Misschien kunnen we er het assortiment van de voedselbank mee uitbreiden.. dan wordt het de voedsel- en elektronicabankquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat wil je er dan mee doen? Beslag leggen op de inboedel en het dan maar gewoon vernietigen. Dat mag al helemaal niet.
Ja, en toen ging de wekker.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien kunnen we er het assortiment van de voedselbank mee uitbreiden.. dan wordt het de voedsel- en elektronicabank
Gewoon op BVA knallen. Daar halen ze goede opbrengsten.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er het assortiment van de voedselbank mee uitbreiden.. dan wordt het de voedsel- en elektronicabank
En met zo'n maatregel denk je dat ze het "de volgende keer" niet doen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gaat om het psychologische effect.. uit ervaring weet ik dat dat het enige is waar dat soort mensen gevoelig voor zijn
Zoals bankiers, bedoel je?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:51 schreef Janneke141 het volgende:
Gooi het op Marktplaats en schenk de opbrengst aan een goed doel voor mijn part. Maar het lijkt me moreel onjuist dat mensen die spullen kopen met geld dat niet van hun is, ze daarna nog mogen houden ook.
Wellicht. Als je niks doet, zullen ze het de volgende keer zeker weer doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En met zo'n maatregel denk je dat ze het "de volgende keer" niet doen?
Als ze de spullen mogen houden weten we in ieder geval zeker dat ze het "de volgende keer" weer zo doen, net als een heleboel anderen die op een idee zijn gebracht.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En wanneer stort Amsterdam dan weer 188 miljoen op de rekeningen van minima? Dan kunnen we daar vast rekening mee houden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wellicht. Als je niks doet, zullen ze het de volgende keer zeker weer doen.
En wanneer stort Amsterdam dan weer 188 miljoen op de rekeningen van minima? Dan kunnen we daar vast rekening mee houden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ze de spullen mogen houden weten we in ieder geval zeker dat ze het "de volgende keer" weer zo doen, net als een heleboel anderen die op een idee zijn gebracht.
Niet, hopelijk. Maar jij was degene die over de volgende keer begint.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En wanneer stort Amsterdam dan weer 188 miljoen op de rekeningen van minima? Dan kunnen we daar vast rekening mee houden.
Dat geldt voor alle criminelen.. dat die lieden toch weer de fout in zullen gaan is geen reden om ze maar niet te straffenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde daar juist op.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet, hopelijk. Maar jij was degene die over de volgende keer begint.
In dit geval zijn er geen criminelen. Minima kregen een onverwacht voordeeltje wegens een fout van de overheid.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle criminelen.. dat die lieden toch weer de fout in zullen gaan is geen reden om ze maar niet te straffen
Kan altijd ergens nog een keer fout gaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En wanneer stort Amsterdam dan weer 188 miljoen op de rekeningen van minima? Dan kunnen we daar vast rekening mee houden.
Geld uitgeven waarvan je weet dat je er geen recht op hebt = diefstal / verduistering = crimineelquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In dit geval zijn er geen criminelen. Minima kregen een onverwacht voordeeltje wegens een fout van de overheid.
Doet me weer aan bankiers denken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geld uitgeven waarvan je weet dat je er geen recht op hebt = diefstal / verduistering = crimineel
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geld uitgeven waarvan je weet dat je er geen recht op hebt = diefstal / verduistering = crimineel
Open er een topic overquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doet me weer aan bankiers denken.
Dat mag. Punt blijft staan. Geld uitgeven dat miet van jou is is crimineel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit geleerd dat het argument 'ja maar hunnie doen het ook' een ondeugdelijke vorm van argumenteren isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Deze dus. En hier o.a. bewijs dat activerend beleid niet werkt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik heb er best al wat over gelezen. Maar wat ik al zei: het is allemaal met de beste wil geschreven, maar je ziet toch voortdurend weer andere cijfers, nadelen die worden gebagatelliseerd, voordelen die worden weggelaten, etc.
Volgens mij deels wel. Het moet betaald worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Basisinkomen is niet echt te vergelijken met communisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |