quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
18.12 trein richting dordrecht.. zwarte jas met knopn met ankertjes
beetje normaal kapsel.. Zijscheiding.. Je leek italiaans.. Meisje met wit truitje, starbucks zat tegenover je..quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Welk kapsel had ik dan? Ik had jou echt wel herkend hoor.
Waar zat jij dan, greepquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
beetje normaal kapsel.. Zijscheiding.. Je leek italiaans.. Meisje met wit truitje, starbucks zat tegenover je..
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:41 schreef VMSDKR het volgende:
KLB SC is toch die met die twee negers, die eeuwige vakkenvuller en dat poolse wijf aangevuld met wat andere randoms.
Leuk
Wie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Namen? Er is er iig eentje ook op /r/gonewild te vinden
lol alsof ik meteen ga aannemendat het ethan is..quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:47 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom heb je hem dan niet aangesproken? Autist.
Welke foto man, waar?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
Shiiiit Fanta, je ziet er echt heel anders uit dan op foto's
Keertje daten met mij en JB?
je trollt toch right?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
Shiiiit Fanta, je ziet er echt heel anders uit dan op foto's
Keertje daten met mij en JB?
>"hey weissman"quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
lol alsof ik meteen ga aannemendat het ethan is..
ow wow..rlly? fanta heb je before -after?quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
ow wow..rlly? fanta heb je before -after?
quote:Op maandag 28 april 2014 00:11 schreef Fanta-stick het volgende:
Hoi
Ik doe ook mee, niet zo impressive verder zie ik net. Maar eckte fatty pics heb ik niet, want ben nooit echt een superfatty geweest( denk ik).
Train niet echt voor een mooier lijf, meer om fitter te worden etc. Dus niet zo motivated als de meesten hier.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |