Zal zaterdag maar niet voorover bukken als ik jou was.quote:
Nee dan scheur ik uit m'n broekquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal zaterdag maar niet voorover bukken als ik jou was.
Maakt het wel allemaal makkelijker.quote:
Ik ben geen subquote:
Zo werkt dat nietquote:
Ik ben te dominant, sorry.quote:
Smiddags?quote:
En? Al nieuws?quote:
Met een biertje op of bij vriendin lief op de bank heb ik er niks op tegen maar zou er zelf niet voor gaan zitten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het best lachwekkend en vermakelijk.
Je moet er wat voor over hebben hequote:Op woensdag 7 mei 2014 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met een biertje op of bij vriendin lief op de bank heb ik er niks op tegen maar zou er zelf niet voor gaan zitten.
Haha, kinderfilm.quote:
Ieder zijn ding. Hier is het vaak gezamenlijk uitlachen en afkraken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met een biertje op of bij vriendin lief op de bank heb ik er niks op tegen maar zou er zelf niet voor gaan zitten.
Oh zijn jullie samen?quote:
Nee.quote:
Sommige zijn wel leuk hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.Alsof ik naar een kinderfilm zou gaan.
Frozen was cool (haha woordgrapquote:
Maar vroeger waren kinderfilms sowieso leuker.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Parent trap
Was echt mijn favoriete film vroeger, en nu nog vind ik hem leuk,
Ninja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Frozen was cool (haha woordgrap), maar wel in het Engels.
Ja klopt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar vroeger waren kinderfilms sowieso leuker.
Ik moet dat aanpassen, anders ga ik me ergeren.quote:
De allereerste? Jeetje. Ik gok een Disney film ... Ik twijfel tussen The Lion King en The Little Mermaid. Waarschijnlijk de eerste, want onze eerste hond is vernoemd naar Nala. En toen was ik 3.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt.
Wat is de allereerste film die jij hebt gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |