Nee was maar grapjequote:
Jou?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee was maar grapje
Maar zou je dat doen?
Nou ik heb die wifi-versterking gekocht maar dat helpt voor geen reet. Is wel voor het hele huis.quote:
Ik zou gewoon nog een kabel trekken en een extra access point neerpleuren. Indien mogelijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik heb die wifi-versterking gekocht maar dat helpt voor geen reet. Is wel voor het hele huis.
Maar ik zag ook in dat topic van mij dat ik een wifi-adapter kan kopen.
Die plug je dan in je laptop. Maar ja, die internet problemen kunnen ook aan mijn laptop liggen
Ah, ik had precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik heb die wifi-versterking gekocht maar dat helpt voor geen reet. Is wel voor het hele huis.
Die plug je dan in je laptop. Maar ja, die internet problemen kunnen ook aan mijn laptop liggen
Heb je je laptop al eens aan je modem aangesloten? Met kabel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik moet het ook maar gewoon halenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ik had precies hetzelfde.
Heb aan zitten kloten met een goedkoop versterkertje in mijn desktop, omdat die het signaal niet ontving buiten de huiskamer.
Het duurde een weekje ongeveer, voordat hij echt werkte. Moet wel de deuren openhouden, anders doet die het nog niet
Heb geen kabel geloof ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb je je laptop al eens aan je modem aangesloten? Met kabel.
Ja woon niet alleenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nog een kabel trekken en een extra access point neerpleuren. Indien mogelijk.
Ja. Zegt speedtest dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb geen kabel geloof ik.
150 mb/s is dat hoog?
Nee. Mijn speedtest heb ik een downloadsnelheid van 2.5 mb/squote:
Mijn modem zit hier vlakbij dus. Het internet is redelijk nu.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, antenne van laptop zit in je scherm, meestal.
Doet je internet het wel goed als je dichtbij je modem zit?
Dit verklaart zoveel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, antenne van laptop zit in je scherm, meestal.
Haha wowquote:
Zitten er muren of iets tussen? En hoeveel meter is vlakbij?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn modem zit hier vlakbij dus. Het internet is redelijk nu.
Maar ik kan bijv. niet downloaden of makkelijk iets streamen.
Wat dan?quote:
Als ik boven zit en signaal probeer te krijgen, dat het helpt als ik met m'n scherm uit de deur richt en zo. Dacht gewoon dat ik gek was.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten er muren of iets tussen? En hoeveel meter is vlakbij?
[..]
Wat dan?
Als ik boven zit zitten er wel wat muren tussen. Maar beneden 1 muur.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten er muren of iets tussen? En hoeveel meter is vlakbij?
[..]
Wat dan?
Ik merk dat dit bij mij al te veel is. Gek genoeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik boven zit zitten er wel wat muren tussen. Maar beneden 1 muur.
Hahahaha.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik boven zit en signaal probeer te krijgen, dat het helpt als ik met m'n scherm uit de deur richt en zo. Dacht gewoon dat ik gek was.
Dacht echt dat het een stom bijgeloof dingetje van mij was.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik merk dat dit bij mij al te veel is. Gek genoeg.
[..]
Hahahaha.
Ach, now you know.
And knowing is half the battle!
G.I. JOE!
Versterkertje van paar tientjes kan de truc best doen.quote:
mijne is 1 mbquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:00 schreef Fok-it het volgende:
Nou met een kabel is mijn Download snelheid 10.55
Ja mijne zonder kabel ookquote:
Nee, sneller.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Wanneer je ergens anders zit met je laptop (bij vriend of zo) is hij dan nog steeds zo langzaam?
Heb je ziggo?quote:
Yes.quote:
Ik heb laptop alleen in het buitenland gekocht, ben bang dat het daaraan ligtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lijkt dus inderdaad de afstand te zijn.
Man in de winkel weet precies wat je moet hebben Fokkie.
Is een kwestie van kwartiertje opzetten en dan moet hij het weer doen.
http://192.168.178.1/quote:
Deze webpagina is niet beschikbaarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://192.168.178.1/
>
Inloggen
>
Geavanceerde instellingen
>
Wireless
>
Radiosettings
>
En dan 'Standard channel' veranderen van 1 naar een willekeurig cijfer.
192.168.178.1quote:
Doet het nietquote:
192.168.0.1.quote:
Nopequote:
Staat onder je modem.quote:
http://www.wehkamp.nl/ele(...)dapters%2f_%2fN-1bz2quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:22 schreef Fok-it het volgende:
http://www.wehkamp.nl/ele(...)dapters/C26_6FE_F4I/
Hep welke zou jij uit deze kiezen?
http://www.wehkamp.nl/ele(...)dapters%2f_%2fN-1bz2quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:22 schreef Fok-it het volgende:
http://www.wehkamp.nl/ele(...)dapters/C26_6FE_F4I/
Hep welke zou jij uit deze kiezen?
Vind ik wel grootquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/ele(...)dapters%2f_%2fN-1bz2
Ik heb die
Ja ik wil er niet teveel geld aan uitgevenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:27 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/ele(...)dapters%2f_%2fN-1bz2
Deze want hij is het duurste en zal daarom wel het beste zijn.
Oh, maar dat zal hij vast niet halenquote:
Oh gawd. Ik loop weer niet op te lettenquote:
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh gawd. Ik loop weer niet op te lettenkan hem morgen meteen terugsturen
Oh niet, laat maar. Stond dat hij alleen geschikt was voor Windows 7, xp en alles. maar bij reviews vroeg iemand al of hij voor W8 beschikbaar was. En dat konquote:
Je operating system maakt inderdaad niet uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh niet, laat maar. Stond dat hij alleen geschikt was voor Windows 7, xp en alles. maar bij reviews vroeg iemand al of hij voor W8 beschikbaar was. En dat kon
volgende week (woensdag)quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
netjes
wanneer is je date met de studieadviseur?
Ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
voor dezelfde dag?
en ga je je aan dat advies houden ?
nee kijk alleen baantjer daar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://togethertube.com/(...)3f-8a7b-865b030546d7
Gouden kooi nu.quote:
Was het ESF kijken met je vrienden nog leuk?quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
voor dezelfde dag?
en ga je je aan dat advies houden ?
zeer zekerquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was het ESF kijken met je vrienden nog leuk?
Ik wil wel een lekker wijf voor je zijn hoorquote:
Hoe is ´t VA?quote:
Care to share?quote:
Wat is dezequote:Op woensdag 7 mei 2014 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja, maar niet met iedereen hihi
Haha, jij hoort bij iedereen.quote:
huhquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha die VA toch. Zulks een hosselbaas.
Ik weet m'n plek weerquote:
Kusje erop.quote:
Ik probeerde te bluffen zodat je op zou biechten.quote:
Niemand verbaast dit, maar ik heb niet gehosseldquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeerde te bluffen zodat je op zou biechten.
Gek genoeg werkt het redelijk vaak.
Nee, dat verbaast niemand.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niemand verbaast dit, maar ik heb niet gehosseld
Ik vond het best lachwekkend en vermakelijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Esf als man zou ik daar niet naar kijken.
IJsland en Letlandquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het best lachwekkend en vermakelijk.
Dompel jezelf nou niet in medelijden anders heb je over 5 minuten weer fittie met Snowquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dompel jezelf nou niet in medelijden anders heb je over 5 minuten weer fittie met Snow
En neem mij godverdomme eens niet zo serieusquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dompel jezelf nou niet in medelijden anders heb je over 5 minuten weer fittie met Snow
Ik ken je langer dan vandaagquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En neem mij godverdomme eens niet zo serieus
Wees een man, mannen janken nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Echte mannen huilen. Chicks diggen datquote:
Diggen is een groot woordquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Echte mannen huilen. Chicks diggen dat
Je bent zelf een groot woordquote:
Ik jank alleen maar uit mijn leuterquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snow is ook niet echt een vrouw. Snow is een bruut.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik laat mannen huilenquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Snow is ook niet echt een vrouw. Snow is een bruut.
Ik bibberde van angst toen ik jou zag.quote:
Dat denk ik ook wel ja. Ijskonijnquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik bibberde van angst toen ik jou zag.
Denk eerder dat iets anders bibberdequote:Op woensdag 7 mei 2014 13:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik bibberde van angst toen ik jou zag.
Alleen bij jou.quote:
quote:
Zal zaterdag maar niet voorover bukken als ik jou was.quote:
Nee dan scheur ik uit m'n broekquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal zaterdag maar niet voorover bukken als ik jou was.
Maakt het wel allemaal makkelijker.quote:
Ik ben geen subquote:
Zo werkt dat nietquote:
Ik ben te dominant, sorry.quote:
Smiddags?quote:
En? Al nieuws?quote:
Met een biertje op of bij vriendin lief op de bank heb ik er niks op tegen maar zou er zelf niet voor gaan zitten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het best lachwekkend en vermakelijk.
Je moet er wat voor over hebben hequote:Op woensdag 7 mei 2014 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met een biertje op of bij vriendin lief op de bank heb ik er niks op tegen maar zou er zelf niet voor gaan zitten.
Haha, kinderfilm.quote:
Ieder zijn ding. Hier is het vaak gezamenlijk uitlachen en afkraken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met een biertje op of bij vriendin lief op de bank heb ik er niks op tegen maar zou er zelf niet voor gaan zitten.
Oh zijn jullie samen?quote:
Nee.quote:
Sommige zijn wel leuk hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.Alsof ik naar een kinderfilm zou gaan.
Frozen was cool (haha woordgrapquote:
Maar vroeger waren kinderfilms sowieso leuker.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Parent trap
Was echt mijn favoriete film vroeger, en nu nog vind ik hem leuk,
Ninja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Frozen was cool (haha woordgrap), maar wel in het Engels.
Ja klopt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar vroeger waren kinderfilms sowieso leuker.
Ik moet dat aanpassen, anders ga ik me ergeren.quote:
De allereerste? Jeetje. Ik gok een Disney film ... Ik twijfel tussen The Lion King en The Little Mermaid. Waarschijnlijk de eerste, want onze eerste hond is vernoemd naar Nala. En toen was ik 3.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt.
Wat is de allereerste film die jij hebt gezien?
Nala? Lala heet ze toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet dat aanpassen, anders ga ik me ergeren.
[..]
De allereerste? Jeetje. Ik gok een Disney film ... Ik twijfel tussen The Lion King en The Little Mermaid. Waarschijnlijk de eerste, want onze eerste hond is vernoemd naar Nala. En toen was ik 3.
Nee, Nala.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nala? Lala heet ze toch?
Ik ook the lion king
Ohjaquote:
Dat is dus een jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ziekenhuis geweest, de keuze ligt nu bij mij
Ik zou gewoon lekker gaan als ik jou wasquote:
De wondconsulente zei hetzelfdequote:Op woensdag 7 mei 2014 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou gewoon lekker gaan als ik jou was
Welke dag zou je gaan vliegen dan? M'n ma gaat dit weekend ook naar Portugal vliegenquote:
Snoezig hè.quote:
quote:
Ja, bij mij liggen ze altijd al in de pan als ik eraan denk om een foto te maken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Ik zag vandaag nog een babykonijntje, wild.Maar ik kon geen goede foto maken.
Ik heb een Lab gehad. Nu een Golden.quote:
Baby's toch niet? Zit nauwelijks vlees aan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, bij mij liggen ze altijd al in de pan als ik eraan denk om een foto te maken.
Bogie en Nala > allesquote:
Wat een dierbeul. Ik verlos ze z.s.m. uit hun lijden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Baby's toch niet? Zit nauwelijks vlees aan.Eerst goed vetmesten.
Kun je ondertussen een foto maken.
Ey ik zou egt bang zyn mangquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jonge mijn labrador schijt op de jouwe.
Vooruit dan maar, omdat het een retriever is.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn hond, Max, er bij en ik ben het met je eens.
Mijn Golden had net zo goed een Lab kunnen zijn, eigenlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Tweede lab hier.
Golden retrievers zijn wel leuk, maar ik vind labradors toch leuker.
Alsof konijnen niet graag eten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat een dierbeul. Ik verlos ze z.s.m. uit hun lijden.
Zo baasje, zo beestjequote:Op woensdag 7 mei 2014 16:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ey ik zou egt bang zyn mang
Mijn hond is zo dik, die plet de jouwe.
Nog zo'n dierenbeul.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ey ik zou egt bang zyn mang
Mijn hond is zo dik, die plet de jouwe.
Dan ben ik dus episch.quote:
quote:
Awwwww.quote:
Jeetje, als zelfs honden al vies van je zijn ...quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:50 schreef Snowbells het volgende:
Altijd als ik mijn hond een kus geef, gaat hij heel zielig kijken van 'haal dat mens van me weg!!'. Heb er zelfs pics van
Waaraan ging ze dood?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwwww.Ik voel je. Nala is al zes jaar niet meer onder ons en toch krijg ik nog traanoogjes als ik aan haar denk.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:51 schreef Deuce92 het volgende:
Jullie honden zullen nooit zo 'fabulous' zijn als de mijne.
[ afbeelding ]
Wat een mooierd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:51 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
Dog, pls.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:51 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was al oud en kreeg meerdere hersenbloedingen. Na de eerste tia herstelde ze nog redelijk, maar een paar weken later toch in laten slapen ... Ik wilde haar niet verder laten lijden. Ze is uiteindelijk 13 geworden.quote:
Oeh die lijkt op die ik hadquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een mooierd.
But nothing beats the Bogermeister:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een mooierd.
But nothing beats the Bogermeister:
[ afbeelding ]
Challenge accepted.quote:
Awquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze was al oud en kreeg meerdere hersenbloedingen. Na de eerste tia herstelde ze nog redelijk, maar een paar weken later toch in laten slapen ... Ik wilde haar niet verder laten lijden. Ze is uiteindelijk 13 geworden.
It's on!quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Challenge accepted.![]()
[ afbeelding ]
Aw...quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze was al oud en kreeg meerdere hersenbloedingen. Na de eerste tia herstelde ze nog redelijk, maar een paar weken later toch in laten slapen ... Ik wilde haar niet verder laten lijden. Ze is uiteindelijk 13 geworden.
quote:
Klopt. Ze heeft ook een mooi leven had, gelukkig.quote:
Het was echt heel zielig om aan te zien op het laatst. Ze hield niets meer binnen, was constant aan het rillen en gewoon helemaal op.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Aw...![]()
Onze vorige lab is 14 geworden. Inmiddels bijna 4 jaar geleden...
"y u do dis snow"quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'Wanneer laat ze me los?'
[ afbeelding ]
Ahw...quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee lijkt zo omdat mijn hond zo dik isquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
snow je hebt wel dunne armpjes zeg damn
Die Corgi is niet van mij.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Twee in een foto? Valsspeler!![]()
This isn't even my final form!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meestal draait hij zijn hoofd weg, zucht hij even en loopt hij vervolgens naar een andere plek. Mijn liefde afwijzenquote:
Doet me denken aan die confession bear.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was echt heel zielig om aan te zien op het laatst. Ze hield niets meer binnen, was constant aan het rillen en gewoon helemaal op.Arm beestje.
Zo pluizig en zachtquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Die Corgi is niet van mij.
Not a fuck was given that day ...
[ afbeelding ]
niet je hebt dunne armpjesquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee lijkt zo omdat mijn hond zo dik is
Awwww ... Knuffel?quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Die Corgi is niet van mij.
Not a fuck was given that day ...
[ afbeelding ]
* Deuce92 has entered creeper mode!quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Meestal draait hij zijn hoofd weg, zucht hij even en loopt hij vervolgens naar een andere plek. Mijn liefde afwijzen![]()
Nala was zwart. Ik vind dat de mooiste kleur voor een lab.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo pluizig en zachtIk probeer mijn ouders over te halen voor een zwarte/bruine labrador puppy
Ik heb al een ander slachtoffer gevonden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
* Deuce92 has entered creeper mode!
Ik wil je liefde wel hebben.
Leuke hond. Reu?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nooit geweten dat rodawa zo veel geld had trouwensquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb al een ander slachtoffer gevonden.
Me too. Bruin vind ik meestal zo fors qua bouw en blonde krijgen snel een vieze vacht en vieze oogjes. Blonde lab pups zijn wel echt de leukstequote:Op woensdag 7 mei 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Nala was zwart. Ik vind dat de mooiste kleur voor een lab.
nee johquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
snow je hebt wel dunne armpjes zeg damn
Hm?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nooit geweten dat rodawa zo veel geld had trouwens
Hij ligt als een kat, met die pootjes zo.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
* Deuce92 has entered creeper mode!
Ik wil je liefde wel hebben.
quote:
Mijn teef is loops. Zullen we?quote:
Ik kan echt uren over hem praten, hij is gewoon zo lief gvd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij ligt als een kat, met die pootjes zo.
[..]
Confession Lab.
Nu je 't zegt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij ligt als een kat, met die pootjes zo.
[..]
Confession Lab.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zag ze zaterdag nog in het eggie
[..]
quote:
Lijkt me vreselijk ja. Blijft altijd wel een beetje bij je.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben er goed overheen hoor. Maar was wel m'n maatje, als je dan die eerste ochtend naar beneden komt en ze ligt er niet, dat is zo kut
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Deze is niet helemaal meer een man. Bewijs:
[..]
Mishka oid toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:09 schreef Dven het volgende:
[..]Was de perfecte hond voor mijn perfecte meisjes
![]()
Bewijs van mijn teefje haar perfectheid
[ afbeelding ]
Ik heb nog heel lang gehuild om Nala. Ze was al bij me toen ik vier was, dus ik wist gewoon niet beter ... Ze hoorde er echt bij. En ik kon altijd troost vinden bij haar als m'n ouders stom deden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben er goed overheen hoor. Maar was wel m'n maatje, als je dan die eerste ochtend naar beneden komt en ze ligt er niet, dat is zo kut
Nee, dat is m'n andere meisjequote:
Novaquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:09 schreef Dven het volgende:
[..]Was de perfecte hond voor mijn perfecte meisjes
![]()
Bewijs van mijn teefje haar perfectheid
[ afbeelding ]
Haha aw omg.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, dat is m'n andere meisje
Dat is Chiara.
Maar beide zijn ze
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is Chiara.
Maar beide zijn ze
[ afbeelding ]
Gouden combi.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is Chiara.
Maar beide zijn ze
[ afbeelding ]
Of schorpioenenquote:
Ik ben een lieve Schorpioen.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:16 schreef Dven het volgende:
Soms komt vriend Doggy op visite. Doggy rookt graag wiet.
[ afbeelding ]
Moet wat voor m'n broertjes en zusje overhebbenquote:
Daarom heb ik geen katten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:19 schreef Dven het volgende:
Overigens zijn katten wel de baas in huis
[ afbeelding ]
Bet yaquote:
Haha, Chiara ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:21 schreef Snowbells het volgende:
Mijn hond is fucking autistisch bij andere honden
zoals een echte FOK!er beaamtquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:21 schreef Snowbells het volgende:
Mijn hond is fucking autistisch bij andere honden
Hehequote:Op woensdag 7 mei 2014 17:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha, Chiara ookMishka niet. Dat is een tank die overal bovenop klapt. Spelen spelen spelen spelen
Ik heb er twee.quote:
Mijn hond is ook bang voor water. Denk dat ik hem dan maar thuis laatquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:24 schreef Dven het volgende:
Maar hondenmeet is goed idee. Met lange wandelingen rondom water
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:24 schreef Dven het volgende:
Maar hondenmeet is goed idee. Met lange wandelingen rondom water
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe. Mijn hond blijft doodstil staan en kijkt dan een beetje paniekerig als er zo'n drukke hond om hem heen is
![]()
Beetje zo autistisch als jij?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn hond is ook bang voor water. Denk dat ik hem dan maar thuis laat
Mag ik dan Bogie lenen?quote:
Als jij het zegt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet echt op water maar ben gelukkig sociaal in orde.![]()
Dit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:25 schreef Fok-it het volgende:
Honten
Goldens en Labradors zijn wel meesterras
Lijkt me wel het beste. Bogie houdt van iedereen. KC heeft liever mij dan iemand anders om zich heen.quote:
Ja. Beter neem je een goudvis mee ofzoquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn hond is ook bang voor water. Denk dat ik hem dan maar thuis laat
Geloof je het zelfquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet echt op water maar ben gelukkig sociaal in orde.![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Lijkt me wel het beste. Bogie houdt van iedereen. KC heeft liever mij dan iemand anders om zich heen.
En in je enkels bijten.quote:
Dit ja. Goeden mens is dat met een leuken hontquote:
Als je lief doet tegen Snow rolt ze over je heen.quote:
En godverdomme lekker.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit ja. Goeden mens is dat met een leuken hont
Ik bijt terug.quote:
Dit doet mij goedquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit ja. Goeden mens is dat met een leuken hont
Dat weet ik niet, maar ik geloof jou natuurlijk graag op je woord.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
En godverdomme lekker.
Toch zei ik dat niet om in haar broekje te komen.
nu doet ze nog lief tegen jou maar zodra je haar vertrouwt pakt ze het grootste mes wat ze in haar keukenla heeft liggen en steekt je daarmee in je rugquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
En godverdomme lekker.
Toch zei ik dat niet om in haar broekje te komen.
quote:
Ach, dat ben ik zelf ook.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nu doet ze nog lief tegen jou maar zodra je haar vertrouwt pakt ze het grootste mes wat ze in haar keukenla heeft liggen en steekt je daarmee in je rug
snow is een backstabber eerste klas
Ja je weet dat hondenmensen altijd erg met elkaar optrekken. Samen wandeling maken. Babbelen over de beestjes. Kaarten versturen met een poot van (vul naam hond in)quote:
Al m'n messen zitten al in je rug, ik moet nu de kettingzaag gebruikenquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nu doet ze nog lief tegen jou maar zodra je haar vertrouwt pakt ze het grootste mes wat ze in haar keukenla heeft liggen en steekt je daarmee in je rug
snow is een backstabber eerste klas
rip internet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |