Oja is ook zo... je moest naar de gymquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Huilend wegrennen?Sommige mensen hebben een leven buiten FOK.
ja ja heftigquote:
blabalblaquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja is ook zo... je moest naar de gymje voorhoofd en rugtraining
Door geschreeuw en topic jatten vrezen we je nog steeds niet hoor stoere boi.
Is het uit met je vriendin ofzo dat je zo bij me komt slijmen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja ja heftig
maar he ik heb dus veel ananas gegeten dus slik
Ik ga het tegen je vriendin zeggen hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja ja heftig
maar he ik heb dus veel ananas gegeten dus slik
Huilenquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
blabalblaVoorhoofdtraining ja.. goeie!
kk smerig jijquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is het uit met je vriendin ofzo dat je zo bij me komt slijmen.
Maar wel verleidelijk hoor hmm
Ga weg dan gquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
blabalblaVoorhoofdtraining ja.. goeie!
Klonenquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:01 schreef warrencook het volgende:
[..]
Wat een kut OP. Ga uitloggen en kom nooit meer terug.
je wilt haar stelenquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ga het tegen je vriendin zeggen hoor.
ik ben je type nietquote:
Niet geklikt.quote:
In principe zou iedereen daar wel een goed punt hebben.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Nu iedereen weer ''kutmuziek'' blablabla
lieg nietquote:
For eternity, dammitquote:
Oneens.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In principe zou iedereen daar wel een goed punt hebben.
kankermuziekquote:
je bent mn type niet en tevens ben ik bezizzledquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
For eternity, dammitMaar geef toe, shizzle is wederzijds tog :$
Fuck you dan kleine pinkquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je bent mn type niet en tevens ben ik bezizzled
TRquote:
het is aardworm Jimquote:
Indd, ga weg met je pauper kloon.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:05 schreef warrencook het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof 1 baggeruser niet genoeg is
Ik weet niet eens hoe ze eruit ziet. Lenen op basis van mijn vertrouwen in jouw smaak (afgezien van konten maar let's be real, die heeft ze geen (grote), gelukkig). Stelen kan altijd nog.quote:
Moet jij nodig typen met je ''HOEREN'' OP. Oncreatieve sukkel!quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Indd, ga weg met je pauper kloon.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:07 schreef warrencook het volgende:
[..]
Moet jij nodig typen met je ''HOEREN'' OP. Oncreatieve sukkel!
Waar baseer je je booty vermoedens opquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ze eruit ziet. Lenen op basis van mijn vertrouwen in jouw smaak (afgezien van konten maar let's be real, die heeft ze geen (grote), gelukkig). Stelen kan altijd nog.
Grassprietlibi allday errdayquote:
Ik vind je niet meer aardigquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar baseer je je booty vermoedens op
[..]
Grassprietlibi allday errday
kerel je luistert kk muziekquote:
wieso thoquote:
Haar afkomst.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar baseer je je booty vermoedens op
ze heeft goede booty wollahquote:
Ik breek je in kk tweeën gekquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh is ze fat gypsy. Dan wil ik niet lenen of stelen.
spoiler je leeuwenhartquote:
Hahaha gvdquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht heel even dat je SEMTEX weer zat te fucken en haar bedoelde met oma
ewa jwt a mattie niet jyquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:35 schreef Deuce92 het volgende:
Zitten overigens wel verschrikkelijke zeikwijven in die SC.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:34 schreef Klokov het volgende:
Hallo, ik hoorde een zekere Deuce92 over een aantal van jullie praten. Ik vond het ronduit ongepast dat hij dit achter jullie rug om deed dus bij deze geef ik openheid van zaken:
[..]
Hallo, ik hoorde een zekere Deuce92 over een aantal van jullie praten. Ik vond het ronduit ongepast dat hij dit achter jullie rug om deed dus bij deze geef ik openheid van zaken:
[..]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:44 schreef Deuce92 het volgende:
Gisteren zat eentje haar pijpskills te omschrijven, nadat ze beweerde dat ze pijpt als een 'goddess.'
SNITCHquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij bent echt een modderfucking kneusje hoor als je dit serieus meentquote:
Kanonnen die newbie kleuters zijn echt fokking hinderlijk met die pijpskills verhalenquote:
Kom vechten dan jongequote:Op woensdag 7 mei 2014 17:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij bent echt een modderfucking kneusje hoor als je dit serieus meent
Soort zoekt soort. Je trekt kneusjes aan en dus ben je zelluf eentje.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij bent echt een modderfucking kneusje hoor als je dit serieus meent
Ga trainen of zo. Je stoort ons.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:41 schreef VMSDKR het volgende:
KLB SC is toch die met die twee negers, die eeuwige vakkenvuller en dat poolse wijf aangevuld met wat andere randoms.
Leuk
Huh maar jij bent toch niet Poools??!?!?!quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow ik word vernoemd als individu, toppie
HAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Huh maar jij bent toch niet Poools??!?!?!![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:35 schreef Deuce92 het volgende:
Zitten overigens wel verschrikkelijke zeikwijven in die SC.
En dan begint ie daarna over mijn prachtige uitleg van mijn pijpkunsten gisteren.quote:
No thnx, Jeff.quote:
[..]
Hahaha.quote:
Hij heeft het wel over je zei ie net in DM. Als ik jou was zou ik hem voortaan negeren. Dat zal hem leren.quote:
Zal ik doen, wat een nare openbaring dit zegquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hij heeft het wel over je zei ie net in DM. Als ik jou was zou ik hem voortaan negeren. Dat zal hem leren.
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hij heeft het wel over je zei ie net in DM. Als ik jou was zou ik hem voortaan negeren. Dat zal hem leren.
Moest jij lachen.om no thnx jeff leks?quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:56 schreef VeerEli het volgende:
Oh fuck ik dacht in de KLB SC te zitten en dat al die mongols bij ons kwamen posten!
HAHAHAHA![]()
ja btje frikandelquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Moest jij lachen.om no thnx jeff leks?
backstabber!quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:57 schreef Deuce92 het volgende:
Niveau van de GYM SC is wel drastisch gedaald vandaag zeg.
Je vind het wel gezellig, geef maar toequote:Op woensdag 7 mei 2014 18:06 schreef Klokov het volgende:
Hey No1, wat doen al deze mensen ineens in DE GYM sc?
Ik weet nog niet zo goed wat ik hiervan moet vinden maar tot nu toe is het wel vermakelijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je vind het wel gezellig, geef maar toe
Dawwwquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo goed wat ik hiervan moet vinden maar tot nu toe is het wel vermakelijk
ik weet niet man wat denk jijquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:06 schreef Klokov het volgende:
Hey No1, wat doen al deze mensen ineens in DE GYM sc?
Gedaaldquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:57 schreef Deuce92 het volgende:
Niveau van de GYM SC is wel drastisch gedaald vandaag zeg.
Hehehehequote:Op woensdag 7 mei 2014 18:13 schreef krioro het volgende:
[..]
GedaaldVandaag
Kan niet wachten tot Modus dit allemaal leest.
Is er ook een bangalijst?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:14 schreef no1uknow het volgende:
nou vertel boys en girls, de ins en outs van de KLB SC, wat zijn ze
jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is dat witte op z'n borst? Aangekoekt zaad?
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:16 schreef anti-loper het volgende:
Harder dan de slipjes die ik laat droppen
ik vind jou zo koelquote:
(gaat echt hard hoor)quote:
Deze vraagquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:14 schreef no1uknow het volgende:
nou vertel boys en girls, de ins en outs van de KLB SC, wat zijn ze
CB en Vas?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:24 schreef krioro het volgende:
Ik vraag me nog wel af wie die 2 negers dan zijn.
ahahaha ik en CB, die vakkenvuller is Vas xD of Robo xDquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:24 schreef krioro het volgende:
Ik vraag me nog wel af wie die 2 negers dan zijn.
Neen jij bent sws de vakkenvullerquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ahahaha ik en CB, die vakkenvuller is Vas xD of Robo xD
Maar Vas post alleen nog in junkietopics.quote:
Nee.jpgquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ahahaha ik en CB, die vakkenvuller is Vas xD of Robo xD
Vas was hier (helaas) heuhehe gisteravond nog heurquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Maar Vas post alleen nog in junkietopics.
Nee alleen de 14-jarigen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:28 schreef Chloroform het volgende:
Zijn alle sexy mannen van de gym SC hier ja?
Oh, jmmr.quote:
Zijn dat niet die Panzer's die vroeger meisjesschuw en stil waren en zijn opgebloeid en nu een inhaalslag maken?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:28 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:28 schreef Chloroform het volgende:
ja hoiquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:28 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben nog niet opgebloeid.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn dat niet die Panzer's die vroeger meisjesschuw en stil waren en zijn opgebloeid en nu een inhaalslag maken?
zit je op imgur van gisteren ofsowsquote:
Weenie, maar sexy lichaam is altijd opwindend.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn dat niet die Panzer's die vroeger meisjesschuw en stil waren en zijn opgebloeid en nu een inhaalslag maken?
Misselijk geworden van de gedachte seks met jou te hebben.quote:
Is vandaag gepost hoowr =S Kyk jy in de toekomst?quote:
Nasty.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misselijk geworden van de gedachte seks met jou te hebben.
In m'n mond gekotst.
Weer doorgeslikt.
Nat geworden.
shit je hebt me door ik ben een robot ha haquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is vandaag gepost hoowr =S Kyk jy in de toekomst?
Zou je huig kietelen met mijn gebalde vuist tot je speels in mijn navel kotstquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misselijk geworden van de gedachte seks met jou te hebben.
In m'n mond gekotst.
Weer doorgeslikt.
Nat geworden.
Was jij niet die dude die zijn lichaam nogal uit proportie was? Iets met een groot hoofd ofso? Kreeg jij daar geen opmerking over?quote:
Wow, zo romantisch.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou je huig kietelen met mijn gebalde vuist tot je speels in mijn navel kotst
quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was jij niet die dude die zijn lichaam nogal uit proportie was? Iets met een groot hoofd ofso? Kreeg jij daar geen opmerking over?
nja dan zal ie vast heel slim zijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was jij niet die dude die zijn lichaam nogal uit proportie was? Iets met een groot hoofd ofso? Kreeg jij daar geen opmerking over?
ja wel hequote:Op woensdag 7 mei 2014 18:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geloof dat dat in het 'Wat draag je vandaag?' topic was. Voor het eerst dat ik dat heb gehoord. Zal aan de foto hebben gelegen.
Zo ben ik somsquote:
Link graagquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja wel hedamn. Ik herinner me het ook gewoon maar weet nog dat ik er vet om moest lachen
![]()
Viel verder best mee tho.
Sterke WK.quote:
US / Hoe zie je er nu uit? #132quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Sterke WK.
[..]
US / Hoe zie je er nu uit? #132Flauw ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Sterke WK.
[..]
US / Hoe zie je er nu uit? #132SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ow wtf had ik niet gezienquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Je ziet z'n hoofd toch.
Ondankbaar kreng.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Geeft niks babygirl love you forever i sabi toch.
haha. Zijn vriendin is jackiebrown toch? Die zat ook in fernandes. Haar tieten postenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, shots fired @ Etha's chick.
Pik je dat, Etha?
leven die 2 nogquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha. Zijn vriendin is jackiebrown toch? Die zat ook in fernandes. Haar tieten posten
Moet jij zo nodig zeggen, bitch.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mag je wel eens wat aardiger tegen me doen, rotzak
ahah dit weet echt niemand xDquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha. Zijn vriendin is jackiebrown toch? Die zat ook in fernandes. Haar tieten posten
Fixed.quote:
In gym topicquote:
Ok hahaquote:
ow woowquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
nu wel?quote:
Lees dit maar ff door: http://forum.fok.nl/user/history/266754quote:
Hier heb ik niks aan natuurlijk. Ik heb nooit lullig tegen jou gedaan hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lees dit maar ff door: http://forum.fok.nl/user/history/266754
Excuses kunnen in DM. Mij verder afzeiken kan gewoon hier.
Game on.
O, in dat geval heb ik ook nooit lullig tegen je gedaan hoor...quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hier heb ik niks aan natuurlijk. Ik heb nooit lullig tegen jou gedaan hoor.
Wel waarquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O, in dat geval heb ik ook nooit lullig tegen je gedaan hoor...
Kan je niet zomaar kijken. Je moet een mailtje sturen met motivatie voor toegang.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:09 schreef VeerEli het volgende:
Wie heeft er trouwens wel eens in het keldertje gekeken? Ben daar vet nieuwsgierig naar
Ja daarom vraag ik toch ook of iemand hier daar wel eens ingeweest is jongequote:Op woensdag 7 mei 2014 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan je niet zomaar kijken. Je moet een mailtje sturen met motivatie voor toegang.
Dood subforum, en volgens mij alleen kinky/BDSM pervert shitquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:09 schreef VeerEli het volgende:
Wie heeft er trouwens wel eens in het keldertje gekeken? Ben daar vet nieuwsgierig naar
Hmzquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dood subforum, en volgens mij alleen kinky/BDSM pervert shit.
Je kan toch gewoon motiveren dat je erop geilt om in elkaar gemept te worden terwijl je in een paar touwen hangt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan je niet zomaar kijken. Je moet een mailtje sturen met motivatie voor toegang.
Dit, maar wie heeft er nou zin om naar een stel geile twisted 50+'ers te kijkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon motiveren dat je erop geilt om in elkaar gemept te worden terwijl je in een paar touwen hangt.
Danny's wifey =$.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:12 schreef VeerEli het volgende:
Wie verzint het ook om zo'n subforum te openen
ben je al aan de man trouwens?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:28 schreef Chloroform het volgende:
menopauze?quote:
Godkanki het zou je meidje maar wezen.quote:
Kinky vrouwen zoals jij. *wink wink*quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:12 schreef VeerEli het volgende:
Suggereer je nou dat Veer op kinky.nl zitquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kinky vrouwen zoals jij. *wink wink*
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:12 schreef VeerEli het volgende:
Hoe weet jij van het bestaan van die website af?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat Veer op kinky.nl zit?
Via hookers.nlquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe weet jij van het bestaan van die website af?
Wauw, wel 310 g (uitleggewicht 250 g)quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
heel blikje kidneybonen gegeten. Mn wc gaat m vanavond voelen
Nee man die grote bitchesquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wauw, wel 310 g (uitleggewicht 250 g).
Da's toch de grootste, lul? Of bedoel je zo'n grote glazen pot? Da's wel weer sickquote:
@krioro @Gridlok @Modus Jullie zijn echt smerig als jullie dit niet (below) average vindenquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
En we zijn weer vol goede moed aan het werk![]()
[ afbeelding ]
link vereistquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:40 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind haar wel raakbaar. Heeft ook pics in S&G gepost.
Dus.
Die hoerige outfit waar ze eruit zag alsof ze al 2 kinderen had gebaard bedoel je?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:40 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind haar wel raakbaar. Heeft ook pics in S&G gepost.
Dus.
Ik vind jou below average aaha hhahaaa hahaquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's toch de grootste, lul? Of bedoel je zo'n grote glazen pot? Da's wel weer sick![]()
.
edit: Ohnee blikje.
Oh wacht, huismerk![]()
. #AHexpertise
[..]
@krioro @Gridlok @Modus Jullie zijn echt smerig als jullie dit niet (below) average vinden.
Haha heb wel zin in een bef-eragequote:Op woensdag 7 mei 2014 19:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vind jou below average aaha hhahaaa haha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wauwquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die hoerige outfit waar ze eruit zag alsof ze al 2 kinderen had gebaard bedoel je?
gvd had uurtje geleden thirst voor pussyjuicesquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha heb wel zin in een bef-erage![]()
#thirsty
Komt allemaal door Ambipur, zij heeft ons gevormd.quote:
Serieus.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die hoerige outfit waar ze eruit zag alsof ze al 2 kinderen had gebaard bedoel je?
Is Ambipur de koningin van dit topic?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Komt allemaal door Ambipur, zij heeft ons gevormd.
Waarom zou diequote:Op woensdag 7 mei 2014 19:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Serieus.
Post jij anders eens pics van jezelf.
Nee, ze was onze moeder.quote:
Wat is er met haar gebeurt dan?quote:
Nee hoor hij is fkn lekkerquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zodat andere mensen hem ook kunnen afkraken.
Dan zou je het toch laten vriend, ben je niet slim ofzo?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zodat andere mensen hem ook kunnen afkraken.
Zie edit.quote:
Ik dacht dat Montelly haar toyboy was?quote:
kk man hij eet bijna dr hele bakkes op met die dikke negerlippen van mquote:
Het is nu te laat Dooce, het internet zal je consumerenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Ik weet niet wat me bezielde.
En er zit chocopasta op de muur.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk man hij eet bijna dr hele bakkes op met die dikke negerlippen van m
kut negers
TR geplaatst voor racismequote:Op woensdag 7 mei 2014 19:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk man hij eet bijna dr hele bakkes op met die dikke negerlippen van m
kut negers
Vriend, dacht dat we in Noorderplantsoen afspraken??quote:
ook goed vriend doen we een forest2forestrunquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, dacht dat we in Noorderplantsoen afspraken??
Ja, is goed. Zullen we naar Sterrebos gaan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ook goed vriend doen we een forest2forestrun
hey deucequote:Op woensdag 7 mei 2014 20:22 schreef VMSDKR het volgende:
hongerklop vriendje kom even langs de belg!!!
Ik kan er weet tegengaan!quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:22 schreef VMSDKR het volgende:
hongerklop vriendje kom even langs de belg!!!
Ik ga wel even swingen, nom'sayin?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |