quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:35 schreef Cavaliers het volgende:
''De Kuip zit altijd vol''stadioncapaciteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ga je vandaag nog mee naar de return in ESF?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugal 35%
Niemand heeft zin om naar Funchal te gaan denk ik![]()
![]()
Zal vandaag wel meevallen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Natuurlijk kijk ik ook vanavond, Cavaliers. Overweeg wel in het rustigere topic te posten, dinsdag was het me iets te druk soms
Bedankt voor de melding. Ik zal oppassen voor de bui.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Nat geregend niet normaal.
Einde melding.
Ik weet alleen dat ik VVV-Dordrecht ga kijken. Denk ook wel dat dat meevalt, die met Nederland is altijd drukker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah, ik weet het niet, Guus. Nu Nederland de op een na grootste favoriet voor de overwinning is gaan er een stuk meer mensen ook die andere semi kijken denk ik.
De mods krijgen een burnout dan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaterdag zal het wel weer een gifjesfeest worden, vooral als Nederland wint.. en die kans acht ik eigenlijk heel reeël.
Ik als ESF-hooligan zal ongenadig hard optreden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaterdag zal het wel weer een gifjesfeest worden, vooral als Nederland wint.. en die kans acht ik eigenlijk heel reeël.
Die vaderquote:De aanval was heftig en bloederig. Twee honden die twee zusjes van 6 en 10 jaar aanvielen in een klein chalet op een recreatiepark in Schijndel. Ze konden geen kant op. Het oudste meisje raakte gewond aan haar been, bij de jongste werd een oor afgebeten
Twee Amerikaanse Staffordshire Terriers. Helaas jammer dat dat soort krachtige hondenrassen vaak opgevoed worden door de minst verantwoordelijke figuren met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:27 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)bleef-schoppen.dhtml
[..]
Die vader
Denk niet dat Nederland wint, maar ALS dan kom ik zelfs even online om te postenquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel een JUICHEN.gif hoop ik?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk niet dat Nederland wint, maar ALS dan kom ik zelfs even online om te posten
Nee daar schrik ik altijd zo vanquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toch wel een JUICHEN.gif hoop ik?
We schipperen tussen P2 en P3 bij de bookies, hebben als enige na de pauze geloot van de top 3 en staan 2e in de iTunes chart van alle nummersquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk niet dat Nederland wint, maar ALS dan kom ik zelfs even online om te posten
Is die onzin nu al drie dagen ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga je vandaag nog mee naar de return in ESF?
Was het vorig jaar niet ook zoiets, staat me bij dat 'we' toen ook redelijk favoriet waren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We schipperen tussen P2 en P3 bij de bookies, hebben als enige na de pauze geloot van de top 3 en staan 2e in de iTunes chart van alle nummers
Godverdomme die man is echt schaamteloosquote:
Mwah, toen was het Emmelie de Forest toch wel hoor..quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het vorig jaar niet ook zoiets, staat me bij dat 'we' toen ook redelijk favoriet waren.
Twee halve finales ook nog tegenwoordig. Ik vind het ook een beetje too much eigenlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is die onzin nu al drie dagen ?
Vroeger toch alleen op Zaterdag?
WIe is nu dan de favoriet voor nummer 1 eigenlijk? Toch niet dat cakegedoe he.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, toen was het Emmelie de Forest toch wel hoor..
Ah bedankt voor de opheldering.Alleen op Zaterdag is prima toch.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Twee halve finales ook nog tegenwoordig. Ik vind het ook een beetje too much eigenlijk.
Vind ik wel. Nu heb je ook alle liedjes al gehoord en gezien dat was vroeger ook niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de opheldering.Alleen op Zaterdag is prima toch.
Zolang die bevriende Oostbloklandjes elkaar allemaal 12 punten geven is de lol er voor mij vanaf.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:41 schreef Karina het volgende:
[..]
WIe is nu dan de favoriet voor nummer 1 eigenlijk? Toch niet dat cakegedoe he.
Ik vind die "They see me rollin they hatin"-gif van Mart Smeets nog steeds geweldig trouwensquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daar schrik ik altijd zo van![]()
Plus niet origineel. Misschien moet ik maar alvast een goeie opzoeken al is dat wel jinxen.
Is altijd al geweest alleen verschuiven de landen die elkaar punten geven een beetje. Zwaar irritant inderdaad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang die bevriende Oostbloklandjes elkaar allemaal 12 punten geven is de lol er voor mij vanaf.
Zelfde met Nederland en Belgiëkutpoppenkast
Mart en het ESF is wel een goeie combiquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind die "They see me rollin they hatin"-gif van Mart Smeets nog steeds geweldig trouwens
Ik ga me ook inhouden. Stel je voor dat je de finale mist door een stadionverbod. We hebben al elke week een buscombi te pakken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Natuurlijk kijk ik ook vanavond, Cavaliers. Overweeg wel in het rustigere topic te posten, dinsdag was het me iets te druk soms
Die en Euphoria omdat dat kutnummer altijd meteen in mijn kop zitquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan mij eigenlijk alleen deze winnaar herinneren
quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Die en Euphoria omdat dat kutnummer altijd meteen in mijn kop zitAls ik goed nadenk weet ik er wel meer, maar deze 2 komen het eerst in me op.
Eigenlijk zijn ze ook helemaal niet goed live. Het is dat ze zulke mooie kostuums droegen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Die en Euphoria omdat dat kutnummer altijd meteen in mijn kop zitAls ik goed nadenk weet ik er wel meer, maar deze 2 komen het eerst in me op.
Dat turkse bler nummer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben wat laterquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga je vandaag nog mee naar de return in ESF?
Johnny Loganquote:
Uiteraard die had ook moeten winnen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze ook helemaal niet goed live. Het is dat ze zulke mooie kostuums droegen.
Oh en
Natuurlijk.
Ja, dat is een nummer wat op al die Celtic Woman albi staat.quote:
Godverdomme wat een baas is datquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze ook helemaal niet goed live. Het is dat ze zulke mooie kostuums droegen.
Oh en
Natuurlijk.
quote:
Nu mist enkel Loreena McKennitt nogquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat is een nummer wat op al die Celtic Woman albi staat.
Ah, we hebben een kenner.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Nu mist enkel Loreena McKennitt nog
Held.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh en
Natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |