Als jij het zegt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet echt op water maar ben gelukkig sociaal in orde.![]()
Dit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:25 schreef Fok-it het volgende:
Honten
Goldens en Labradors zijn wel meesterras
Lijkt me wel het beste. Bogie houdt van iedereen. KC heeft liever mij dan iemand anders om zich heen.quote:
Ja. Beter neem je een goudvis mee ofzoquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn hond is ook bang voor water. Denk dat ik hem dan maar thuis laat
Geloof je het zelfquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet echt op water maar ben gelukkig sociaal in orde.![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Lijkt me wel het beste. Bogie houdt van iedereen. KC heeft liever mij dan iemand anders om zich heen.
En in je enkels bijten.quote:
Dit ja. Goeden mens is dat met een leuken hontquote:
Als je lief doet tegen Snow rolt ze over je heen.quote:
En godverdomme lekker.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit ja. Goeden mens is dat met een leuken hont
Ik bijt terug.quote:
Dit doet mij goedquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit ja. Goeden mens is dat met een leuken hont
Dat weet ik niet, maar ik geloof jou natuurlijk graag op je woord.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
En godverdomme lekker.
Toch zei ik dat niet om in haar broekje te komen.
nu doet ze nog lief tegen jou maar zodra je haar vertrouwt pakt ze het grootste mes wat ze in haar keukenla heeft liggen en steekt je daarmee in je rugquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
En godverdomme lekker.
Toch zei ik dat niet om in haar broekje te komen.
quote:
Ach, dat ben ik zelf ook.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nu doet ze nog lief tegen jou maar zodra je haar vertrouwt pakt ze het grootste mes wat ze in haar keukenla heeft liggen en steekt je daarmee in je rug
snow is een backstabber eerste klas
Ja je weet dat hondenmensen altijd erg met elkaar optrekken. Samen wandeling maken. Babbelen over de beestjes. Kaarten versturen met een poot van (vul naam hond in)quote:
Al m'n messen zitten al in je rug, ik moet nu de kettingzaag gebruikenquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nu doet ze nog lief tegen jou maar zodra je haar vertrouwt pakt ze het grootste mes wat ze in haar keukenla heeft liggen en steekt je daarmee in je rug
snow is een backstabber eerste klas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |