kk gekquote:
Kapi noemde het een slushpuppyquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het kwam van achter, maar het klonk als water"...
Net een soort ehm, ja modderbad leek het op het toilet
kapiquote:
Ja, komen zal ie welquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:11 schreef Karina het volgende:
Ik zit tot vanavond zonder warm waterDe boilerman had een kapot onderdeel (wel een leuke neger trouwens
) nu komt er vanavond een andere vent met een nieuw onderdeel.
verschrikkelijk!quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Baardvrouw gaat vanavond zingen.
soms kunnen negers wel leuk zijn jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:11 schreef Karina het volgende:
Ik zit tot vanavond zonder warm waterDe boilerman had een kapot onderdeel (wel een leuke neger trouwens
) nu komt er vanavond een andere vent met een nieuw onderdeel.
I knowquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
soms kunnen negers wel leuk zijn ja
Hij KOMT niet voor niet savonds terug hequote:Op donderdag 8 mei 2014 17:12 schreef Karina het volgende:
[..]Ik weet niet hoe die andere eruit ziet he.
Meh, zwak figuur.quote:
Jaja ik snap het manquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hij KOMT niet voor niet savonds terug he
JA IK WEET HET !quote:
Wel gezellig hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA IK WEET HET !
HI HA HO LA LA LA
Tering, wat doe ik eigenlijk weer in die vbl sc
Dit is het afvoerputje van dit forum.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA IK WEET HET !
HI HA HO LA LA LA
Tering, wat doe ik eigenlijk weer in die vbl sc
Dat is niet het enige wat je klaar gaat maken vanavondquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel gezellig hoorAl ben ik zo weer weg, eten maken. Dat kan gelukkig nog wel.
of zoals anderen het zouden zeggen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is het afvoerputje van dit forum.
Godverdomme Jimboquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat je klaar gaat maken vanavond![]()
Het afvoerputje klinkt boeiender dan het kwaadaardige gezwel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of zoals anderen het zouden zeggen.
Het kwaadaardige gezwel op het forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |