Dat gaat automatisch toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:09 schreef LompeHork het volgende:
Ja hier verder, TS kan nog steeds geen topics reeksen
Buiten komenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zaterdag een BBQ
Ik hoop wel dat ze gaan kijken
Als je op "nieuw deel" klikt wel, anders niet, dat was TS even vergeten denk ikquote:
Ik zou niet gaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zaterdag een BBQ
Toch weer in aanzien gedaald nu.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb een leven naast Fok!
Sorry
Ik ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zaterdag een BBQ
Nee komt omdat mods posts weg zitten te halenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je op "nieuw deel" klikt wel, anders niet, dat was TS even vergeten denk ikfixed iig.
Stijn opent 100 nieuwe delen in een reeks per dag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je op "nieuw deel" klikt wel, anders niet, dat was TS even vergeten denk ikfixed iig.
Het gaat regenenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ookDesnoods ga ik in mijn eentje binnen kijken terwijl de rest buiten bier drinkt.
Neehoor, dat heeft geen invloed op die knop.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee komt omdat mods posts weg zitten te halen
Stijn mag dat, vind ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stijn opent 100 nieuwe delen in een reeks per dag.
Dat die daar nog fouten in maakt
Het zit je niet meequote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
En dan ben ik ook nog eens de BOB zaterdag
Stijn mag alles.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef LompeHork het volgende:
Stijn mag dat, vind ik.
Denk ik.
Ja dat mag Stijn.
Ja of we moeten gaan fietsen, maar dat is 3 kwartier fietsen, over een pontje en het gaat regenenquote:
Het dieptepunt zou zijn als Hork ze liet staan en het overgevoelige Google Fok dumpt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:10 schreef Pascalus het volgende:
Hoogtepunt van de avond waren de posts van Tjaptjoep.
Woon je in Zuid-Hollandquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Super! Dan gaan we met zn allen binnen zitten en zet ik de tv op bbc!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |