abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140508354
Cholula : groen licht *O*
gerustellend zeg!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140508682
*O* cholula

waar halen jullie ovulatie testen?
pi_140513247
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:45 schreef Cassandra87 het volgende:
*O* cholula

Ebay :)
S. 2014
J. 2016
  donderdag 29 mei 2014 @ 18:23:51 #279
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_140513518
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:45 schreef Cassandra87 het volgende:
*O* cholula

http://www.ebay.nl/sch/klackstar/m.html
30 zwangerschapstesten voor 3,30
30 ovulatietesten voor 4,29

Maar je kan ook zelf samenstellen! *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_140514176
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:23 schreef Moppert het volgende:

[..]

http://www.ebay.nl/sch/klackstar/m.html
30 zwangerschapstesten voor 3,30
30 ovulatietesten voor 4,29

Maar je kan ook zelf samenstellen! *O*
Tnx! Binnenkort even kijken :)
pi_140514967
Wat zijn jullie weer lief!

Ik gebruik ook de ovulatietesten van ebay. Ze zijn ook redelijk snel in huis, vind ik dan.
pi_140516651
Als het deze maand niet lukt ga ik ook maar even op eBay kijken, goede tip!
pi_140517140
Ik had ze ook via ebay, 1x gebruikt, daarna verkocht aan een andere wachter.. ;)
S. 2014
J. 2016
pi_140518655
Was het gelijk raak met de testen gm?
Ik ben vooral nieuwsgierig naar of mijn eisprong inderdaad netjes op dag 13/14 is. Ik ben nu een half jaar gestopt met de ac en mijn cyclus is vanaf t begin 27/28 dagen. Al heb ik Tot en Met vorige maand ofzo (of de maand ervoor) vanaf dag 22 spotting gehad
pi_140519388
Nou ik.dacht altijd al dat ik mn eisprong kon voelen maar na 6 maanden ging ik toch die testen eens gebruiken, nou en toeb bleek idd dat ik ze niet nodig had,omdat ik het zelf voelde maar de maand erop was al zwanger... Dus meer toeval ;)
S. 2014
J. 2016
pi_140520498
Ben benieuwd! Mooi toeval. Misschien dat ik voor t officiële starten ga kijken wat mijn cyclus werkelijk doet en dan vanaf september op goed geluk haha. Moet wel leuk blijven.
Pfoe dinsdag moet ik ongesteld worden of juist niet maar ik merk Nog niets.

Is glijmiddel trouwens werkelijk slecht voor de zaadjes? Ik kan eigenlijk niet zonder..
pi_140520561
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben benieuwd! Mooi toeval. Misschien dat ik voor t officiële starten ga kijken wat mijn cyclus werkelijk doet en dan vanaf september op goed geluk haha. Moet wel leuk blijven.
Pfoe dinsdag moet ik ongesteld worden of juist niet maar ik merk Nog niets.

Is glijmiddel trouwens werkelijk slecht voor de zaadjes? Ik kan eigenlijk niet zonder..
Volgens mij bestaat er zaadvriendelijk glijmiddel...
S. 2014
J. 2016
pi_140523105
Er bestaat inderdaad zaadvriendelijk glijmiddel.

De eerste cyclus dat ik ovulatietesten gebruikte was het hier meteen raak. Wat ook scheelde was dat de etos zwanger-worden-pillen mijn cyclus flink korter hadden gemaakt. Nu hopen dat die combinatie ervoor zorgt dat het weer snel raak is en dat het ook blijft plakken.
pi_140524701
Dat glijmiddel is wel een aanrader!
pi_140529594
Ja zou dat echt helpen? Ben benieuwd
pi_140533840
Net maar eens ha assistente gesproken, zei denkt dat de bobbels in m'n borsten waarschijnlijk mastopathie is. Voor alle zekerheid moet ik het wel even laten bekijken door m'n huisarts. Die blijkt vandaag dicht te zijn (verrassend, soms heb ik het idee dat ie best vaak dicht of op vakantie is..)
pi_140538114
Hopelijk kun je snel terecht gevalletje.

Ik had net licht rose bloed verlies. Drie dagen eerder dan verwacht. Dacht ik net van die lange dagen met spotting af te zijn.. Als mijn periode inderdaad vroeg is heb ik mijn eisprong gehad voor ons ongelukje denk Ik.
pi_140549564
hmz.. ondertussen voorbij mijn NOD.
(niet zo ver hoor.. pas een dagje)
Wanneer je niet op bloed zit te wachten komt het te snel, wanneer je op bloed zit te wachten dan lijkt het niet te komen.... grrr...

wat kan je hersenpan en je hormonenhuishouding je lichaam toch voor de gek houden :9

Fijn weekend allemaal :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140550492
*O* groen licht voor cholula!

Cassandra: volgens mij is de glijmiddel met aloe vera van durex sowieso zaadvriendelijk.

Hier lijkt met dag 17 eindelijk mijn vruchtbare dagen te komen. Hopelijk is de luteale fase deze keer wel langer! Vorige keer duurde de luteale fase maar 5 dagen. (Eisprong vermoedelijk op dag 22)
pi_140553276
Dacht vandaag ongesteld te worden (drie dagen te vroeg) maar t is weer weg. Verder al de hele dag misselijk, zelfs groene thee triggerde maagzuur en ik heb voor t eerst in mijn leven een bloed oog. Ga me nou serieus afvragen of t ongelukje raak was en of ik een instellingsbloeding heb gehad.. vriendlief is ervan overtuigd dat ik maandag ongesteld word
pi_140554185
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Dacht vandaag ongesteld te worden (drie dagen te vroeg) maar t is weer weg. Verder al de hele dag misselijk, zelfs groene thee triggerde maagzuur en ik heb voor t eerst in mijn leven een bloed oog. Ga me nou serieus afvragen of t ongelukje raak was en of ik een instellingsbloeding heb gehad.. vriendlief is ervan overtuigd dat ik maandag ongesteld word
Ik krijg altijd maagzuur van groene thee :P (niet zwanger ook bedoel ik )
En er heerst van alles qua virussen..

Hoop natuurlijk dat het raak is voor jullie :)
S. 2014
J. 2016
pi_140554341
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 22:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik krijg altijd maagzuur van groene thee :P (niet zwanger ook bedoel ik )
En er heerst van alles qua virussen..

Hoop natuurlijk dat het raak is voor jullie :)
ja ik niet :p zal inderdaad wel een virusje zijn. Raak is wel welkom maar niet handig ivm Amerika in december. Gelukkig heb ik een annuleringsverzekering die zwangerschap dekt.
pi_140555913
Oh oke, Je post in een topic waar met smart gewacht wordt op een 2e streep dus was even in de war....
S. 2014
J. 2016
pi_140559141
Nog even afwachten dus Cassandra. Ik kan me voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt.

Dottey, misschien is het dan toch stiekem, ondanks dat het eigenlijk niet echt kan, raak? Ik snap dat jij er niet op wil hopen, maar ik mag toch wel plaatsvervangend hopen dat je zwanger bent? (ah toe?)

Ik zit ontzettend hormonaal te zijn op de bank. In de categorie ik-wil-zo-graag-een-kindje ( net zoals alle anderen hier natuurlijk). Ik heb gewoon geen idee wanneer mijn NOD is en dat frustreert me enorm. Rationeel weet ik natuurlijk dat het tijd kost voordat alles weer op orde is in mijn lichaam, maar ik vind het stom!
pi_140559421
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 00:51 schreef Cholula het volgende:
Nog even afwachten dus Cassandra. Ik kan me voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt.

Dottey, misschien is het dan toch stiekem, ondanks dat het eigenlijk niet echt kan, raak? Ik snap dat jij er niet op wil hopen, maar ik mag toch wel plaatsvervangend hopen dat je zwanger bent? (ah toe?)

Ik zit ontzettend hormonaal te zijn op de bank. In de categorie ik-wil-zo-graag-een-kindje ( net zoals alle anderen hier natuurlijk). Ik heb gewoon geen idee wanneer mijn NOD is en dat frustreert me enorm. Rationeel weet ik natuurlijk dat het tijd kost voordat alles weer op orde is in mijn lichaam, maar ik vind het stom!
Je hebt ook heel veel voor je kiezen gehad!
Heb je ovulatietesten? Of ga je t eerst aankijken?
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')