Zal er maar niet op leunenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie z'n moeder nog om bij uit te huilen
Als ik z'n moeder was zou ik gillend wegrennen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie z'n moeder nog om bij uit te huilen
Italie ook? Die hebben zich jaren afzijdig gehouden van de competie door niet mee te doen ... ..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
What? Frankrijk is gewoon sowieso door naar de finale.. net als Engeland, Duitsland, Italie, Spanje en Denemarken
Dan wordt het straks nóg een tranendalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ik z'n moeder was zou ik gillend wegrennen.
Alweer een paar jaar wel, en ze zijn een grootbetaler nu.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Italie ook? Die hebben zich jaren afzijdig gehouden van de competie door niet mee te doen ... ..
Ik vond Portugal te makkelijk. Gewoon een aardig latin-achtig deuntje (klonk ook veel meer Braziliaans dan Portugees trouwens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:31 schreef NaturalScience het volgende:
Jammer dat Portugal niet door was.... erg leuke act en nummer hadden die!
Mijn favoriet is eigenlijk eentje die ik totaal niet verwacht had (ik had eigenlijk niets verwacht want ik plande niet eens om dit te kijken). Maar mijn favoriet was Armenië!
Prachtige opbouw van het nummer, goed live gezongen en geweldig gebruik van de strijkers en de hoorn!
Wow, staat er zeker niet slecht voor zo!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:32 schreef hole1988 het volgende:
kijk hier wordt papa blij van
http://esctracker.com/
2-Latvia
4-Netherlands
7-Sweden
24-Ireland
29-Austria
31-Norway
50-Finland
120-Poland
159-UK
189-Slovenia
Die hadden ook door gemogen van mij.quote:
Ja, je bent niet de enige die het jammer vindt.quote:
te laat pikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, je bent niet de enige die het jammer vindt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:38 schreef NaturalScience het volgende:
Zo, en dan nu even een echt tof nieuw liedje.![]()
14e.quote:
Emppu!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:38 schreef NaturalScience het volgende:
Zo, en dan nu even een echt tof nieuw liedje.![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:12 schreef ikbenrond het volgende:
Calm After The Storm is al 710.000 keer beluisterd op Spotify!Dat terwijl IJsland er maar 30.000 heeft en Frankrijk wat meer dan 70.000.
Zou het dan echt?Of komt het omdat het niemand wat in die landen interesseert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |