quote:
Klopt. Ze heeft ook een mooi leven had, gelukkig.quote:
Het was echt heel zielig om aan te zien op het laatst. Ze hield niets meer binnen, was constant aan het rillen en gewoon helemaal op.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Aw...![]()
Onze vorige lab is 14 geworden. Inmiddels bijna 4 jaar geleden...
"y u do dis snow"quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'Wanneer laat ze me los?'
[ afbeelding ]
Ahw...quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee lijkt zo omdat mijn hond zo dik isquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
snow je hebt wel dunne armpjes zeg damn
Die Corgi is niet van mij.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Twee in een foto? Valsspeler!![]()
This isn't even my final form!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meestal draait hij zijn hoofd weg, zucht hij even en loopt hij vervolgens naar een andere plek. Mijn liefde afwijzenquote:
Doet me denken aan die confession bear.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was echt heel zielig om aan te zien op het laatst. Ze hield niets meer binnen, was constant aan het rillen en gewoon helemaal op.Arm beestje.
Zo pluizig en zachtquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Die Corgi is niet van mij.
Not a fuck was given that day ...
[ afbeelding ]
niet je hebt dunne armpjesquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee lijkt zo omdat mijn hond zo dik is
Awwww ... Knuffel?quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Die Corgi is niet van mij.
Not a fuck was given that day ...
[ afbeelding ]
* Deuce92 has entered creeper mode!quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Meestal draait hij zijn hoofd weg, zucht hij even en loopt hij vervolgens naar een andere plek. Mijn liefde afwijzen![]()
Nala was zwart. Ik vind dat de mooiste kleur voor een lab.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo pluizig en zachtIk probeer mijn ouders over te halen voor een zwarte/bruine labrador puppy
Ik heb al een ander slachtoffer gevonden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
* Deuce92 has entered creeper mode!
Ik wil je liefde wel hebben.
Leuke hond. Reu?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nooit geweten dat rodawa zo veel geld had trouwensquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb al een ander slachtoffer gevonden.
Me too. Bruin vind ik meestal zo fors qua bouw en blonde krijgen snel een vieze vacht en vieze oogjes. Blonde lab pups zijn wel echt de leukstequote:Op woensdag 7 mei 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Nala was zwart. Ik vind dat de mooiste kleur voor een lab.
nee johquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
snow je hebt wel dunne armpjes zeg damn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |