quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
khaleesi wordt nu wel erg saai qua verhaal in de serie
al moet ik de laatste EP nog kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut drakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze edit ging niet helemaal goed, maar nu kaap ik jouw post gewoon
[ Bericht 6% gewijzigd door Littlerabbit op 08-05-2014 16:00:21 ]Oh.
I agree.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het wel lekkere rustgevende muziek op zijn tijd
Haha, ja true true.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorige seizoenen ook toch? Alles wat ze deed lukte toch wel, vaak nog beter dan van te voren uitgedacht
Kut draken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]dat kan ook nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet de laatste ook kijken, maar wat vind ik dat toch een godsgruwelijk aantrekkelijke vrouw.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
khaleesi wordt nu wel erg saai qua verhaal in de serie
al moet ik de laatste EP nog kijken![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat kan ook nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Fargo is een toffe serie met baas Billy Bob.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
billy bob thornton is een baas van een acteur.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga Fargo kijken wanneer alle episodes van seizoen 1 uit zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bilbo Baggins speelt er toch ook in?quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
billy bob thornton is een baas van een acteur.
[ afbeelding ]Oh.![]()
Als die nerd ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bilbo Baggins speelt er toch ook in?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha, ja true true.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie moeten me missen bij de DWDD topshow
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Alors hartje Jesse klavertquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie moeten me missen bij de DWDD topshow![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedemiddag. Het regent hier, dat is best jammer.Volgens mij heb je al een stevige douche gehad xdquote:Oh.![]()
Oh noes. But, why?quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie moeten me missen bij de DWDD topshow![]()
Ik kon sowieso al niet kijken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie moeten me missen bij de DWDD topshow
Gelukkig is het gestopt met regenen, want ik ben waarschijnlijk van 6 tot 8 buiten![]()
![]()
ik ga chinees kanen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
okquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Eens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat hij de Bulgaarse culinaire school negeert.
Vanavond voor mij dus
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jouw UI blijft toch wel mijn beste creatie tot nu toe, maar wat wil je ook als Nick erin zit. Dat kan zelfs een kleuter nog mooi maken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat hij de Bulgaarse culinaire school negeert.![]()
Nick is overduidelijk één van Gods betere creaties.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw UI blijft toch wel mijn beste creatie tot nu toe, maar wat wil je ook als Nick erin zit. Dat kan zelfs een kleuter nog mooi maken.Ga je dit allemaal maken?quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Eens.
Vanavond voor mij dus
[ afbeelding ]![]()
Restaurantje. Gebruik mijn keuken maar zelden. Kost meer tijd en energie en bijna meer geld dan uit eten gaan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nick is overduidelijk één van Gods betere creaties.
[..]
Ga je dit allemaal maken?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Arme Bramquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
wat scoorde hij op de AD patat test?quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Arme Bram Ladage
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
enorm, alsof je dat niet opvaltquote:
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Het kwam van achter, maar het klonk als water"...quote:
Net een soort ehm, ja modderbad leek het op het toiletOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Een donderdag precies zoals ik me voorstel. Een voor mijn begrippen lange schooldag, regenachtig kutweer. Het enige wat ontbreekt is een lekkere avond Europa League voetbal.![]()
bramquote:![]()
![]()
![]()
Doe ik alleen voor jou hoorquote:
En camaar daar krijg ik knuffels van
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doe ik alleen voor jou hoor
En camaar daar krijg ik knuffels van
Nou ik ben ook best verlegen hoor, zeker bij allemaal Rotterdammers en ZEKER bij van die leuke Rotterdammers
![]()
![]()
LR
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:04 schreef Karina het volgende:
[..]Nou ik ben ook best verlegen hoor, zeker bij allemaal Rotterdammers en ZEKER bij van die leuke Rotterdammers
zo met die wilde bos haren enzoquote:![]()
![]()
![]()
godverdomme, en dan met die vlaggetjes erin
En vooral die krullen hequote:Op donderdag 8 mei 2014 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo met die wilde bos haren enzo![]()
![]()
![]()
godverdomme, en dan met die vlaggetjes erinEn dat dansen, nomnom.
![]()
kk gekquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kapi noemde het een slushpuppyquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het kwam van achter, maar het klonk als water"...
Net een soort ehm, ja modderbad leek het op het toilet![]()
Ik zit tot vanavond zonder warm waterDe boilerman had een kapot onderdeel (wel een leuke neger trouwens
) nu komt er vanavond een andere vent met een nieuw onderdeel.
![]()
kapiquote:
Ja, komen zal ie welquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:11 schreef Karina het volgende:
Ik zit tot vanavond zonder warm waterDe boilerman had een kapot onderdeel (wel een leuke neger trouwens
verschrikkelijk!quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Baardvrouw gaat vanavond zingen.![]()
soms kunnen negers wel leuk zijn jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:11 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
I knowquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
soms kunnen negers wel leuk zijn ja![]()
![]()
Hij KOMT niet voor niet savonds terug hequote:Op donderdag 8 mei 2014 17:12 schreef Karina het volgende:
[..]Ik weet niet hoe die andere eruit ziet he.
Meh, zwak figuur.quote:
Geef mij maar een echte man
Jaja ik snap het manquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hij KOMT niet voor niet savonds terug he![]()
![]()
JA IK WEET HET !quote:
HI HA HO LA LA LA
Tering, wat doe ik eigenlijk weer in die vbl sc
godverdomme lekkere wijven op MTV trouwens![]()
cheerleaders
Wel gezellig hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA IK WEET HET !
HI HA HO LA LA LA
Tering, wat doe ik eigenlijk weer in die vbl scAl ben ik zo weer weg, eten maken. Dat kan gelukkig nog wel.
![]()
Dit is het afvoerputje van dit forum.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA IK WEET HET !
HI HA HO LA LA LA
Tering, wat doe ik eigenlijk weer in die vbl sc![]()
Dat is niet het enige wat je klaar gaat maken vanavondquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel gezellig hoorAl ben ik zo weer weg, eten maken. Dat kan gelukkig nog wel.
![]()
of zoals anderen het zouden zeggen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is het afvoerputje van dit forum.
Het kwaadaardige gezwel op het forumOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godverdomme Jimboquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat je klaar gaat maken vanavond![]()
Morgen ga ik weer wat 'klaar maken'
![]()
![]()
Het afvoerputje klinkt boeiender dan het kwaadaardige gezwel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of zoals anderen het zouden zeggen.
Het kwaadaardige gezwel op het forum
Forum Opties Forumhop: Hop naar: