Ebayquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:45 schreef Cassandra87 het volgende:
cholula
waar halen jullie ovulatie testen?
http://www.ebay.nl/sch/klackstar/m.htmlquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:45 schreef Cassandra87 het volgende:
cholula
waar halen jullie ovulatie testen?
Tnx! Binnenkort even kijkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:23 schreef Moppert het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/sch/klackstar/m.html
30 zwangerschapstesten voor 3,30
30 ovulatietesten voor 4,29
Maar je kan ook zelf samenstellen!
Volgens mij bestaat er zaadvriendelijk glijmiddel...quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben benieuwd! Mooi toeval. Misschien dat ik voor t officiële starten ga kijken wat mijn cyclus werkelijk doet en dan vanaf september op goed geluk haha. Moet wel leuk blijven.
Pfoe dinsdag moet ik ongesteld worden of juist niet maar ik merk Nog niets.
Is glijmiddel trouwens werkelijk slecht voor de zaadjes? Ik kan eigenlijk niet zonder..
Ik krijg altijd maagzuur van groene theequote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Dacht vandaag ongesteld te worden (drie dagen te vroeg) maar t is weer weg. Verder al de hele dag misselijk, zelfs groene thee triggerde maagzuur en ik heb voor t eerst in mijn leven een bloed oog. Ga me nou serieus afvragen of t ongelukje raak was en of ik een instellingsbloeding heb gehad.. vriendlief is ervan overtuigd dat ik maandag ongesteld word
ja ik niet :p zal inderdaad wel een virusje zijn. Raak is wel welkom maar niet handig ivm Amerika in december. Gelukkig heb ik een annuleringsverzekering die zwangerschap dekt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd maagzuur van groene thee(niet zwanger ook bedoel ik )
En er heerst van alles qua virussen..
Hoop natuurlijk dat het raak is voor jullie
Je hebt ook heel veel voor je kiezen gehad!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:51 schreef Cholula het volgende:
Nog even afwachten dus Cassandra. Ik kan me voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt.
Dottey, misschien is het dan toch stiekem, ondanks dat het eigenlijk niet echt kan, raak? Ik snap dat jij er niet op wil hopen, maar ik mag toch wel plaatsvervangend hopen dat je zwanger bent? (ah toe?)
Ik zit ontzettend hormonaal te zijn op de bank. In de categorie ik-wil-zo-graag-een-kindje ( net zoals alle anderen hier natuurlijk). Ik heb gewoon geen idee wanneer mijn NOD is en dat frustreert me enorm. Rationeel weet ik natuurlijk dat het tijd kost voordat alles weer op orde is in mijn lichaam, maar ik vind het stom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |