quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
>"hey weissman"
>reactie afwachten
>nope.jpg / jackpot.exe
Ja maak jij maar even. Ik loop altijd hard met VMS @ Noorderplantsoen maar ik wil niet alleen bij jullie horen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens iemand straks ff samenvattingen van de verhoudingen hier onderling.. en klb onderling en klb en gym onderling en onderling met mij enzo gewoon alles onderling. Oke? Boks.
Op voorhand hoor ik alleen bij vms.
Suck it H1N1.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Op voorhand hoor ik alleen bij vms.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
hey JMF ik heb nog 24min vrije tijd, zullen samen nog chatten?
foto's van dat witte truitje?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Fuckerino.. Srs etha ik had een wit truitje aan, starbucks.. Jij witte iphone oortjes, trenchcoat, suit aan. Wel swag enzo.
Keer kratje bier gewonnen voor 1500 situpsquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:40 schreef Jahr00n het volgende:
SPT / Buikje krijgen
gewoon 400 situps per dag gek
wat een dedicatie
Paar euro heb je er wel 1 bij de kruidvatquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Paar euro heb je er wel 1 bij de kruidvat
Hey, whatever floats your boat!
quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb wel uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze pijpt als een goddess.
really......quote:
Gewoon blijven posten #yoloquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:58 schreef stinkie het volgende:
Even wegblijven gezien het aantal Posts nog
Vrouwen die dat van zichzelf bewerenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:17 schreef Deuce92 het volgende:
Mooi hoor. Maar kan ze pijpen als een goddess?
Een dergelijke bewering is enkel waardevast indien deze op Henk's goedkeuring kan rekenen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Vrouwen die dat van zichzelf beweren
Ohja kunnen al die taffeshoeren en teringdebielen uit KLB voortaan in hun eigen hok blijven. Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |