Daar ben ik al mee begonnen jaquote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef Cholula het volgende:
Vooral doen waar je je goed bij voelt Sproetjes! (En foliumzuur gaan slikken)
Wij zijn in een kasteel getrouwd, met ongeveer 40 daggasten en nog 60 receptiegasten. En toch vond ik het heel ongedwongen en relaxed. We hebben met iedereen kunnen kletsen en iedereen had het naar z'n zin. 's avonds eten met daggasten en we hebben met naaste familie overnacht in het kasteel om de volgende dag met die mensen te ontbijten.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Haha zoiets hebben wij ook! Dag ervoor tent opbouwen en etc, de dag van de bruiloft en de dag erna brunchen om het af te sluiten
en toch wordt allemaal heel ongedwongen en leuk en soepeltjes en niet groot! Het klinkt alleen wel zo![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:37 schreef Minarosa het volgende:
Dan ga ik morgen voor direct na werk. En vanavond Dotteys advies naleven
Oh maar dat had ik ook! haha..quote:Op maandag 26 mei 2014 22:38 schreef sproetjes het volgende:
Ik voel me echt een noob als ik hier lees over ovulatie testen enzo, maarja na 13 jaar lang pil moet ik even bijlezen over hoe het ookalweer precies zat met vruchtbare dagen en ovuleren
Lekker hier jubelenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:15 schreef sproetjes het volgende:
Mag ik hier ook even klagen... Ookal ben ik net nieuw...
Vriendlief is mijn gejubel over babies moe sinds we de knoop door hebben gehakt. Zo is vriendlief altijd alles heel snel moe waar ik over jubel in het begin.. (mijn bruiloft jubels vond ie in het begin ook vervelend, nu het dichterbij komt "mag" het gelukkig wel), maar ik kan het met niemand anders delen want hij wil het geheim houden dat we gaan proberen een kindje te krijgen.... Ik snap dit natuurlijk wel, maar ik moet toch ergens mijn vrouwelijke hormonen jubels kwijten moet dus overal smoesjes verzinnen waarom ik bijv geen alcohol meer drink..
Mehhh (vriendlief is een schat en echt geweldig, maar hij mag wel uren/dagen/weken jubelen om auto's en motoren maar ik niet om vrouwen geneuzel. En mehhhhh. Sorry voor mijn rant, ik heb last van PMS denk ik
Nee hoor, ik blijf ook nog gewoon heel hard rammelenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hoop hjet met je mee Risu! Is je gegund! En een ieder hier overigens
Hey malteser ga je ons definitief verlaten![]()
Ik mag hier nog een klein weekje meeposten en dan verwacht ik toch ongesteld te worden. Ik ben voor het eerst in mijn leven niet aan het hypochonderen, voel helemaal niets. Wel veel puistjes, die heb ik nooit, zouden die wel tussen mijn oren vandaan komen?
Ik had net mijn moeder aan de lijn, die studeert epigenetica en is allerlei vitamines aan het samen stellen die gezond zijn voor vrouwen die zwanger willen worden (een soort etos zwanger worden maar dan zonder toevoegingen) want ze weet dat we volgend jaar gaan starten. En in mijn enthousiasme flap ik er zo uit dat we in september al starten. En eigenlijk wil ik niet dat iemand dat weet (buiten mijn beste vriendin) dus ik hoop dat het snel raak is want anders weten mijn ouders ook dat het al zo lang niet lukt als het niet snel raak is (waar ik dus van uit ga)
![]()
![]()
Maar over 3,5 maand zit ik hier legaal
![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:15 schreef sproetjes het volgende:
Mag ik hier ook even klagen... Ookal ben ik net nieuw...
Vriendlief is mijn gejubel over babies moe sinds we de knoop door hebben gehakt. Zo is vriendlief altijd alles heel snel moe waar ik over jubel in het begin.. (mijn bruiloft jubels vond ie in het begin ook vervelend, nu het dichterbij komt "mag" het gelukkig wel), maar ik kan het met niemand anders delen want hij wil het geheim houden dat we gaan proberen een kindje te krijgen.... Ik snap dit natuurlijk wel, maar ik moet toch ergens mijn vrouwelijke hormonen jubels kwijten moet dus overal smoesjes verzinnen waarom ik bijv geen alcohol meer drink..
Mehhh (vriendlief is een schat en echt geweldig, maar hij mag wel uren/dagen/weken jubelen om auto's en motoren maar ik niet om vrouwen geneuzel. En mehhhhh. Sorry voor mijn rant, ik heb last van PMS denk ik
Vind het wel gezellig hoor als je ook in het andere topic blijft postenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:53 schreef Malteser het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf ook nog gewoon heel hard rammelen. Dus je bent nog niet van me af
.
Enthousiasteling! Heb je een goede band met je moeder/ouders? Want is het dan misschien niet fijn dat je steun mocht hebben als het lang zou duren (wat ik uiteraard niet hoop voor je!). Verspreken is jammer maar ik probeer er een positieve draai aan te geven.
Bizar! Dit is echt exact mijn verhaal. Nu gaat het wel goed maar het blijft wat oppervlakkig. Beetje 'koetjes en kalfjes relatie'. Bij echte troubels, zoek ik haar niet op maar huil ik uit bij vriend.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vind het wel gezellig hoor als je ook in het andere topic blijft posten![]()
Heel raar, ik heb mijn hele leven een slechte band gehad, zelfs een paar jaar het contact verloren maar het gaat steeds beter. We zijn op een gegeven moment opnieuw begonnen, hebben ook nooit meer over het verleden gesproken. Maar ik denk niet dat zij het type is waar ik steun bij zal zoeken. Dat spui ik liever online, of bij vriendlief uithuilen
Balen Cygnequote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef Cygne het volgende:
Nou, deze ronde ook weer niet raak.
Gaat vast gewoon weer 7 rondes duren, minimaal.
Kan in ieder geval wel die laserbehandeling doorgaan, als ik daarvoor geschikt ben. Hopelijk ben ik een beetje snel aan de beurt.
Ja wat 'grappig' (tussen haakjes omdat het altijd eeuwig zonde is, hopelijk krijg ik een betere band met mijn kinderen)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:00 schreef Malteser het volgende:
[..]
Bizar! Dit is echt exact mijn verhaal. Nu gaat het wel goed maar het blijft wat oppervlakkig. Beetje 'koetjes en kalfjes relatie'. Bij echte troubels, zoek ik haar niet op maar huil ik uit bij vriend.
Ik heb 1.5 jaar geleden lensimplantaten gekregen, nu is er nog een reststerkte van -1 ongeveer. Morgen krijg ik een oogonderzoek om te kijken of ze die reststerkte weg kunnen laseren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:01 schreef Malteser het volgende:
[..]
Balen Cygne.
Wil je je ogen laten laseren?
Spannend! Ik hoop voor je dat het mogelijk is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:04 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik heb 1.5 jaar geleden lensimplantaten gekregen, nu is er nog een reststerkte van -1 ongeveer. Morgen krijg ik een oogonderzoek om te kijken of ze die reststerkte weg kunnen laseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |