okquote:
Eens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat hij de Bulgaarse culinaire school negeert.
Jouw UI blijft toch wel mijn beste creatie tot nu toe, maar wat wil je ook als Nick erin zit. Dat kan zelfs een kleuter nog mooi maken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat hij de Bulgaarse culinaire school negeert.
Nick is overduidelijk één van Gods betere creaties.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw UI blijft toch wel mijn beste creatie tot nu toe, maar wat wil je ook als Nick erin zit. Dat kan zelfs een kleuter nog mooi maken.
Ga je dit allemaal maken?quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Eens.
Vanavond voor mij dus
[ afbeelding ]
Restaurantje. Gebruik mijn keuken maar zelden. Kost meer tijd en energie en bijna meer geld dan uit eten gaan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nick is overduidelijk één van Gods betere creaties.
[..]
Ga je dit allemaal maken?
Arme Bramquote:
wat scoorde hij op de AD patat test?quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Arme Bram Ladage
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
enorm, alsof je dat niet opvaltquote:
Het kwam van achter, maar het klonk als water"...quote:
bramquote:
Doe ik alleen voor jou hoorquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doe ik alleen voor jou hoor
En camaar daar krijg ik knuffels van
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:04 schreef Karina het volgende:
[..]Nou ik ben ook best verlegen hoor, zeker bij allemaal Rotterdammers en ZEKER bij van die leuke Rotterdammers
zo met die wilde bos haren enzoquote:
En vooral die krullen hequote:Op donderdag 8 mei 2014 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo met die wilde bos haren enzo![]()
![]()
![]()
godverdomme, en dan met die vlaggetjes erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |