Grinderman, No More Shall we Part en Push the Sky Away.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:36 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Welke heb je nog meer geprobeerd?
Birthday Party en Grinderman vind zelf ook niet zo heel boeiend (net als veel van zijn eigen-platen eigenlijk), maar bij 'Abattoir Blues / The Lyre of Orpheus' viel wel vrij snel het kwartje
Dit nummer opende b.v. bij mij de deuren voor Tom Waits (Die ik al wel kende, maar nadat ik deze potten en pannen percussie heel erg begon te waarderen, kreeg ik ineens heel erg zin om Tom weer een kans te geven en met succesDie draai ik ook veel vaker dan Nick)
Nee. Bij mij gaat het zoquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:51 schreef DO2 het volgende:
Als ik 'n reeks van Dirkjan stripjes lees gaat het ongeveer zo:
.
-
.
-
.
-.
-
.
-
.
-
.
-
.
-
.
-
.
-
.
-
.
-
.
Etc...
Dat is de Evert Kwok reeksquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:51 schreef DO2 het volgende:
Als ik 'n reeks van Dirkjan stripjes lees gaat het ongeveer zo:
.
-
.
-
.
-.
-
.
-
.
-
.
-
.
-
.
-
.
-
.
-
.
-
.
Etc...
Van Nick Cave vind ik die over God en Jezes gaat wel tof. Hoe heet dat album ook al weer? Zoetsappig is die allerminst.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:00 schreef Norrage het volgende:
Je noemt al die zoetsappige NC albums. Hij moet juist de harde proberen, hij vind overduidelijk die zoete meuk niet leuk. Want dat zijn Push The Sky Away en No more SHall We Part.
Probeer eens Let Love In, of Tender Prey ofzo.
God and Jezes in tha house heet die.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Nick Cave vind ik die over God en Jezes gaat wel tof. Hoe heet dat album ook al weer? Zoetsappig is die allerminst.
Ik zit al een tijdje vast bij The Clash. Niet doorheen te komen dat oude werk, ik vind volgens mij letterlijk alleen London Calling tof en ik heb de hele discografiequote:Op woensdag 7 mei 2014 20:10 schreef Norrage het volgende:
Waar is Tchock eigenlijk in zijn alfabet-luisteren?
Ik vind de Boatman's Call een mooi album, maar wel lichtelijk saai. He Tchock? Het was het album waarmee ik Nick Cave ontdekte, maar luister het nooit meer.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:04 schreef DO2 het volgende:
Da's ook een optie, Norrage.
Maar ik vind de The Boatman's Call persoonlijk wel veel interessanter dan de albums die al genoemd zijn.
En dat duet met dingetjequote:Op woensdag 7 mei 2014 21:14 schreef Tchock het volgende:
Ik vind Grinderman geen reet aan, Push the Sky Away prachtig en buiten dat red ik me prima met een best-of.
Wel een van de allerbeste live-acts die ik ooit gezien heb. Drie keer zelfs
Ik vind eigenlijk alleen hun eerste album wel ok... rest erg wisselvallig.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje vast bij The Clash. Niet doorheen te komen dat oude werk, ik vind volgens mij letterlijk alleen London Calling tof en ik heb de hele discografie
Ik ben helemaal niet zo'n liefhebber van punk dus waarom ik ooit 5,5 uur The Clash heb binnengehaaldquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen hun eerste album wel ok... rest erg wisselvallig.
Vind het wel lachenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo'n liefhebber van punk dus waarom ik ooit 5,5 uur The Clash heb binnengehaald![]()
Niet dat het verder heel vervelende muziek is, ik vind er gewoon niets aan.
Ik vind Shandinista of hoe die ook heet nog goed goed. Maar verder kan ik me vinden in je mening.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje vast bij The Clash. Niet doorheen te komen dat oude werk, ik vind volgens mij letterlijk alleen London Calling tof en ik heb de hele discografie
London Calling wordt algemeen gezien als een van de beste albums ooit, die is echt niet ondergewaardeerd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vind het wel lachenVooral London Calling en dat album daarvoor. Heb het idee dat het allemaal wat ondergewaardeerd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |