Ik vond het best lachwekkend en vermakelijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Esf als man zou ik daar niet naar kijken.
IJsland en Letlandquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het best lachwekkend en vermakelijk.
Dompel jezelf nou niet in medelijden anders heb je over 5 minuten weer fittie met Snowquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dompel jezelf nou niet in medelijden anders heb je over 5 minuten weer fittie met Snow
En neem mij godverdomme eens niet zo serieusquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dompel jezelf nou niet in medelijden anders heb je over 5 minuten weer fittie met Snow
Ik ken je langer dan vandaagquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En neem mij godverdomme eens niet zo serieus
Wees een man, mannen janken nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Echte mannen huilen. Chicks diggen datquote:
Diggen is een groot woordquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Echte mannen huilen. Chicks diggen dat
Je bent zelf een groot woordquote:
Ik jank alleen maar uit mijn leuterquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snow is ook niet echt een vrouw. Snow is een bruut.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik laat mannen huilenquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Snow is ook niet echt een vrouw. Snow is een bruut.
Ik bibberde van angst toen ik jou zag.quote:
Dat denk ik ook wel ja. Ijskonijnquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik bibberde van angst toen ik jou zag.
Denk eerder dat iets anders bibberdequote:Op woensdag 7 mei 2014 13:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik bibberde van angst toen ik jou zag.
Alleen bij jou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |