mooiste zijn vrouwen met zo'n net uit bed look in een veel te groot shirt of overhemd waar nog net een randje bips onderuit piept.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen met hun haar los zijn over het algemeen leuker om te zien
Zo zien vrouwen er helemaal niet uit als ze net uit bed komen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mooiste zijn vrouwen met zo'n net uit bed look in een veel te groot shirt of overhemd waar nog net een randje bips onderuit piept.
Rock heeft gespreekt.
In Rocks dromen wel blijkbaar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo zien vrouwen er helemaal niet uit als ze net uit bed komen.
ow.....nou ja, in mijn fantasie danquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ik wou voor bier gaan eigenlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef minthy het volgende:
Hoi![]()
Meer liefhebbers voor een zeer straf bakkie? Waar het lepeltje rechtop in blijft staan, zeg maar.
Gaarne, maar dat lepeltje mag je houden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef minthy het volgende:
Hoi![]()
Meer liefhebbers voor een zeer straf bakkie? Waar het lepeltje rechtop in blijft staan, zeg maar.
ik heb al wat anders rechtop staan, maar een bakkie pleur gaat er wel inquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef minthy het volgende:
Hoi![]()
Ik heb ze wel meegemaakt hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
'quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef minthy het volgende:
Hoi![]()
En daarna moeten we het overhemd weer strijken zeker omdat hij helemaal in de kreukels ligt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ze wel meegemaakt hoor![]()
Heerlijk, dus met Rock eens
Dat ze jouw overhemd dragen
Ik heb altijd non-iron overhemden, daarmee ben ik dan ook de ideale manquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En daarna moeten we het overhemd weer strijken zeker omdat hij helemaal in de kreukels ligt.
Hahaquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb altijd non-iron overhemden, daarmee ben ik dan ook de ideale man
That's all it takes, Pino... That's all it takesquote:
Ohja. Ik heb er over nagedacht. Ik kies voor de klap op de bekquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef minthy het volgende:
Hoi![]()
Euuuhhquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, zodat jij met de eer kan strijken zekerquote:
welnee, dat ketsen we samen uit de kreukelsquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En daarna moeten we het overhemd weer strijken zeker omdat hij helemaal in de kreukels ligt.
Polyesther troep, bah.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Esther? wie is Esther?quote:
Werkt dat zo? Oké.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welnee, dat ketsen we samen uit de kreukels
die is verpleegster. je vindt haar in het ziekenhuis op de Poli.quote:
Wie zijn Esther?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wie zijn Esther?Je hebt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Excellente keuze, ook mijn favoriet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ohja. Ik heb er over nagedacht. Ik kies voor de klap op de bek
inb4 Pino: Uittesten?quote:
Wanneer zal ik de foto maken?quote:
Even wat meer persoonlijke shit aan het hoofd, ik laat het je weten!quote:
Meer dan twee kontjes hoog, perfect.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriet
[ afbeelding ]
Hou ik je aan!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Even wat meer persoonlijke shit aan het hoofd, ik laat het je weten!
Kijk uit hoor, Minthy slaat je zo lensquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hou ik je aan!
*poetst alvast z'n lens
je telelens?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hou ik je aan!
*poetst alvast z'n lens
Jij bent niet objectiefquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, Minthy slaat je zo lens
quote:
We zijn scherpquote:
Ik ben aardig gefocussed jaquote:
Hij klopt niet meerquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
Nu henkde_j terug is, hij had hier een mooi plaatje van
SilentChaos be like oooooooooooh oooooooooooh
Helaas, maar hij blijft wel mooiquote:
Nou oke dan maar....quote:
Embryo'squote:Op donderdag 8 mei 2014 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat kan er op sterk water gezet worden?
ja, dat geeft sfeer in de woonkamerquote:
Nou, heb je haar alle hoeken van de bezemkast laten zien?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat geeft sfeer in de woonkamer
pauze gehad
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou, heb je haar alle hoeken van de bezemkast laten zien?
neequote:Op donderdag 8 mei 2014 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou, heb je haar alle hoeken van de bezemkast laten zien?
quote:
ik gok op Michael Jacksonquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik gok zo dat Coldplay morgen tot nieuwe Megahit wordt bekroond. Ik zou zelf graag zien dat Röyksopp & Robyn die eer te beurt viel.
Gaan ze hem dan ook bellenquote:
HI HI (hier bedoel ik zo'n Michael Jackson gilletje mee)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
HI HI (hier bedoel ik zo'n Michael Jackson gilletje mee)
En nee, geen gilletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ik mag hopen van niet. Liever nieuwe muziek dan één of andere afgedankte demo van een overleden artiest.quote:
klopt. maar die jonge DJ's denken allemaal dat MJ een soort god is. Rob had het er laatst nog over dat Domien helemaal wild was dat er nieuw werk van MJ kwam, maar dat hij vindt (en dat ben ik met hem eens) dat hij na Thriller geen fatsoenlijke plaat meer heeft gemaakt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Liever nieuwe muziek dan één of andere afgedankte demo van een overleden artiest.
Ik vind Bad en Dangerous toch wel 2 hele sterke albums hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
klopt. maar die jonge DJ's denken allemaal dat MJ een soort god is. Rob had het er laatst nog over dat Domien helemaal wild was dat er nieuw werk van MJ kwam, maar dat hij vindt (en dat ben ik met hem eens) dat hij na Thriller geen fatsoenlijke plaat meer heeft gemaakt.
Het zal dus wel MJ worden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Liever nieuwe muziek dan één of andere afgedankte demo van een overleden artiest.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:40 schreef minthy het volgende:
Ik vond MJ toen hij nog leefde al geen klap aan, nu nog steeds niet.
Godverdomme.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:40 schreef minthy het volgende:
Eenschquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu is het wel genoeg geweest met dat Budapest
Mwah, ik zou't niet vrijwillig klaarmaken, maar walgen doe ik er ook niet vanquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:43 schreef minthy het volgende:
Ja, nou... Ook niet iedereen houdt van spruitjes
ik vond MJ ook nooit zo boeiend, maar later ben ik Thriller toch wel een beetje gaan waarderen. m'n favo-jackson is echter Smooth Criminal. leren kennen dankzij Alien Ant Farm.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:40 schreef minthy het volgende:
Het laatste fatsoenlijke nummer van Jackson vind ik "History" uit 1997. Beweren dat "Bad" en "Dangerous" geen fatsoenlijke platen zijn, is absurd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
klopt. maar die jonge DJ's denken allemaal dat MJ een soort god is. Rob had het er laatst nog over dat Domien helemaal wild was dat er nieuw werk van MJ kwam, maar dat hij vindt (en dat ben ik met hem eens) dat hij na Thriller geen fatsoenlijke plaat meer heeft gemaakt.
ik vind load en reload niet slecht, maar tis niet zo goed als (met name) Master of Puppets. het slechtste metallicawerk wmb is btw st. anger. zelfs m'n cd-brander wilde dat niet branden (waarom typte ik in jezusnaam combineren???). ik heb geen verstand van productie maar ik weet wel dat drums niet als olievaten horen te klinken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Bad een beter album dan Thriller
Maar goed, dat is net zo vloeken bij MJ fans als zeggen tegen Metallica fans dat ik Load en ReLoad de beste albums vindt van Metallica
Load en ReLoad heeft echt geniale nummersquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Load en ReLoad
Allemaal even lachen om SC weer![]()
Ik vind Dangerous het beste trouwens
Lachen omdat de smaak van iemand anders iets afwijkt van je eigen smaakquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Load en ReLoad
Allemaal even lachen om SC weer![]()
Ik vind Dangerous het beste trouwens
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lachen omdat de smaak van iemand anders iets afwijkt van je eigen smaak_________!
Dat gebeurt toch altijd hier?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lachen omdat de smaak van iemand anders iets afwijkt van je eigen smaak_________!
door de productie heb ik eigenlijk nooit echt naar Anger geluisterd. verder heb ik er allemaal geen verstand van. ik vind iets mooi of niet mooi en soms groeien platen. op de basisschool had ik een vriendje die gek was op queen en nirvana. ik vond dat maar stom...nu niet meerquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Load en ReLoad heeft echt geniale nummersVeel country invloeden ook, wellicht dat dat het is :p
Productietechnisch gezien, even afgezien van de Black Album, ook echt heeeeeeeeeeeel erg sterk.
...And Justice for All blijft ook een van m'n favorieten
Maar goed ik vind alle platen van Metallica wel om aan te horen. St. Anger is zoals Rock zegt echt een drama qua productie, maar sommige nummers zijn best aardig
Maar Load en ReLoad niet snappenMetallica "fans" die dat te mainstream noemen
manmanman
Dangerous is wel een goede plaat ook jaAlleen al door Give in to me
Dat grappig vindenquote:
Ik kan ook wel gaan huilen maar dat heeft weinig zin denk ikquote:
Ik ben St. Anger gaan waarderen door de DVD die erbij zit waar ze de nummers live spelen. Daar klinkt de snare-drum tenminste niet als een omgekeerde prullenbakquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
door de productie heb ik eigenlijk nooit echt naar Anger geluisterd. verder heb ik er allemaal geen verstand van. ik vind iets mooi of niet mooi en soms groeien platen. op de basisschool had ik een vriendje die gek was op queen en nirvana. ik vond dat maar stom...nu niet meermetallica ben ik pas veel later gaan waarderen en ik weet nog dat ik Lateralus van Tool maar niks vond. nu zou ik die laatste meenemen als ik de rest van mijn leven nog maar 10cd's mocht luisteren....
Het regent al hard genoeg hierquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan ook wel gaan huilen maar dat heeft weinig zin denk ik
Wie niet hier?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken jullie nu echt dat ik serieus was?
Ik vind SC een hele lieve jongen.Alleen soms maakt ie wat rare opmerkingen.
xdquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen idee wie je geen lieve jongen vindt.. :p
ik heb me laten vertellen dat Lars Ullrich een waardeloze drummer is en dat ie heel veel takes nodig heeft om nummers in te drummen en dat ie live niet veel voorstelt. ik heb er verder geen verstand van. Wel een mooi verhaal is dat jaren geleden Metallica zou optreden op Download (?) festival en dat Ullrich toen naar t ziekenhuis moest. Dave Lombardo (Slayer) heeft toen een paar nummers gedrumd en Joey Jordison (Slipknot) het leeuwendeel. en dat zonder noemenswaardig repeteren.....quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben St. Anger gaan waarderen door de DVD die erbij zit waar ze de nummers live spelen. Daar klinkt de snare-drum tenminste niet als een omgekeerde prullenbak
Hoe Lars Ulrich dat ooit heeft goed kunnen keuren heb ik echt nooit begrepen
Bad vond ik nog wel gaan, maar daarna is het hard achteruit gegaan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het laatste fatsoenlijke nummer van Jackson vind ik "History" uit 1997. Beweren dat "Bad" en "Dangerous" geen fatsoenlijke platen zijn, is absurd.
Lars is/was een prima drummer, vroeger ook. Tegenwoordig nemen ze alles in takes op idd, maar ja dat doet bijna iedereen tegenwoordig (smerige overproductiequote:Op donderdag 8 mei 2014 15:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb me laten vertellen dat Lars Ullrich een waardeloze drummer is en dat ie heel veel takes nodig heeft om nummers in te drummen en dat ie live niet veel voorstelt. ik heb er verder geen verstand van. Wel een mooi verhaal is dat jaren geleden Metallica zou optreden op Download (?) festival en dat Ullrich toen naar t ziekenhuis moest. Dave Lombardo (Slayer) heeft toen een paar nummers gedrumd en Joey Jordison (Slipknot) het leeuwendeel. en dat zonder noemenswaardig repeteren.....
Geef niks hoor, ik vind jou wel heel watquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:04 schreef minthy het volgende:
Ik hou van iedereen hier, ook al word ik verguisd omdat ik MJ niks aan vind.
Grgr
ik haat niet hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lars is/was een prima drummer, vroeger ook. Tegenwoordig nemen ze alles in takes op idd, maar ja dat doet bijna iedereen tegenwoordig (smerige overproductie).
Ik heb Metallica 5 keer live gezien en hij drumt gewoon prima hoor. Hij heeft een hele erge eigen stijl, dat maakt hem voor mij een goede drummer. Technisch gezien is hij niet slecht maar ook niet goed. Vroeger was hij wel beter (vooral sneller) maar ja, de beste man is ook al 50+....
Haters gonna hate he
Overigens drumt Lars alles live nagenoeg hetzelfde als op de CD, dus ik snap dat soort commentaren nooit zoquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb me laten vertellen dat Lars Ullrich een waardeloze drummer is en dat ie heel veel takes nodig heeft om nummers in te drummen en dat ie live niet veel voorstelt. ik heb er verder geen verstand van. Wel een mooi verhaal is dat jaren geleden Metallica zou optreden op Download (?) festival en dat Ullrich toen naar t ziekenhuis moest. Dave Lombardo (Slayer) heeft toen een paar nummers gedrumd en Joey Jordison (Slipknot) het leeuwendeel. en dat zonder noemenswaardig repeteren.....
Nee joh, dit is gewoon de beste drummerquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik haat niet hoorik zeg alleen maar wat ik gehoord heb. maakt mij ook niet zoveel uit als het maar lekker klinkt en dat doet Metallica meestal wel
overigens ide drummer van BZN natuurlijk de beste drummer aller tijden maar dat spreekt voor zich
ik kan het filmpje niet zien, maar ik vermoed dat het weer 1 van je pogingen tot eigengeilerij isquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee joh, dit is gewoon de beste drummer
Die geraffineerde maatwisselingen ook![]()
![]()
hoe kom jij aan mijn only seven left auditietape?!quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
![]()
Schaamteloosquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
![]()
You know mequote:Op donderdag 8 mei 2014 15:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan het filmpje niet zien, maar ik vermoed dat het weer 1 van je pogingen tot eigengeilerij is
Overigens ben ik daar een jaar of 19-20quote:
She's so high...quote:
Het samsonite magazine heeft hele goede koffersquote:
lybquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:04 schreef minthy het volgende:
Ik hou van iedereen hier, ook al word ik verguisd omdat ik MJ niks aan vind.
Grgr
iksdeequote:Op donderdag 8 mei 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het samsonite magazine heeft hele goede koffers
als je nou flat door appartement had vervangen....dus uitappartementie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:16 schreef wolfrolf het volgende:
NWS / CBS: Inflatie hard gestegen in april
Goeie fipo
Dit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:40 schreef minthy het volgende:
blijf jij maar lekker in portugal! vuige mj-hater!quote:
Ik haat hem niet, maar om hem nou te gaan vereren zoals de meeste mensen doen gaat mij te ver.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
blijf jij maar lekker in portugal! vuige mj-hater!
Daar ben ik geweest! Kannesteinenquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ik geloof dat ik erosie
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 8 mei 2014 15:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest! Kannesteinen![]()
[ afbeelding ]
dat. sowieso vind ik artiestenverering door iemand die meerderjarig is altijd een beetje raar.....fan zijn ok, maar op een voetstuk plaatsen....quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik haat hem niet, maar om hem nou te gaan vereren zoals de meeste mensen doen gaat mij te ver.
ontbindingsgeluidenquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:30 schreef wolfrolf het volgende:
mj is dood hoe kan hij dan een nieuwe cd maken
gr
Al een ESF date vanavond?quote:
ik zou wel eens samen met mijn lief naar de sjow kunnen zitten te kijkenquote:
Van Dick Dale wel..quote:
nee.....ze moet ook werken tot 21. maar langzaamaan praat ze al zonder ghb met mequote:
gewoon slayerquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm Jack Johnson of Norah Jones?
Ik weet beiden om van in slaap te vallen, maar het is fijne achtergrond muziek.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik zou wel eens samen met mijn lief naar de sjow kunnen zitten te kijken
er doet een vrouw met een baard meequote:Op donderdag 8 mei 2014 15:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik zou wel eens samen met mijn lief naar de sjow kunnen zitten te kijken
Morgenavond ga ik naar een concert van God.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat. sowieso vind ik artiestenverering door iemand die meerderjarig is altijd een beetje raar.....fan zijn ok, maar op een voetstuk plaatsen....
Kan ze meteen bij jou aanschuivenquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee.....ze moet ook werken tot 21. maar langzaamaan praat ze al zonder ghb met me
Don't stand so close to mequote:
God back to the Zoo?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Morgenavond ga ik naar een concert van God.
Nee, een man met een pruik.quote:
#FreePandaplintquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:40 schreef Pino112 het volgende:
Vanavond gaan er vast weer FOK!doden vallen.
ik schuif em liever bij haar erinquote:
Ik zou niet durven. Ik weet hoe het geëindigd is met de Amsterdamse chick.quote:
daar kun je vergif op innemen...quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ben benieuwd of er nog gifjes geplaatst gaan worden
En dat de users dan gaan ontkennen dat ze ze geplaatst hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
#Freehenkde_jquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
joh, zo gauw ik m'n riem losmaak is het dweilen bij de burenquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
2x heen en weer en klaar
www.1opde5.nl
Precies de reactie waar ik op miktequote:
#Freeplintde_jquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die gifjes posten en dan gaan ontkennenManmanman
#Freeplintarioquote:
Haha wat een debiel is die dode xdquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:43 schreef henkde_j het volgende:
Dit gifje heeft een dode opgeleverd:
[ afbeelding ]
Nee. En terecht. ☺quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag je geen gifjes posten in het ESF topic?
Jij welquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag je geen gifjes posten in het ESF topic?
3 jaar opgeklopte slagroomquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
2x heen en weer en klaar
www.1opde5.nl
ja zit een rede agterquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik vragen wrm het niet mag? Zit daar een rede achter?
ah, niet mijn ding. maar veel plezier natuurlijkquote:
Omdat VBL-gifjes als storend worden ervaren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik vragen wrm het niet mag? Zit daar een rede achter?
de gemiddelde VBL user ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat VBL-gifjes als storend worden ervaren.
En gifjes uit een 18+ genre blijkbaar nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat VBL-gifjes als storend worden ervaren.
quote:
Toen sliepen de FA's al.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En gifjes uit een 18+ genre blijkbaar niet
Iets met een pot en een ketelquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Laten we het dan maar niet hebben over de gemiddelde 3fm user...
quote:
Ik heb liever een ketel dan een pot als je begrijpt wat ik bedoelquote:
je bent ontsnapt uit je bamboegevangenis !quote:
I feel ya sisquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb liever een ketel dan een pot als je begrijpt wat ik bedoel
quote:
Da's niet zo vestandig van je met dit weer...quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:58 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar eens door de regen naar huis banjeren. en ik heb geen jas bij mewel een vest...maar dat schiet ook niet echt op...
tabee
Ik ontvang het wel. Maar ik kan niet reagerenquote:
lurkerquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ontvang het wel. Maar ik kan niet reageren
Ontvang je wel ja?quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Niet op die manierquote:
Panda's plagen, bamboedildo's vragenquote:
Ja!quote:
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ja!
Er is een reden waarom Panda's niet zo productief zijn. En nu stoppen mij te verleiden
Net weer een foto verkochtquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Ik moet zelf maar eens wat productiefs doen ipv hier rond te hangen.
nee, vanochtend was het droog toen ik van huis ging en mijn winterjas is nogal warm. zomerjas? heb ik al 2 jaar niet want ik vind ze allemaal lelijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's niet zo vestandig van je met dit weer...
Leren jacks ftwquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, vanochtend was het droog toen ik van huis ging en mijn winterjas is nogal warm. zomerjas? heb ik al 2 jaar niet want ik vind ze allemaal lelijk
Nepleer. Niet omdat ik zo'n dierengekkie ben, maar omdat ik die eckte gewoon niet kan betalenquote:
Als je met de brommer bent jaquote:
Ja ik heb wel 2 echt leren, maar zo af en toe koop ik wat erbij van nepleer iddquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
Nepleer. Niet omdat ik zo'n dierengekkie ben, maar omdat ik die eckte gewoon niet kan betalen
k draag niet anders dan dit soort dingenquote:
ik heb liever een meisje met een leren broek. dan heeft ze leren pijpen.quote:
ik vermoed dat ik dan opgepakt word.....quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon naakt rond lopen. Heb je ook geen gezeur dat je kleding nat wordt.
als je in de cel zit, hoef je ook geen zorgen te maken of je wel of niet nat wordt van de regen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed dat ik dan opgepakt word.....
nee, maar wel of ik mijn zeep laat vallenquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
als je in de cel zit, hoef je ook geen zorgen te maken of je wel of niet nat wordt van de regen.
nog steeds?quote:
Yep. Al dacht ik dat de ban tot 21:15 zou duren.quote:
Ik zie mogelijkheden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Yep. Al dacht ik dat de ban tot 21:15 zou duren.
Ja had al vernomen dat je eerder vrij wasquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Yep. Al dacht ik dat de ban tot 21:15 zou duren.
quote:
RTquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:19 schreef DeLuna het volgende:
Och ja, daar 'moet' ik me ook nog in verdiepen
Lekkere plaat iddquote:
Ja iddquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Als je ff een uurtje ervoor gaat zitten, weet je het wel, volgens mij."
Coen lost even het probleem van de openstaande zaken bij de politie op.
Denkt hij dat hij Sherlock is ofzo?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen onderbuik Swijnenbergquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
ROFLquote:
twitter:Bontenbal twitterde op donderdag 08-05-2014 om 17:17:34Weer even een bezoekje gebracht aan Wesley's geboortehuis. Altijd weer emotioneel. #yolanthetweet http://t.co/GKA5il2RHc reageer retweet
Dat is wel een redelijk kansloze opmerking ja. Ik zat ook zo:quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |