ah chill, we hebben dus Latina's en Italianen hierquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:52 schreef VMSDKR het volgende:
Dat klopt wel want hij heeft zelf ook wel eens gezegd dat mensen denken dat hij Italiaans of Grieks bloed heeft.
Klopt, kwam net uit m'n werk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Fuckerino.. Srs etha ik had een wit truitje aan, starbucks.. Jij witte iphone oortjes, trenchcoat, suit aan. Wel swag enzo.
Denken dat etha trenchcoat draagtquote:
haha ;Dquote:
Wat moet ik daar zien? Die opmerking over 'panzer's die meisjesschuw waren en nu een inhaalslag maken' vond ik wel mooi.quote:
Dat laatste. Links in DM zijn welkom.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:04 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Wat moet ik daar zien? Die opmerking over 'panzer's die meisjesschuw waren en nu een inhaalslag maken' vond ik wel mooi.
Of bedoel je over JB's teddies?
Srs? Fuck Montelei ik dacht dat wij cool waren.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:06 schreef Montelly het volgende:
Ik mag die Deuce wel, grote lans, gevoel voor humor![]()
[ afbeelding ]
Jaloers?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Srs? Fuck Montelei ik dacht dat wij cool waren.
Echt wel hij was er net nog. Wie heb jij dan hè?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:09 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Echt niet, die komt nooit meer. Accepteer het, je bent alleen vriend!
Hahaha!quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Klopt, kwam net uit m'n werk.
Grappig, heb je echt niet herkend.
het is weer tijdquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahaha!
Maar je hebt me wel gezien? Niet als fanta? Maar weet je hoe ik eruitzie nu?
@deuce
Jongen ik zou mijn hond nog van je aftrappen, met je kutposts.
Dat getuigt van echte liefde. Je hond van me aftrappen ondanks dat je m'n posts kut vindt. Echt lief van je.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahaha!
Maar je hebt me wel gezien? Niet als fanta? Maar weet je hoe ik eruitzie nu?
@deuce
Jongen ik zou mijn hond nog van je aftrappen, met je kutposts.
hey JMF ik heb nog 24min vrije tijd, zullen samen nog chatten?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens iemand straks ff samenvattingen van de verhoudingen hier onderling.. en klb onderling en klb en gym onderling en onderling met mij enzo gewoon alles onderling. Oke? Boks.
Op voorhand hoor ik alleen bij vms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |