Wat handig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien is dit iets voor je TS
https://www.mydiary.nl/
Meisje dat mijn nummer vroeg was al redelijk nuchter en in de avond al helemaal. Ze liep uren met ons mee en enige wat ze kreeg was colaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ze zijn weer nuchter en hebben spijt van hun besluit.
Mattie ik heb haar zo hard gehosseldquote:
Dan had ze waarschijnlijk meteen al spijt van haar besluit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:34 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Meisje dat mijn nummer vroeg was al redelijk nuchter en in de avond al helemaal. Ze liep uren met ons mee en enige wat ze kreeg was cola
Dus je hebt haar even goed geneukt?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Mattie ik heb haar zo hard gehosseld
We werden wel een beetje handtastelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dus je hebt haar even goed geneukt?
Ja mattie had ik beter wel moeten doen , maar ik wou maten niet kwijt raken weetje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:35 schreef JustAsEasy het volgende:
Terechte klacht. Maar je moest met dat meisje mee mattie
Lijkt mij vrij sterkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dan had ze waarschijnlijk meteen al spijt van haar besluit.
Heel begrijpelijk ja, maar eckte maten vind je weer terug hequote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja mattie had ik beter wel moeten doen , maar ik wou maten niet kwijt raken weetje.
Zou kunnen maar eerst gaf ik haar dus mijn nummer en ze wou het over laten gaan zodat ik haar nummer ook had , maar de verbinding was slecht omdat druk. Dus zal ze waarschijnlijk niet (opzettelijk) hebben gedaanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:39 schreef JustAsEasy het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze het verkeerde nummer gegeven
is echt zoquote:
Geen fatsoenlijke provider hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:40 schreef anti-loper het volgende:
maar de verbinding was slecht omdat druk.
Dan moet je het maar gewoon zien als een stormachtige romance die helaas door de wreedheid van de wereld te snel afgelopen is.quote:
Ze waren allemaal dronkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:38 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk ja, maar eckte maten vind je weer terug he
Strugglesquote:
Ik denk dat dit een gevalletje to be continued wordquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dan moet je het maar gewoon zien als een stormachtige romance die helaas door de wreedheid van de wereld te snel afgelopen is.
Ik zie de hele dag een rups in jouw UI.quote:
Ja mattie. Zo even aan me mattie vragen of hij de nummer heeft van de vriendin van haar. Kan zo wel in contact komen denk ikquote:
Is dat geen rups danquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:46 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik zie de hele dag een rups in jouw UI.
Kunnen ook 6 appels zijnquote:
Dat wou ik net zeggen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Mattie ik heb haar zo hard gehosseld
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dus je hebt haar even goed geneukt?
En het dansen van de 'stoerebaasjochies' begint weerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
We werden wel een beetje handtastelijk
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
En het dansen van de 'stoerebaasjochies' begint weer
Hoe kom je erop?quote:
Doe eens aub normaalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
En het dansen van de 'stoerebaasjochies' begint weer
Let jij maar eens opquote:
Ok hehe sorryquote:
Ik krijg die rups niet uit mijn hoofdquote:
balen manquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:54 schreef Solo14 het volgende:
Struggles van een hosselaar.
Die milf van koningsdag heeft me nogsteeds niks gestuurd.
Ik heb haar nummer niet, zij de mijne wel.
hihih gevoelige jongen tochquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:01 schreef jnnz het volgende:
Wat schattig dat je serieus denkt dat ze gelijk gek op je was
als een chick je haar nummer geeft altijd hardop teruglezen, als t nummer niet klopt zal ze vreemd kijken of er wat van zeggen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:31 schreef anti-loper het volgende:
Hallo allemaal,
Ik was gisteren dus bevrijdingsdag aan het vieren. Lopen ik en mijn mattie een beetje door t centrum. Springt er opeens zo'n blonde meid voor ons. Ze ging half engels , half nederlands praten tegen ons. Weet ook niet waarom maar ze was wel fcked up dronken. Wij daar een beetje praten met haar over van alles en nog wat.
Op een gegeven moment komen haar vriendinnen er bij staan. Eentje vroeg of ze me nummer mocht , zou ze me in de avond bellen konden we samen chillen. Vond ik best. Dus ik geef mijn nummer. Ik krijg haar nummer we nemen afscheid. Later in de avond sms ik ze van waar zijn jullie? Geen reactie. Dus we lopen naar de festival terrein toe. Zie ik dat meisje dat me nummer vroeg en ik trek haar naar me toe en vraag van waar zijn je vriendinnen. Was ze kwijt geraakt dus ik zei van jo jij gaat met ons mee. Zei nog tegen haar van heb je gesmst , zei ze van oh ik heb niks gehad en ik kan je niet vinden op whatsapp.
(Mijn telefoon is in de ochtend kapot gegaan dus heb nu zo'n cheap ass nokia waarmee ik alleen kan smsen of bellen)
Dus ik dat uitleggen. Nja we hebben gewoon een hele leuke avond gehad. Toen ze weg ging zei ze van ik bel je nog wel. Alleen ze heeft niet gebeld en ik heb haar vanmiddag gesmst van of ze haar vriendinnen nog had gevonden. Heb nog geen reactie. Waarschijnlijk heb ik haar nummer verkeerd opgeslagen.
nja als ik interesse heb in een jongen pak ik het toch wel anders aanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hihih gevoelige jongen toch
nee maar ff serieus misschien niet gek op me maar ze had wel interesse.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:03 schreef Pharkus het volgende:
Vandaar dat ik allemaal vage seksueel getinte smsjes binnenkrijg. SVP mijn nummer acuut verwijderen TS.
Scheelt dat niet iedereen hetzelfde is hequote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:03 schreef jnnz het volgende:
[..]
nja als ik interesse heb in een jongen pak ik het toch wel anders aan
dat is wat jij wil gelovenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Scheelt dat niet iedereen hetzelfde is he
Oh is dat wel zo dan?quote:
Doe aub normaalquote:
Thanks mattiequote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:07 schreef GezondeSpanning het volgende:
Goed topic!
Nice man, je hebt haar dus even netjes gefixt. Goed dat je haar alleen cola gaf anders gaat haar tong misschien rare dingen doen man.
Misschien kan je haar palen als je nog contact kan krijgen man. Succes.
Nogmaals, goed topic.
Dat hoor ik graag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Thanks mattie
Ik wachtte al op je reactie. Speciaal voor jou geschreven
waarom niet? Er bestaan zat kansloze mensenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:08 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Doe aub normaal
Waarom zou ze nuchter aan mij plakken en spannende dingen doen als ze geen interesse heeft
Jij hebt echt geen kennis van vrouwen is het wel?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:08 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Doe aub normaal
Waarom zou ze nuchter aan mij plakken en spannende dingen doen als ze geen interesse heeft
Als je zou zeggen dat alle vrouwen kansloos waren ipv dat ze allemaal het zelfde handelen, had ik je best willen gelovenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:11 schreef jnnz het volgende:
[..]
waarom niet? Er bestaan zat kansloze mensen
Waarom doe je zo gemeen tegen mijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen kennis van vrouwen is het wel?
als ze interesse hebben ja anders is het andersquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als je zou zeggen dat alle vrouwen kansloos waren ipv dat ze allemaal het zelfde handelen, had ik je best willen geloven
Ik hou je nog wel op de hoogtequote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:14 schreef jnnz het volgende:
[..]
als ze interesse hebben ja anders is het anders
Het komt hier niet zo over idd... althans voor mij persoonlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gemeen tegen mij
Maar ik heb eigenlijk best wel kennis van vrouwen. Misschien dat het hier niet zo overkomt
Als ik zelf kansrijk was zat ik hier niet , dus zo'n grote moeite is het nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:17 schreef jnnz het volgende:
[..]
hoezo? Aangezien je eerder zou geloven dat alle vrouwen kansloos zijn doe geen moeite dan
Komt goed broertjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het komt hier niet zo over idd... althans voor mij persoonlijk.
Een hosselkoning niet uit duizenden herkennen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het komt hier niet zo over idd... althans voor mij persoonlijk.
hmm wat is dat nou weer voor n logica nja succes iigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als ik zelf kansrijk was zat ik hier niet , dus zo'n grote moeite is het niet
Die zijn hier niet op FOK!.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:19 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Een hosselkoning niet uit duizenden herkennen.
Ik ben gewoon hier hoor (;quote:
Haha ;pquote:
Die user?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ;p
Oh en ik lees nu pas je ondertitel, vandaar die gaysupport van die user hahaha
Oja jij, kwam niet op je naam.quote:
je bent gewoon jelly op onze bromancequote:
Nee helaas.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
balen man
had je haar nog gepakt mattie
Bedankt voor je begrip.quote:
Ja nee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:47 schreef anti-loper het volgende:
[..]
je bent gewoon jelly op onze bromance
Vieze cockblocker , jammer man. Volgende keer beterquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:48 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Nee helaas.
Achteraf als ik er aan terug denk had ik wel ver kunnen komen. Maar was met een maat van school die een beetje cockblockte. Hij is nog amateur.
Wat zeg jij mattie :Squote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:06 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Als zelfs FOK!ers niet meer kunnen hosselen krijgen we echt gigantische vergrijzing in dit land.
Bedankt broertjequote:
Ik snap wel wat je bedoeld,maar jij suggereert dat ik niet heb kunnen hosselenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:11 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Doordat FOK!ers niet meer hosselen krijgen we minder kinderen en meer oudjes.
Het klopt toch dat je niet hebt kunnen hosselen? Als enkel nummer fixen hosselen is zouden de nerdjes ook kunnen hosselen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld,maar jij suggereert dat ik niet heb kunnen hosselen
We hebben gezoend en het werd een beetje handtastelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:14 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Het klopt toch dat je niet hebt kunnen hosselen? Als enkel nummer fixen hosselen is zouden de nerdjes ook kunnen hosselen.
Als ze geen contact meer opneemt was het een grote tease. Zo wel, heb je gehosseld.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:14 schreef anti-loper het volgende:
[..]
We hebben gezoend en het werd een beetje handtastelijk
Oke ben benieuwdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:16 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Als ze geen contact meer opneemt was het een grote tease. Zo wel, heb je gehosseld.
"" hosselen"quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:14 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Het klopt toch dat je niet hebt kunnen hosselen? Als enkel nummer fixen hosselen is zouden de nerdjes ook kunnen hosselen.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja mattie had ik beter wel moeten doen , maar ik wou maten niet kwijt raken weetje.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:19 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wat een onzin.Je mocht gewoon niet erop.
Gisterochtend kapot gegaan man.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:22 schreef Solo14 het volgende:
Waarom heb je eigenlijk geen smartphone? Smsen doet niemand meer tegenwoordig.
Ga goed lezen dan.quote:
Het is kansenjongeren, niet kansen jongeren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:53 schreef Bulbasar het volgende:
[..]
jargon dat gebruikt wordt door kansen jongeren
quote:lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MV NS FR DS MD
Dat zijn hele fijne telefoons.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:31 schreef anti-loper het volgende:
(Mijn telefoon is in de ochtend kapot gegaan dus heb nu zo'n cheap ass nokia waarmee ik alleen kan smsen of bellen)
Ja het bevalt me opzich wel. Heb hem sinds gisteren niet opgeladen en accu is nog zo goed als vol. Ik moet nog wel wennen om mijn mobiel te laten liggen. Eerst kon ik gewoon op fb of instagram kijken of een spel spelen of whatsappen. Als ik hem nu vastpak kan ik helemaal niksquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:05 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Het is kansenjongeren, niet kansen jongeren.
[..]Als je weet hoe je woorden moet typen hoezo gebruik je dan allochtonen taal ipv ABN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! is een informele plek, ik zie de noodzaak niet om hier ABN te spreken. Ook begrijpt de meerderheid hier wat ik bedoel met de meeste woorden uit de 'allochtonen taal', dus de kans op miscommunicatie is niet zo heel veel groter dan bij het gebruiken van ABN.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:44 schreef Bulbasar het volgende:
[..]
Als je weet hoe je woorden moet typen hoezo gebruik je dan allochtonen taal ipv ABN?
En belt en sms't. Meer fratsen heb ik niet nodig van zo'n ding.quote:
Evengoed wel vreemd dat TS de meid uit de OP niet kan bereiken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En belt en sms't. Meer fratsen heb ik niet nodig van zo'n ding.
Ik denk dat mensen langzaam vergeten dat je met een telefoon ook kunt bellen, dus kan je dat what's app niet gebruiken, tja, dan is er geen bereik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Evengoed wel vreemd dat TS de meid uit de OP niet kan bereiken.
Bellen blijft nog steeds fijn, veel sneller ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen langzaam vergeten dat je met een telefoon ook kunt bellen, dus kan je dat what's app niet gebruiken, tja, dan is er geen bereik.
De beller is sneller.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bellen blijft nog steeds fijn, veel sneller ook.
Daar is het ook niet voor, gewoon zeggen wat je moet zeggen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De beller is sneller.
Zo lang het maar kort is overigens, lange gesprekken vind ik dan weer niet fijn aan de telefoon. Ik vind het prettiger om iemand aan te kijken als ik daarmee spreek.
Vrouwen hebben daar nog weleens een handje voor om dat te vergeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar is het ook niet voor, gewoon zeggen wat je moet zeggen.
Een ex van me altijd. Als die gebeld werd een uur of 80.000 aan de telefoon, tv geluid uit, niemand mocht praten, dit dat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vrouwen hebben daar nog weleens een handje voor om dat te vergeten.
Vreselijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een ex van me altijd. Als die gebeld werd een uur of 80.000 aan de telefoon, tv geluid uit, niemand mocht praten, dit dat.
Op den duur kregen we haar ook wel zo ver, de nare aso.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vreselijk.
Maar als je dat dan perse wil doen, ga dan lekker naar boven of weet ik veel waar en bel dan in alle rust.
Hehequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op den duur kregen we haar ook wel zo ver, de nare aso.
Meepraten met wat ze zeggen, helpt enorm.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hehe. Als je je ermee gaat bemoeien met het gesprek, dan gaat dat vaak snel vervelend worden en zoeken mensen vanzelf wel een rustige plek.
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:54 schreef Solo14 het volgende:
Struggles van een hosselaar.
Die milf van koningsdag heeft me nogsteeds niks gestuurd.
Ik heb haar nummer niet, zij de mijne wel.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:01 schreef jnnz het volgende:
Wat schattig dat je serieus denkt dat ze gelijk gek op je was
Oke ze heeft me vanmorgen gesmst.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:39 schreef JustAsEasy het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze het verkeerde nummer gegeven
Wat stond erin biatch!!!quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oke ze heeft me vanmorgen gesmst.
In jullie faces
Kon je niet vinden op app. Was vergeten dat je het niet had. Was je nog veilig thuis gekomen maandag? xxquote:
Goedzo kerel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
In jullie faces
thnx broertjequote:
Klacht was dat ik haar niet kon bereiken maar blijkbaar had ik haar nummer verkeerd opgeslagen. Begon met 006.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:30 schreef Chocovloek het volgende:
Wtf is je klacht dan TS, als je er toch zo sterk van overtuigd bent dat ze kletsnat van je werd en aan niets anders meer kan denken dan je klopende 30 cm Fok! pik?
haha cutie dat je je nu serieus de man voelt kus kusquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
In jullie faces
stopquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:50 schreef jnnz het volgende:
[..]
haha cutie dat je je nu serieus de man voelt kus kus
hihihi dankjewelquote:
kloptquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hihihi dankjewel
begin ook de vermoeden te krijgen dat jij stiekem ook een beetje dol bent op mij
ik wil jou ook best aandacht geven bbyquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:02 schreef jnnz het volgende:
[..]
kloptben eigenlijk gewoon n tikkie jaloers
ja en daarna zeker een topic over mij openen hahaquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik wil jou ook best aandacht geven bby
dm me eens
Ik denk er dat er bij jou weinig te klagen valtquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:08 schreef jnnz het volgende:
[..]
ja en daarna zeker een topic over mij openen haha
haha hoor dan casanovaquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik denk er dat er bij jou weinig te klagen valt
Is gewoon de waarheid bbyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |