mooiste zijn vrouwen met zo'n net uit bed look in een veel te groot shirt of overhemd waar nog net een randje bips onderuit piept.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen met hun haar los zijn over het algemeen leuker om te zien
Zo zien vrouwen er helemaal niet uit als ze net uit bed komen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mooiste zijn vrouwen met zo'n net uit bed look in een veel te groot shirt of overhemd waar nog net een randje bips onderuit piept.
Rock heeft gespreekt.
In Rocks dromen wel blijkbaar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo zien vrouwen er helemaal niet uit als ze net uit bed komen.
ow.....nou ja, in mijn fantasie danquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ik wou voor bier gaan eigenlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef minthy het volgende:
Hoi![]()
Meer liefhebbers voor een zeer straf bakkie? Waar het lepeltje rechtop in blijft staan, zeg maar.
Gaarne, maar dat lepeltje mag je houden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef minthy het volgende:
Hoi![]()
Meer liefhebbers voor een zeer straf bakkie? Waar het lepeltje rechtop in blijft staan, zeg maar.
ik heb al wat anders rechtop staan, maar een bakkie pleur gaat er wel inquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef minthy het volgende:
Hoi![]()
Ik heb ze wel meegemaakt hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
'quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef minthy het volgende:
Hoi![]()
En daarna moeten we het overhemd weer strijken zeker omdat hij helemaal in de kreukels ligt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ze wel meegemaakt hoor![]()
Heerlijk, dus met Rock eens
Dat ze jouw overhemd dragen
Ik heb altijd non-iron overhemden, daarmee ben ik dan ook de ideale manquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En daarna moeten we het overhemd weer strijken zeker omdat hij helemaal in de kreukels ligt.
Hahaquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb altijd non-iron overhemden, daarmee ben ik dan ook de ideale man
That's all it takes, Pino... That's all it takesquote:
Ohja. Ik heb er over nagedacht. Ik kies voor de klap op de bekquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef minthy het volgende:
Hoi![]()
Euuuhhquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, zodat jij met de eer kan strijken zekerquote:
welnee, dat ketsen we samen uit de kreukelsquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En daarna moeten we het overhemd weer strijken zeker omdat hij helemaal in de kreukels ligt.
Polyesther troep, bah.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Esther? wie is Esther?quote:
Werkt dat zo? Oké.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welnee, dat ketsen we samen uit de kreukels
die is verpleegster. je vindt haar in het ziekenhuis op de Poli.quote:
Wie zijn Esther?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wie zijn Esther?Je hebt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Excellente keuze, ook mijn favoriet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ohja. Ik heb er over nagedacht. Ik kies voor de klap op de bek
inb4 Pino: Uittesten?quote:
Wanneer zal ik de foto maken?quote:
Even wat meer persoonlijke shit aan het hoofd, ik laat het je weten!quote:
Meer dan twee kontjes hoog, perfect.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriet
[ afbeelding ]
Hou ik je aan!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Even wat meer persoonlijke shit aan het hoofd, ik laat het je weten!
Kijk uit hoor, Minthy slaat je zo lensquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hou ik je aan!
*poetst alvast z'n lens
je telelens?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hou ik je aan!
*poetst alvast z'n lens
Jij bent niet objectiefquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, Minthy slaat je zo lens
quote:
We zijn scherpquote:
Ik ben aardig gefocussed jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |