Fixed.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:50 schreef Deuce92 het volgende:
Volgens mij maakt ik nu dus echt geen kans meer bij VeerEli en Snowballs. Dankjewel, Klokov.
Waarom lurk jij zoveel in mijn fobo, stiekemerd heb je wel door hoorquote:
hahahahaquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:56 schreef VeerEli het volgende:
Oh fuck ik dacht in de KLB SC te zitten en dat al die mongols bij ons kwamen posten!
HAHAHAHA![]()
ahahahquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:56 schreef VeerEli het volgende:
Oh fuck ik dacht in de KLB SC te zitten en dat al die mongols bij ons kwamen posten!
HAHAHAHA![]()
wat een ratquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:57 schreef Deuce92 het volgende:
Niveau van de GYM SC is wel drastisch gedaald vandaag zeg.
Op 1 of andere vreemde manier is jouw FoBo nu ineens mijn startpagina geworden sinds je pijpskillz verhalen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom lurk jij zoveel in mijn fobo, stiekemerd heb je wel door hoor
Hoe komt dat jochiequote:
Mag je wel eens wat aardiger tegen me doen, rotzakquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Op 1 of andere vreemde manier is jouw FoBo nu ineens mijn startpagina geworden sinds je pijpskillz verhalen.
Hey meidquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:56 schreef VeerEli het volgende:
HAHAHAHA![]()
Wow ik zou niet durven vanwaar deze vraag?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:59 schreef Herqules het volgende:
[..]
Hey meid
Ben jij ook zo'n fokhoer uit KPD????
Ben op jachtquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow ik zou niet durven vanwaar deze vraag?
Gifjes van katten, series, tattoo's, donkerbruin haar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:50 schreef Deuce92 het volgende:
Volgens mij maakt ik nu dus echt geen kans meer bij VeerEli. Dankjewel, Klokov.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:16 schreef Fanta-stick het volgende:
JB heeft meeste sexappeal
GRS is classy maar toch boyish
IrCute zou ik trouwen als het een man was.
En ja ikverhaal apart.
Weet ik veel. Maakt nu toch niet meer uit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gifjes van katten, series, tattoo's, donkerbruin haar.
Luistert zeker ook naar indy muziek, gaat naar Lowlands en doet een soort van artistieke of design opleiding?
Soms Indie muziek maar niet echt als kern ofzo. Nog nooit naar Lowlands geweest en werk in het onderwijs. Wat een bizar slechte inschatting maak jij, zeg.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gifjes van katten, series, tattoo's, donkerbruin haar.
Luistert zeker ook naar indy muziek, gaat naar Lowlands en doet een soort van artistieke of design opleiding?
Ja valt me ook een beetje tegen van mezelf. Ik dacht die foto is op een soort van feestje/festival gemaakt dus zit wel goed met Lowlands.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Soms Indie muziek maar niet echt als kern ofzo. Nog nooit naar Lowlands geweest en werk in het onderwijs. Wat een bizar slechte inschatting maak jij, zeg.
Godzijdank hebben we jou, onze hoogtepunt van de dag, nog.quote:
Gwn ander account aanmakenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Maakt nu toch niet meer uit.
Hey fanta-dickquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Godzijdank hebben we jou, onze hoogtepunt van de dag, nog.
Namen van de vorige 4?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja maar dit is al m'n vijfde kloon ofzo.
Tja wil je die chick ballen of niet???quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja maar dit is al m'n vijfde kloon ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |