Ey ik zou egt bang zyn mangquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jonge mijn labrador schijt op de jouwe.
Vooruit dan maar, omdat het een retriever is.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn hond, Max, er bij en ik ben het met je eens.
Mijn Golden had net zo goed een Lab kunnen zijn, eigenlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Tweede lab hier.
Golden retrievers zijn wel leuk, maar ik vind labradors toch leuker.
Alsof konijnen niet graag eten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat een dierbeul. Ik verlos ze z.s.m. uit hun lijden.
Zo baasje, zo beestjequote:Op woensdag 7 mei 2014 16:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ey ik zou egt bang zyn mang
Mijn hond is zo dik, die plet de jouwe.
Nog zo'n dierenbeul.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ey ik zou egt bang zyn mang
Mijn hond is zo dik, die plet de jouwe.
Dan ben ik dus episch.quote:
quote:
Awwwww.quote:
Jeetje, als zelfs honden al vies van je zijn ...quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:50 schreef Snowbells het volgende:
Altijd als ik mijn hond een kus geef, gaat hij heel zielig kijken van 'haal dat mens van me weg!!'. Heb er zelfs pics van
Waaraan ging ze dood?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwwww.Ik voel je. Nala is al zes jaar niet meer onder ons en toch krijg ik nog traanoogjes als ik aan haar denk.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:51 schreef Deuce92 het volgende:
Jullie honden zullen nooit zo 'fabulous' zijn als de mijne.
[ afbeelding ]
Wat een mooierd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:51 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
Dog, pls.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:51 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was al oud en kreeg meerdere hersenbloedingen. Na de eerste tia herstelde ze nog redelijk, maar een paar weken later toch in laten slapen ... Ik wilde haar niet verder laten lijden. Ze is uiteindelijk 13 geworden.quote:
Oeh die lijkt op die ik hadquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een mooierd.
But nothing beats the Bogermeister:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een mooierd.
But nothing beats the Bogermeister:
[ afbeelding ]
Challenge accepted.quote:
Awquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze was al oud en kreeg meerdere hersenbloedingen. Na de eerste tia herstelde ze nog redelijk, maar een paar weken later toch in laten slapen ... Ik wilde haar niet verder laten lijden. Ze is uiteindelijk 13 geworden.
It's on!quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Challenge accepted.![]()
[ afbeelding ]
Aw...quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze was al oud en kreeg meerdere hersenbloedingen. Na de eerste tia herstelde ze nog redelijk, maar een paar weken later toch in laten slapen ... Ik wilde haar niet verder laten lijden. Ze is uiteindelijk 13 geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |