Eerst tractorsimulator nogquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:06 schreef Elan het volgende:
Nu ik dit heb gespeeld wil ik minstens 5 punten er bij op de autistenrating
Ajax haalt Christian Eriksen en Suarez deze zomer wist je datquote:
ajax gaat de cl winnen dusquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ajax haalt Christian Eriksen en Suarez deze zomer wist je dat
5 jaar op rijquote:
Fred mag blij zijn als hij de kerst haalt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Feyenoord haalt de kerstman voor hun niet-bestaande kampioenschap.
Volgens mij welquote:
"Over 1 million copies sold" wtfquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Nouja, zat bijna goed
[ afbeelding ]
Dat sowiesoquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:20 schreef Karina het volgende:
Voor de lol zou ik dat bijna eens een keertje gaan spelen
Hoeveel FOK!kers zijn er?quote:
Dat dachten 1 miljoen andere mensen ook. Nu zijn ze allemaal verslaafd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:20 schreef Karina het volgende:
Voor de lol zou ik dat bijna eens een keertje gaan spelen
Mmm dan denk ik er nog even over na. Mijn verslavingsgevoeligheid is nogal hoogquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat dachten 1 miljoen andere mensen ook. Nu zijn ze allemaal verslaafd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:35 schreef Cavaliers het volgende:
''De Kuip zit altijd vol''Ajax ook 96%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt echt helemaal niets van![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Fred mag blij zijn als hij de kerst haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |