Ik weet het niet precies meer maar toen was één van de vrouwtjes hier beledigd ofzo. Weet niet meer waaromquote:
Ja?quote:
Dankzij die overijverige mods.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:09 schreef LompeHork het volgende:
Ja hier verder, TS kan nog steeds geen topics reeksen
Oh, het merendeel huilt nu in een hoekje van de badkamer hoor, geen zorgen daar.quote:
Kusjekroel enzuks.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:10 schreef Pascalus het volgende:
Hoogtepunt van de avond waren de posts van Tjaptjoep.
Dat gaat automatisch toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:09 schreef LompeHork het volgende:
Ja hier verder, TS kan nog steeds geen topics reeksen
Buiten komenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zaterdag een BBQ
Ik hoop wel dat ze gaan kijken
Als je op "nieuw deel" klikt wel, anders niet, dat was TS even vergeten denk ikquote:
Ik zou niet gaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zaterdag een BBQ
Toch weer in aanzien gedaald nu.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb een leven naast Fok!
Sorry
Ik ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zaterdag een BBQ
Nee komt omdat mods posts weg zitten te halenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je op "nieuw deel" klikt wel, anders niet, dat was TS even vergeten denk ikfixed iig.
Stijn opent 100 nieuwe delen in een reeks per dag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je op "nieuw deel" klikt wel, anders niet, dat was TS even vergeten denk ikfixed iig.
Het gaat regenenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ookDesnoods ga ik in mijn eentje binnen kijken terwijl de rest buiten bier drinkt.
Neehoor, dat heeft geen invloed op die knop.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee komt omdat mods posts weg zitten te halen
Stijn mag dat, vind ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stijn opent 100 nieuwe delen in een reeks per dag.
Dat die daar nog fouten in maakt
Het zit je niet meequote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
En dan ben ik ook nog eens de BOB zaterdag
Stijn mag alles.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef LompeHork het volgende:
Stijn mag dat, vind ik.
Denk ik.
Ja dat mag Stijn.
Ja of we moeten gaan fietsen, maar dat is 3 kwartier fietsen, over een pontje en het gaat regenenquote:
Het dieptepunt zou zijn als Hork ze liet staan en het overgevoelige Google Fok dumpt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:10 schreef Pascalus het volgende:
Hoogtepunt van de avond waren de posts van Tjaptjoep.
Woon je in Zuid-Hollandquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Super! Dan gaan we met zn allen binnen zitten en zet ik de tv op bbc!
Albanië vond ik inderdaad ook wel wat hebben, goed Engels ook, wat zeldzaam is vaak.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:14 schreef Strani het volgende:
Ik had 9 van de 10 goed voorspeld. Alleen San Marino zag ik echt niet aankomen. Mijn keuze was Albanië.
Gewoon een ESF afterparty in de tuin houdenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja of we moeten gaan fietsen, maar dat is 3 kwartier fietsen, over een pontje en het gaat regenen
uh, oké.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
Het dieptepunt zou zijn als Hork ze liet staan en het overgevoelige Google Fok dumpt.
(Ken je Fok-geschiedenis.)
Maar alles voor de lol, stelletje noobs.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:15 schreef OProg het volgende:
De Russische commentatoren hebben een stuk van de commentaar cabine van de Oekraïners ingenomen om hun spullen neer te zetten.
Zeker! Ik dacht soms zelfs een licht Iers accent te horen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Albanië vond ik inderdaad ook wel wat hebben, goed Engels ook, wat zeldzaam is vaak.
ESF themafeestquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon een ESF afterparty in de tuin houden
Volgens mij kan niemand een nieuw topic openen in een reeks waar in het voorgaande topic allemaal posts verwijderd zijn en in de index ''298 reacties'' staat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stijn mag dat, vind ik.
Denk ik.
Ja dat mag Stijn.
En Alcohol is freequote:
Ah ja, ik kon zoiets ook plaatsen inderdaad, misschien aangeleerd, maar echt helemaal niet slecht uitgevoerdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker! Ik dacht soms zelfs een licht Iers accent te horen.
Jawel, die knop is er gewoon manquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij kan niemand een nieuw topic openen in een reeks waar in het voorgaande topic allemaal posts verwijderd zijn en in de index ''298 reacties'' staat.
Post verwijderen na een slotje is het probleem.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, die knop is er gewoon mananders is het een bugje, maar ik heb in het verleden ook wel delen geopend in reeksen waarvan posts waren verwijderd.
Als je op de pagina bent van 'open een nieuw deel', zijn er nog steeds verwijderingen van posts gaande.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, die knop is er gewoon mananders is het een bugje, maar ik heb in het verleden ook wel delen geopend in reeksen waarvan posts waren verwijderd.
Ah, zal ik eens testen, dat zou een bug zijn inderdaadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Post verwijderen na een slotje is het probleem.
Stond er echt niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik spreek uit vroegere ervaring met topics klaarzetten en het hunten daarvan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Post verwijderen na een slotje is het probleem.
Frankrijk was zo matig dat ze niet eens mee mochten doen met deze halve finalequote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah ja, ik kon zoiets ook plaatsen inderdaad, misschien aangeleerd, maar echt helemaal niet slecht uitgevoerdéén van de weinigen waarvan ik zoiets had van: "ja, oké, daar kan ik wat mee". De rest vond ik persoonlijk vrij karig, vooral België en Frankrijk.
What? Frankrijk is gewoon sowieso door naar de finale.. net als Engeland, Duitsland, Italie, Spanje en Denemarkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:20 schreef Strani het volgende:
Frankrijk was zo matig dat ze niet eens mee mochten doen met deze halve finale
Die tekst was wat..... apart jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Frankrijk was zo matig dat ze niet eens mee mochten doen met deze halve finale
Maar inderdaad, België vond ik ook weinig en bovendien een vrij enge tekst.
Daarom. Ze zijn dus al door naar de finale.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
What? Frankrijk is gewoon sowieso door naar de finale.. net als Engeland, Duitsland, Italie, Spanje en Denemarken
Zal er maar niet op leunenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie z'n moeder nog om bij uit te huilen
Als ik z'n moeder was zou ik gillend wegrennen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie z'n moeder nog om bij uit te huilen
Italie ook? Die hebben zich jaren afzijdig gehouden van de competie door niet mee te doen ... ..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
What? Frankrijk is gewoon sowieso door naar de finale.. net als Engeland, Duitsland, Italie, Spanje en Denemarken
Dan wordt het straks nóg een tranendalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ik z'n moeder was zou ik gillend wegrennen.
Alweer een paar jaar wel, en ze zijn een grootbetaler nu.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Italie ook? Die hebben zich jaren afzijdig gehouden van de competie door niet mee te doen ... ..
Ik vond Portugal te makkelijk. Gewoon een aardig latin-achtig deuntje (klonk ook veel meer Braziliaans dan Portugees trouwens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:31 schreef NaturalScience het volgende:
Jammer dat Portugal niet door was.... erg leuke act en nummer hadden die!
Mijn favoriet is eigenlijk eentje die ik totaal niet verwacht had (ik had eigenlijk niets verwacht want ik plande niet eens om dit te kijken). Maar mijn favoriet was Armenië!
Prachtige opbouw van het nummer, goed live gezongen en geweldig gebruik van de strijkers en de hoorn!
Wow, staat er zeker niet slecht voor zo!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:32 schreef hole1988 het volgende:
kijk hier wordt papa blij van
http://esctracker.com/
2-Latvia
4-Netherlands
7-Sweden
24-Ireland
29-Austria
31-Norway
50-Finland
120-Poland
159-UK
189-Slovenia
Die hadden ook door gemogen van mij.quote:
Ja, je bent niet de enige die het jammer vindt.quote:
te laat pikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, je bent niet de enige die het jammer vindt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:38 schreef NaturalScience het volgende:
Zo, en dan nu even een echt tof nieuw liedje.![]()
14e.quote:
Emppu!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:38 schreef NaturalScience het volgende:
Zo, en dan nu even een echt tof nieuw liedje.![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:12 schreef ikbenrond het volgende:
Calm After The Storm is al 710.000 keer beluisterd op Spotify!Dat terwijl IJsland er maar 30.000 heeft en Frankrijk wat meer dan 70.000.
Zou het dan echt?Of komt het omdat het niemand wat in die landen interesseert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |