Hoe komt dat jochiequote:
Mag je wel eens wat aardiger tegen me doen, rotzakquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Op 1 of andere vreemde manier is jouw FoBo nu ineens mijn startpagina geworden sinds je pijpskillz verhalen.
Hey meidquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:56 schreef VeerEli het volgende:
Oh fuck ik dacht in de KLB SC te zitten en dat al die mongols bij ons kwamen posten!
HAHAHAHA![]()
Wow ik zou niet durven vanwaar deze vraag?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:59 schreef Herqules het volgende:
[..]
Hey meid
Ben jij ook zo'n fokhoer uit KPD????
Ben op jachtquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow ik zou niet durven vanwaar deze vraag?
Gifjes van katten, series, tattoo's, donkerbruin haar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:50 schreef Deuce92 het volgende:
Volgens mij maakt ik nu dus echt geen kans meer bij VeerEli. Dankjewel, Klokov.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:16 schreef Fanta-stick het volgende:
JB heeft meeste sexappeal
GRS is classy maar toch boyish
IrCute zou ik trouwen als het een man was.
En ja ikverhaal apart.
Weet ik veel. Maakt nu toch niet meer uit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gifjes van katten, series, tattoo's, donkerbruin haar.
Luistert zeker ook naar indy muziek, gaat naar Lowlands en doet een soort van artistieke of design opleiding?
Soms Indie muziek maar niet echt als kern ofzo. Nog nooit naar Lowlands geweest en werk in het onderwijs. Wat een bizar slechte inschatting maak jij, zeg.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gifjes van katten, series, tattoo's, donkerbruin haar.
Luistert zeker ook naar indy muziek, gaat naar Lowlands en doet een soort van artistieke of design opleiding?
Ja valt me ook een beetje tegen van mezelf. Ik dacht die foto is op een soort van feestje/festival gemaakt dus zit wel goed met Lowlands.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Soms Indie muziek maar niet echt als kern ofzo. Nog nooit naar Lowlands geweest en werk in het onderwijs. Wat een bizar slechte inschatting maak jij, zeg.
Godzijdank hebben we jou, onze hoogtepunt van de dag, nog.quote:
Gwn ander account aanmakenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Maakt nu toch niet meer uit.
Hey fanta-dickquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Godzijdank hebben we jou, onze hoogtepunt van de dag, nog.
Namen van de vorige 4?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja maar dit is al m'n vijfde kloon ofzo.
Tja wil je die chick ballen of niet???quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja maar dit is al m'n vijfde kloon ofzo.
Ik heb wel uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze pijpt als een goddess.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:08 schreef Herqules het volgende:
[..]
Tja wil je die chick ballen of niet???
Hoor deze papi's praten hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:08 schreef Herqules het volgende:
[..]
Tja wil je die chick ballen of niet???
doe gwn normaal tog zo doe ik ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:07 schreef Kloonhommel het volgende:
Hey No1, wat doen al deze mensen ineens in DE KLB sc?
Ja sorry we zijn niet zo thug als jij.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoor deze papi's praten hoor![]()
[ afbeelding ]
lol i see what you did therequote:Op woensdag 7 mei 2014 18:07 schreef Kloonhommel het volgende:
Hey No1, wat doen al deze mensen ineens in DE KLB sc?
Praat voor jezelfquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja sorry we zijn niet zo thug als jij.
Je jad een BF en alles?? Weet iig dat je nooit over je vriendje wou pratenquote:
Dus hij is de vader van je kids?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Volgens mij zat ik tegenover etha in de trein..
Van ams naar haarlem.
Klein ventje, blauwe ogen, donker haar, wel swag, en een dikke endo reet.
Hoe laat was ditquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Volgens mij zat ik tegenover etha in de trein..
Van ams naar haarlem.
Klein ventje, blauwe ogen, donker haar, wel swag, en een dikke endo reet.
Hoezo zouden liftende mensen niet slim zijn?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Meeste van mijn vrienden liften niet dus die zullen wel slim zijn.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
18.12 trein richting dordrecht.. zwarte jas met knopn met ankertjes
beetje normaal kapsel.. Zijscheiding.. Je leek italiaans.. Meisje met wit truitje, starbucks zat tegenover je..quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Welk kapsel had ik dan? Ik had jou echt wel herkend hoor.
Waar zat jij dan, greepquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
beetje normaal kapsel.. Zijscheiding.. Je leek italiaans.. Meisje met wit truitje, starbucks zat tegenover je..
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:41 schreef VMSDKR het volgende:
KLB SC is toch die met die twee negers, die eeuwige vakkenvuller en dat poolse wijf aangevuld met wat andere randoms.
Leuk
Wie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Namen? Er is er iig eentje ook op /r/gonewild te vinden
lol alsof ik meteen ga aannemendat het ethan is..quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:47 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom heb je hem dan niet aangesproken? Autist.
Welke foto man, waar?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
Shiiiit Fanta, je ziet er echt heel anders uit dan op foto's
Keertje daten met mij en JB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |