Hey fanta-dickquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Godzijdank hebben we jou, onze hoogtepunt van de dag, nog.
Namen van de vorige 4?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja maar dit is al m'n vijfde kloon ofzo.
Tja wil je die chick ballen of niet???quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja maar dit is al m'n vijfde kloon ofzo.
Ik heb wel uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze pijpt als een goddess.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:08 schreef Herqules het volgende:
[..]
Tja wil je die chick ballen of niet???
Hoor deze papi's praten hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:08 schreef Herqules het volgende:
[..]
Tja wil je die chick ballen of niet???
doe gwn normaal tog zo doe ik ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:07 schreef Kloonhommel het volgende:
Hey No1, wat doen al deze mensen ineens in DE KLB sc?
Ja sorry we zijn niet zo thug als jij.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoor deze papi's praten hoor![]()
[ afbeelding ]
lol i see what you did therequote:Op woensdag 7 mei 2014 18:07 schreef Kloonhommel het volgende:
Hey No1, wat doen al deze mensen ineens in DE KLB sc?
Praat voor jezelfquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja sorry we zijn niet zo thug als jij.
Je jad een BF en alles?? Weet iig dat je nooit over je vriendje wou pratenquote:
Dus hij is de vader van je kids?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Volgens mij zat ik tegenover etha in de trein..
Van ams naar haarlem.
Klein ventje, blauwe ogen, donker haar, wel swag, en een dikke endo reet.
Hoe laat was ditquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Volgens mij zat ik tegenover etha in de trein..
Van ams naar haarlem.
Klein ventje, blauwe ogen, donker haar, wel swag, en een dikke endo reet.
Hoezo zouden liftende mensen niet slim zijn?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Meeste van mijn vrienden liften niet dus die zullen wel slim zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |