abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2014 @ 22:43:59 #226
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140406865
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef Cholula het volgende:
Vooral doen waar je je goed bij voelt Sproetjes! (En foliumzuur gaan slikken)
Daar ben ik al mee begonnen ja :D
pi_140406974
Haha sproetjes zo voelde ik me even geleden ook, hopelijk pakt je lijf alles snel op zonder pil!
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:49:56 #228
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140418271
Ja dat hoop in ook! We gaan het zien ;)
pi_140419022
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Haha zoiets hebben wij ook! Dag ervoor tent opbouwen en etc, de dag van de bruiloft en de dag erna brunchen om het af te sluiten :D
en toch wordt allemaal heel ongedwongen en leuk en soepeltjes en niet groot! Het klinkt alleen wel zo :')
Wij zijn in een kasteel getrouwd, met ongeveer 40 daggasten en nog 60 receptiegasten. En toch vond ik het heel ongedwongen en relaxed. We hebben met iedereen kunnen kletsen en iedereen had het naar z'n zin. 's avonds eten met daggasten en we hebben met naaste familie overnacht in het kasteel om de volgende dag met die mensen te ontbijten.

Echt na mijn dipje van vorige week loopt alles ineens goed, zijn allemaal fijne dingen gebeurd, dat had ik echt niet verwacht. Als nou morgen mijn oogonderzoek goed is, kan het helemaal niet meer stuk. En dan het liefst ook nog streepjes plassen maar als dat niet is gelukt deze maand is dat voor deze keer ook niet erg.
pi_140424759
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:37 schreef Minarosa het volgende:
Dan ga ik morgen voor direct na werk. En vanavond Dotteys advies naleven 8-)
*O* Zet hem op *O*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140424817
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:38 schreef sproetjes het volgende:
Ik voel me echt een noob als ik hier lees over ovulatie testen enzo, maarja na 13 jaar lang pil moet ik even bijlezen over hoe het ookalweer precies zat met vruchtbare dagen en ovuleren :')
Oh maar dat had ik ook! haha..
Ergens uit mijn linker grote teen de info van biologie mavo naar boven gegraven.. toen dat echt maar weinig kennis was ben ik maar eens een beetje meer gaan zoeken naar info hoe het ook alweer precies zat.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140424958
Mijn trouwjurk was snel alweer schoon (op wat kleine make up vlekjes aan de binnenkant na.. geen idee hoe het daar kwam. Misschien met aan en uit en aan en uit gebeurd).
Trouwjurk handgewassen :9 Anders moesten de drie bloemen er weer af gesloopt worden bij de stomerij en weer erop genaaid worden.

Donderdag is mijn NOD als ik het goed heb bekeken, niet dat ik denk dat het iets is geworden ivm te laat ontdekken van de verrassend vroege eisprong...

maar toch!

Oh en de stomme IKEA reclame komt hier ook altijd binnen :')
  dinsdag 27 mei 2014 @ 15:08:08 #233
140412 Danaa
🍎
pi_140428131
Tell me about the IKEA reclame, kan hem niet voor me halen?

Cholula, Gefeliciteerd met jullie voltrokken huwelijk ^)
Hier geen ervaringen of wensen wbt trouwen, wij houden het bij ons geregistreerd partnerschap.

Welkom, Sproetjes! Ik hoop dat je je cylcus snel 'begrijpt' en dat er wat regelmaat in zit.

Minarosa, het testen deed/doe ik ook altijd als ik thuis kom van mijn werk! Werkt erg goed.

Vandaag met VL door de babydump en prenatal geweest, leuk en opbeurend! Hier nu midden in de vierde ronde maar ook de natuurlijke reactie van mijn hersenen: Hoe gaat het in mijn lichaam, kan dit lichaam het wel, kan VL wel snelzwemmers maken etc?
  dinsdag 27 mei 2014 @ 18:15:31 #234
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140435681
Mag ik hier ook even klagen :') ... Ookal ben ik net nieuw...

Vriendlief is mijn gejubel over babies moe sinds we de knoop door hebben gehakt. Zo is vriendlief altijd alles heel snel moe waar ik over jubel in het begin.. (mijn bruiloft jubels vond ie in het begin ook vervelend, nu het dichterbij komt "mag" het gelukkig wel), maar ik kan het met niemand anders delen want hij wil het geheim houden dat we gaan proberen een kindje te krijgen.... Ik snap dit natuurlijk wel, maar ik moet toch ergens mijn vrouwelijke hormonen jubels kwijt ;( en moet dus overal smoesjes verzinnen waarom ik bijv geen alcohol meer drink..

Mehhh (vriendlief is een schat en echt geweldig, maar hij mag wel uren/dagen/weken jubelen om auto's en motoren maar ik niet om vrouwen geneuzel. En mehhhhh. Sorry voor mijn rant, ik heb last van PMS denk ik :')
  dinsdag 27 mei 2014 @ 18:16:04 #235
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140435706
Oeps ik duwde op quote ipv aanpassen
pi_140435791
Dubbelrant :P

Maaar ook daarom is dit topic er, jubel juich klaag jank... Alles kan!

ik ben zo'n slechte lurker... Teveel tijd denk ik
S. 2014
J. 2016
pi_140435957
Hallo, daar ben ik weer. Een maandje pauze gehad, maar dat is ook niet handig voor mijn hormonen.
Vooral omdat ik dus niet zwanger ben voor ik 30 word. En dat is even slikken. Verder heb ik dus hulp gekregen. Eerste sessie zit er al op, ik heb er vertrouwen in dat het goedkomt.

Nieuwe NOD 23 juni. Deze wordt em, want ik ben het zat. :P Maartbaby!

Welkom aan alle nieuwe, tot volgende maand aan alle streepjes plassers (volgende maand ja)
pi_140436586
Heel voorzichtig meld ik me hier. Nu er meer nieuwe aanwas is, 'durf' ik ook. Ik rammelde al mee in het rammeltopic maar nu we definitief gestopt zijn met ac is wohts misschien wel the place to be... Nog geen idee wat mijn cyclus doet na 15 jaar pil maar we gaan het mee maken.
pi_140436700
@sproetjes: ik jubel met je mee! Hier ook niemand om mee te delen behalve vriend (a.s. man) dus ik haak aan bij jou gejubel.

@danaa: naar babydump en prenatal geweest, hopelijk mag je er snel voor jezelf gaan shoppen!

@risu: succes! Dat het maar mooi raak mag zijn en mag blijven plakken. Ik lurk al een tijdje mee, het is je gegund!
pi_140436742
Ik hoop hjet met je mee Risu! Is je gegund! En een ieder hier overigens

Hey malteser ga je ons definitief verlaten ;(

Ik mag hier nog een klein weekje meeposten en dan verwacht ik toch ongesteld te worden. Ik ben voor het eerst in mijn leven niet aan het hypochonderen, voel helemaal niets. Wel veel puistjes, die heb ik nooit, zouden die wel tussen mijn oren vandaan komen? :+

Ik had net mijn moeder aan de lijn, die studeert epigenetica en is allerlei vitamines aan het samen stellen die gezond zijn voor vrouwen die zwanger willen worden (een soort etos zwanger worden maar dan zonder toevoegingen) want ze weet dat we volgend jaar gaan starten. En in mijn enthousiasme flap ik er zo uit dat we in september al starten. En eigenlijk wil ik niet dat iemand dat weet (buiten mijn beste vriendin) dus ik hoop dat het snel raak is want anders weten mijn ouders ook dat het al zo lang niet lukt als het niet snel raak is (waar ik dus van uit ga)
*O* *O* *O* Maar over 3,5 maand zit ik hier legaal *O* *O* *O*
pi_140436869
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:15 schreef sproetjes het volgende:

Vriendlief is mijn gejubel over babies moe sinds we de knoop door hebben gehakt. Zo is vriendlief altijd alles heel snel moe waar ik over jubel in het begin.. (mijn bruiloft jubels vond ie in het begin ook vervelend, nu het dichterbij komt "mag" het gelukkig wel), maar ik kan het met niemand anders delen want hij wil het geheim houden dat we gaan proberen een kindje te krijgen.... Ik snap dit natuurlijk wel, maar ik moet toch ergens mijn vrouwelijke hormonen jubels kwijt ;( en moet dus overal smoesjes verzinnen waarom ik bijv geen alcohol meer drink..

Mehhh (vriendlief is een schat en echt geweldig, maar hij mag wel uren/dagen/weken jubelen om auto's en motoren maar ik niet om vrouwen geneuzel. En mehhhhh. Sorry voor mijn rant, ik heb last van PMS denk ik :')
Lekker hier jubelen :s)
Erg he die mannen met hun jubels :+
Hier is het gelukkig andersom, voor we een datum hadden vond O+ het maar vervelend, het voelde voor hem als drammen. Nu we de knoop doorgehakt hebben vindt hij het wel nog eng maar hij beseft dat over een jaar starten niet minder eng zal zijn. Hij droomt lekker mee, wat voor muurschildering er komt, welke kamerinrichting we willen, over namen etc. Hij probeert alleen ervoor te zorgen dat ik niet te hard van stapel loop en teveel mijn hoop vestig op dit jaar nog zwanger zijn omdat het ook lang kan duren. En dat weet ik maar het dromen is zo fijn

En over trouwen, hij wil t groots, koets, duiven, handen vol geld. Geef mij maar simpel en intiem. Maar hij wil daar tot nu toe nog niet in mee :') Dus wat dat betreft jubelt hij meer dan ik
pi_140436875
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hoop hjet met je mee Risu! Is je gegund! En een ieder hier overigens

Hey malteser ga je ons definitief verlaten ;(

Ik mag hier nog een klein weekje meeposten en dan verwacht ik toch ongesteld te worden. Ik ben voor het eerst in mijn leven niet aan het hypochonderen, voel helemaal niets. Wel veel puistjes, die heb ik nooit, zouden die wel tussen mijn oren vandaan komen? :+

Ik had net mijn moeder aan de lijn, die studeert epigenetica en is allerlei vitamines aan het samen stellen die gezond zijn voor vrouwen die zwanger willen worden (een soort etos zwanger worden maar dan zonder toevoegingen) want ze weet dat we volgend jaar gaan starten. En in mijn enthousiasme flap ik er zo uit dat we in september al starten. En eigenlijk wil ik niet dat iemand dat weet (buiten mijn beste vriendin) dus ik hoop dat het snel raak is want anders weten mijn ouders ook dat het al zo lang niet lukt als het niet snel raak is (waar ik dus van uit ga)
*O* *O* *O* Maar over 3,5 maand zit ik hier legaal *O* *O* *O*
Nee hoor, ik blijf ook nog gewoon heel hard rammelen :). Dus je bent nog niet van me af ;).

Enthousiasteling! Heb je een goede band met je moeder/ouders? Want is het dan misschien niet fijn dat je steun mocht hebben als het lang zou duren (wat ik uiteraard niet hoop voor je!). Verspreken is jammer maar ik probeer er een positieve draai aan te geven ;).
pi_140436934
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:15 schreef sproetjes het volgende:

Herkenbaar ;) Reden voor mij destijds om in het Rammelaarstopic te gaan posten. (Waar ik overigens nog steeds zit.)
Dit, dat, alles.
pi_140436986
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:53 schreef Malteser het volgende:

[..]

Nee hoor, ik blijf ook nog gewoon heel hard rammelen :). Dus je bent nog niet van me af ;).

Enthousiasteling! Heb je een goede band met je moeder/ouders? Want is het dan misschien niet fijn dat je steun mocht hebben als het lang zou duren (wat ik uiteraard niet hoop voor je!). Verspreken is jammer maar ik probeer er een positieve draai aan te geven ;).
Vind het wel gezellig hoor als je ook in het andere topic blijft posten *O*
Heel raar, ik heb mijn hele leven een slechte band gehad, zelfs een paar jaar het contact verloren maar het gaat steeds beter. We zijn op een gegeven moment opnieuw begonnen, hebben ook nooit meer over het verleden gesproken. Maar ik denk niet dat zij het type is waar ik steun bij zal zoeken. Dat spui ik liever online, of bij vriendlief uithuilen
pi_140437076
Nou, deze ronde ook weer niet raak.
Gaat vast gewoon weer 7 rondes duren, minimaal.

Kan in ieder geval wel die laserbehandeling doorgaan, als ik daarvoor geschikt ben. Hopelijk ben ik een beetje snel aan de beurt.
pi_140437136
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:56 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Vind het wel gezellig hoor als je ook in het andere topic blijft posten *O*
Heel raar, ik heb mijn hele leven een slechte band gehad, zelfs een paar jaar het contact verloren maar het gaat steeds beter. We zijn op een gegeven moment opnieuw begonnen, hebben ook nooit meer over het verleden gesproken. Maar ik denk niet dat zij het type is waar ik steun bij zal zoeken. Dat spui ik liever online, of bij vriendlief uithuilen
Bizar! Dit is echt exact mijn verhaal. Nu gaat het wel goed maar het blijft wat oppervlakkig. Beetje 'koetjes en kalfjes relatie'. Bij echte troubels, zoek ik haar niet op maar huil ik uit bij vriend.
pi_140437194
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef Cygne het volgende:
Nou, deze ronde ook weer niet raak.
Gaat vast gewoon weer 7 rondes duren, minimaal.

Kan in ieder geval wel die laserbehandeling doorgaan, als ik daarvoor geschikt ben. Hopelijk ben ik een beetje snel aan de beurt.
Balen Cygne :(.
Wil je je ogen laten laseren?
pi_140437247
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:00 schreef Malteser het volgende:

[..]

Bizar! Dit is echt exact mijn verhaal. Nu gaat het wel goed maar het blijft wat oppervlakkig. Beetje 'koetjes en kalfjes relatie'. Bij echte troubels, zoek ik haar niet op maar huil ik uit bij vriend.
Ja wat 'grappig' (tussen haakjes omdat het altijd eeuwig zonde is, hopelijk krijg ik een betere band met mijn kinderen)
Ik zie ook niet in waarom ik de diepte in zou duiken, oppervlakkig blijft prima. Het contact is er toch vooral vanwege het bloed, niet omdat je een vriendschap zoekt (al is beiden wel het mooiste *; Mijn beste vriendin heeft een hele hechte band met haar moeder, ben ik wel jaloers op)
pi_140437322
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:01 schreef Malteser het volgende:

[..]

Balen Cygne :(.
Wil je je ogen laten laseren?
Ik heb 1.5 jaar geleden lensimplantaten gekregen, nu is er nog een reststerkte van -1 ongeveer. Morgen krijg ik een oogonderzoek om te kijken of ze die reststerkte weg kunnen laseren.
pi_140437378
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:04 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik heb 1.5 jaar geleden lensimplantaten gekregen, nu is er nog een reststerkte van -1 ongeveer. Morgen krijg ik een oogonderzoek om te kijken of ze die reststerkte weg kunnen laseren.
Spannend! Ik hoop voor je dat het mogelijk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')