Dat vind hij ook ja, drammen. Terwijl ik gewoon oprecht enthousiast ben en dat wil delen met op zn minst één persoon buiten hem. Hij is ook enthousiast maar op een andere manier. Net zei ie ook dat t mij niet snel genoeg ging, omdat we twee weken geleden besloten hebben om nu al te beginnen en ik het nu "al" er met iemand over wil praten. Terwijl ik ook gewoon graag (hardop) droom over kamertjes en kaartjes enzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Lekker hier jubelen![]()
Erg he die mannen met hun jubels![]()
Hier is het gelukkig andersom, voor we een datum hadden vondhet maar vervelend, het voelde voor hem als drammen. Nu we de knoop doorgehakt hebben vindt hij het wel nog eng maar hij beseft dat over een jaar starten niet minder eng zal zijn. Hij droomt lekker mee, wat voor muurschildering er komt, welke kamerinrichting we willen, over namen etc. Hij probeert alleen ervoor te zorgen dat ik niet te hard van stapel loop en teveel mijn hoop vestig op dit jaar nog zwanger zijn omdat het ook lang kan duren. En dat weet ik maar het dromen is zo fijn
En over trouwen, hij wil t groots, koets, duiven, handen vol geld. Geef mij maar simpel en intiem. Maar hij wil daar tot nu toe nog niet in meeDus wat dat betreft jubelt hij meer dan ik
Ik heb het zelf ook, maar dat zijn kliertjes.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:20 schreef Gevalletje het volgende:
Nou ontdek ik net dat ik allemaal bulten in m'n linkerborst heb, ook paar in m'n rechter! Nou ben ik woensdag ongesteld geworden, is net sinds gister weer over. Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik dit vorige maand ook had, of ik heb niet goed gevoeld natuurlijk. Zou dit nog gewoon bij ingesteldheid horen of moet ik hier echt voor naar de huisarts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een zwangerschap zijn er in ieder geval geen bezwaren, dus we kunnen nu gewoon lekker door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
primaquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:08 schreef Danaa het volgende:
Juichen voor Cholula![]()
Hoe gaat het met dames op het wachtbankje?
Ebayquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:45 schreef Cassandra87 het volgende:
cholula
waar halen jullie ovulatie testen?
http://www.ebay.nl/sch/klackstar/m.htmlquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:45 schreef Cassandra87 het volgende:
cholula
waar halen jullie ovulatie testen?
Tnx! Binnenkort even kijkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:23 schreef Moppert het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/sch/klackstar/m.html
30 zwangerschapstesten voor 3,30
30 ovulatietesten voor 4,29
Maar je kan ook zelf samenstellen!
Volgens mij bestaat er zaadvriendelijk glijmiddel...quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben benieuwd! Mooi toeval. Misschien dat ik voor t officiële starten ga kijken wat mijn cyclus werkelijk doet en dan vanaf september op goed geluk haha. Moet wel leuk blijven.
Pfoe dinsdag moet ik ongesteld worden of juist niet maar ik merk Nog niets.
Is glijmiddel trouwens werkelijk slecht voor de zaadjes? Ik kan eigenlijk niet zonder..
Ik krijg altijd maagzuur van groene theequote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Dacht vandaag ongesteld te worden (drie dagen te vroeg) maar t is weer weg. Verder al de hele dag misselijk, zelfs groene thee triggerde maagzuur en ik heb voor t eerst in mijn leven een bloed oog. Ga me nou serieus afvragen of t ongelukje raak was en of ik een instellingsbloeding heb gehad.. vriendlief is ervan overtuigd dat ik maandag ongesteld word
ja ik niet :p zal inderdaad wel een virusje zijn. Raak is wel welkom maar niet handig ivm Amerika in december. Gelukkig heb ik een annuleringsverzekering die zwangerschap dekt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd maagzuur van groene thee(niet zwanger ook bedoel ik )
En er heerst van alles qua virussen..
Hoop natuurlijk dat het raak is voor jullie
Je hebt ook heel veel voor je kiezen gehad!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:51 schreef Cholula het volgende:
Nog even afwachten dus Cassandra. Ik kan me voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt.
Dottey, misschien is het dan toch stiekem, ondanks dat het eigenlijk niet echt kan, raak? Ik snap dat jij er niet op wil hopen, maar ik mag toch wel plaatsvervangend hopen dat je zwanger bent? (ah toe?)
Ik zit ontzettend hormonaal te zijn op de bank. In de categorie ik-wil-zo-graag-een-kindje ( net zoals alle anderen hier natuurlijk). Ik heb gewoon geen idee wanneer mijn NOD is en dat frustreert me enorm. Rationeel weet ik natuurlijk dat het tijd kost voordat alles weer op orde is in mijn lichaam, maar ik vind het stom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |