K zuip nooitquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:16 schreef Scorpie het volgende:
Dat buikje krijg je door teveel zuipen of vreten. Fix dat ook ff.
Kan dat afvallen niet door middel van die sit up/ push ups?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:17 schreef imikethat het volgende:
Je sixpack trainen zorgt ervoor dat je buikspieren ontwikkelen waardoor je 'buikje' juist nog groter lijkt. Je kan beter eerst gaan afvallen en dan je buikspieren trainen
Misschien als je heel erg gezond gaat eten maar ik zou om af te vallen maar gaan fietsen of hardlopen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:20 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Kan dat afvallen niet door middel van die sit up/ push ups?
Maar hoelang schat je dat het zal gaan duren als ik het zo volhoud? Je lijkt me iemand die er meer verstand van heeft :pquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:21 schreef imikethat het volgende:
[..]
Misschien als je heel erg gezond gaat eten maar ik zou om af te vallen maar gaan fietsen of hardlopen.
Zeg maar 6 kg en dan met gestrekte arm naar boven dragen en dat zo herhalenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
"Daarna 50-25-15-10 keer gewichten van 6 kg achterlkaar."
Wat 'gewichten achter elkaar'? Welke oefening doe je?
En zoveel reps heb je bijna geen reet aan. Beter doe je minder reps met meer gewicht.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Zeg maar 6 kg en dan met gestrekte arm naar boven dragen en dat zo herhalen
Ligt er aan hoe gezond je leeft. Als je een goed dieet volgt en vaak fietst/hardloopt en je sixpack blijft trainen kan je het in een paar maanden doenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:27 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Maar hoelang schat je dat het zal gaan duren als ik het zo volhoud? Je lijkt me iemand die er meer verstand van heeft :p
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:17 schreef imikethat het volgende:
Je sixpack trainen zorgt ervoor dat je buikspieren ontwikkelen waardoor je 'buikje' juist nog groter lijkt. Je kan beter eerst gaan afvallen en dan je buikspieren trainen
Is 400 weinig of wat bedoel je ermee?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:36 schreef Life2.0 het volgende:
400 situps, ben je werkloos ofzo
verder verlies je geen plaatselijk vet
Ja maar dan wisselen van hand, ik doe niet beide tegelijkquote:
Vijftig herhalingen heeft geen zin man. meer gewicht en minder herhalingenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:38 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Ja maar dan wisselen van hand, ik doe niet beide tegelijk
Hoeveel kg en hoevaak had jij in gedachten als ik vragen mag?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vijftig herhalingen heeft geen zin man. meer gewicht en minder herhalingen
Wel met 400 sit ups per dag?quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:37 schreef jelfrikandel het volgende:
Sixpack is pas zichtbaar wanneer dat vet weg is. Je kan nog zo veel buikspieren hebben, zichtbare abs kweken kan alleen op een platte buik. Oftewel; afvallen. Calorieën verbranden. En dat doe je met lange workouts in de zin van hardlopen, fietsen, aerobics en 100.000 andere vormen van sport. Niet van gewicht heffen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |