quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:35 schreef Cavaliers het volgende:
''De Kuip zit altijd vol''stadioncapaciteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ga je vandaag nog mee naar de return in ESF?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugal 35%
Niemand heeft zin om naar Funchal te gaan denk ik![]()
![]()
Zal vandaag wel meevallen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Natuurlijk kijk ik ook vanavond, Cavaliers. Overweeg wel in het rustigere topic te posten, dinsdag was het me iets te druk soms
Bedankt voor de melding. Ik zal oppassen voor de bui.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Nat geregend niet normaal.
Einde melding.
Ik weet alleen dat ik VVV-Dordrecht ga kijken. Denk ook wel dat dat meevalt, die met Nederland is altijd drukker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah, ik weet het niet, Guus. Nu Nederland de op een na grootste favoriet voor de overwinning is gaan er een stuk meer mensen ook die andere semi kijken denk ik.
De mods krijgen een burnout dan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaterdag zal het wel weer een gifjesfeest worden, vooral als Nederland wint.. en die kans acht ik eigenlijk heel reeël.
Ik als ESF-hooligan zal ongenadig hard optreden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaterdag zal het wel weer een gifjesfeest worden, vooral als Nederland wint.. en die kans acht ik eigenlijk heel reeël.
Die vaderquote:De aanval was heftig en bloederig. Twee honden die twee zusjes van 6 en 10 jaar aanvielen in een klein chalet op een recreatiepark in Schijndel. Ze konden geen kant op. Het oudste meisje raakte gewond aan haar been, bij de jongste werd een oor afgebeten
Twee Amerikaanse Staffordshire Terriers. Helaas jammer dat dat soort krachtige hondenrassen vaak opgevoed worden door de minst verantwoordelijke figuren met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:27 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)bleef-schoppen.dhtml
[..]
Die vader
Denk niet dat Nederland wint, maar ALS dan kom ik zelfs even online om te postenquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel een JUICHEN.gif hoop ik?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk niet dat Nederland wint, maar ALS dan kom ik zelfs even online om te posten
Nee daar schrik ik altijd zo vanquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toch wel een JUICHEN.gif hoop ik?
We schipperen tussen P2 en P3 bij de bookies, hebben als enige na de pauze geloot van de top 3 en staan 2e in de iTunes chart van alle nummersquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk niet dat Nederland wint, maar ALS dan kom ik zelfs even online om te posten
Is die onzin nu al drie dagen ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga je vandaag nog mee naar de return in ESF?
Was het vorig jaar niet ook zoiets, staat me bij dat 'we' toen ook redelijk favoriet waren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We schipperen tussen P2 en P3 bij de bookies, hebben als enige na de pauze geloot van de top 3 en staan 2e in de iTunes chart van alle nummers
Godverdomme die man is echt schaamteloosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |