is glijmiddel trouwens werkelijk slecht voor de zaadjes? Ik kan eigenlijk niet zonder..
Volgens mij bestaat er zaadvriendelijk glijmiddel...
S. 2014
J. 2016
pi_140523105
Er bestaat inderdaad zaadvriendelijk glijmiddel.

De eerste cyclus dat ik ovulatietesten gebruikte was het hier meteen raak. Wat ook scheelde was dat de etos zwanger-worden-pillen mijn cyclus flink korter hadden gemaakt. Nu hopen dat die combinatie ervoor zorgt dat het weer snel raak is en dat het ook blijft plakken.
pi_140524701
Dat glijmiddel is wel een aanrader!
pi_140529594
Ja zou dat echt helpen? Ben benieuwd
pi_140533840
Net maar eens ha assistente gesproken, zei denkt dat de bobbels in m'n borsten waarschijnlijk mastopathie is. Voor alle zekerheid moet ik het wel even laten bekijken door m'n huisarts. Die blijkt vandaag dicht te zijn (verrassend, soms heb ik het idee dat ie best vaak dicht of op vakantie is..)
pi_140538114
Hopelijk kun je snel terecht gevalletje.

Ik had net licht rose bloed verlies. Drie dagen eerder dan verwacht. Dacht ik net van die lange dagen met spotting af te zijn.. Als mijn periode inderdaad vroeg is heb ik mijn eisprong gehad voor ons ongelukje denk Ik.
pi_140549564
hmz.. ondertussen voorbij mijn NOD.
(niet zo ver hoor.. pas een dagje)
Wanneer je niet op bloed zit te wachten komt het te snel, wanneer je op bloed zit te wachten dan lijkt het niet te komen.... grrr...

wat kan je hersenpan en je hormonenhuishouding je lichaam toch voor de gek houden :9

Fijn weekend allemaal :*
pi_140550492
*O* groen licht voor cholula!

Cassandra: volgens mij is de glijmiddel met aloe vera van durex sowieso zaadvriendelijk.

Hier lijkt met dag 17 eindelijk mijn vruchtbare dagen te komen. Hopelijk is de luteale fase deze keer wel langer! Vorige keer duurde de luteale fase maar 5 dagen. (Eisprong vermoedelijk op dag 22)
pi_140553276
Dacht vandaag ongesteld te worden (drie dagen te vroeg) maar t is weer weg. Verder al de hele dag misselijk, zelfs groene thee triggerde maagzuur en ik heb voor t eerst in mijn leven een bloed oog. Ga me nou serieus afvragen of t ongelukje raak was en of ik een instellingsbloeding heb gehad.. vriendlief is ervan overtuigd dat ik maandag ongesteld word
pi_140554185
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Dacht vandaag ongesteld te worden (drie dagen te vroeg) maar t is weer weg. Verder al de hele dag misselijk, zelfs groene thee triggerde maagzuur en ik heb voor t eerst in mijn leven een bloed oog. Ga me nou serieus afvragen of t ongelukje raak was en of ik een instellingsbloeding heb gehad.. vriendlief is ervan overtuigd dat ik maandag ongesteld word
Ik krijg altijd maagzuur van groene thee :P (niet zwanger ook bedoel ik )
En er heerst van alles qua virussen..

Hoop natuurlijk dat het raak is voor jullie :)
S. 2014
J. 2016
pi_140554341
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 22:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik krijg altijd maagzuur van groene thee :P (niet zwanger ook bedoel ik )
En er heerst van alles qua virussen..

Hoop natuurlijk dat het raak is voor jullie :)
ja ik niet :p zal inderdaad wel een virusje zijn. Raak is wel welkom maar niet handig ivm Amerika in december. Gelukkig heb ik een annuleringsverzekering die zwangerschap dekt.
pi_140555913
Oh oke, Je post in een topic waar met smart gewacht wordt op een 2e streep dus was even in de war....
S. 2014
J. 2016
pi_140559141
Nog even afwachten dus Cassandra. Ik kan me voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt.

Dottey, misschien is het dan toch stiekem, ondanks dat het eigenlijk niet echt kan, raak? Ik snap dat jij er niet op wil hopen, maar ik mag toch wel plaatsvervangend hopen dat je zwanger bent? (ah toe?)

Ik zit ontzettend hormonaal te zijn op de bank. In de categorie ik-wil-zo-graag-een-kindje ( net zoals alle anderen hier natuurlijk). Ik heb gewoon geen idee wanneer mijn NOD is en dat frustreert me enorm. Rationeel weet ik natuurlijk dat het tijd kost voordat alles weer op orde is in mijn lichaam, maar ik vind het stom!
pi_140559421
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 00:51 schreef Cholula het volgende:
Nog even afwachten dus Cassandra. Ik kan me voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt.

Dottey, misschien is het dan toch stiekem, ondanks dat het eigenlijk niet echt kan, raak? Ik snap dat jij er niet op wil hopen, maar ik mag toch wel plaatsvervangend hopen dat je zwanger bent? (ah toe?)

Ik zit ontzettend hormonaal te zijn op de bank. In de categorie ik-wil-zo-graag-een-kindje ( net zoals alle anderen hier natuurlijk). Ik heb gewoon geen idee wanneer mijn NOD is en dat frustreert me enorm. Rationeel weet ik natuurlijk dat het tijd kost voordat alles weer op orde is in mijn lichaam, maar ik vind het stom!
Je hebt ook heel veel voor je kiezen gehad!
Heb je ovulatietesten? Of ga je t eerst aankijken?
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')