Ga goed lezen dan.quote:
Het is kansenjongeren, niet kansen jongeren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:53 schreef Bulbasar het volgende:
[..]
jargon dat gebruikt wordt door kansen jongeren
quote:lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MV NS FR DS MD
Dat zijn hele fijne telefoons.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:31 schreef anti-loper het volgende:
(Mijn telefoon is in de ochtend kapot gegaan dus heb nu zo'n cheap ass nokia waarmee ik alleen kan smsen of bellen)
Ja het bevalt me opzich wel. Heb hem sinds gisteren niet opgeladen en accu is nog zo goed als vol. Ik moet nog wel wennen om mijn mobiel te laten liggen. Eerst kon ik gewoon op fb of instagram kijken of een spel spelen of whatsappen. Als ik hem nu vastpak kan ik helemaal niksquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:05 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Het is kansenjongeren, niet kansen jongeren.
[..]Als je weet hoe je woorden moet typen hoezo gebruik je dan allochtonen taal ipv ABN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! is een informele plek, ik zie de noodzaak niet om hier ABN te spreken. Ook begrijpt de meerderheid hier wat ik bedoel met de meeste woorden uit de 'allochtonen taal', dus de kans op miscommunicatie is niet zo heel veel groter dan bij het gebruiken van ABN.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:44 schreef Bulbasar het volgende:
[..]
Als je weet hoe je woorden moet typen hoezo gebruik je dan allochtonen taal ipv ABN?
En belt en sms't. Meer fratsen heb ik niet nodig van zo'n ding.quote:
Evengoed wel vreemd dat TS de meid uit de OP niet kan bereiken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En belt en sms't. Meer fratsen heb ik niet nodig van zo'n ding.
Ik denk dat mensen langzaam vergeten dat je met een telefoon ook kunt bellen, dus kan je dat what's app niet gebruiken, tja, dan is er geen bereik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Evengoed wel vreemd dat TS de meid uit de OP niet kan bereiken.
Bellen blijft nog steeds fijn, veel sneller ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen langzaam vergeten dat je met een telefoon ook kunt bellen, dus kan je dat what's app niet gebruiken, tja, dan is er geen bereik.
De beller is sneller.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bellen blijft nog steeds fijn, veel sneller ook.
Daar is het ook niet voor, gewoon zeggen wat je moet zeggen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De beller is sneller.
Zo lang het maar kort is overigens, lange gesprekken vind ik dan weer niet fijn aan de telefoon. Ik vind het prettiger om iemand aan te kijken als ik daarmee spreek.
Vrouwen hebben daar nog weleens een handje voor om dat te vergeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar is het ook niet voor, gewoon zeggen wat je moet zeggen.
Een ex van me altijd. Als die gebeld werd een uur of 80.000 aan de telefoon, tv geluid uit, niemand mocht praten, dit dat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vrouwen hebben daar nog weleens een handje voor om dat te vergeten.
Vreselijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een ex van me altijd. Als die gebeld werd een uur of 80.000 aan de telefoon, tv geluid uit, niemand mocht praten, dit dat.
Op den duur kregen we haar ook wel zo ver, de nare aso.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vreselijk.
Maar als je dat dan perse wil doen, ga dan lekker naar boven of weet ik veel waar en bel dan in alle rust.
Hehequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op den duur kregen we haar ook wel zo ver, de nare aso.
Meepraten met wat ze zeggen, helpt enorm.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hehe. Als je je ermee gaat bemoeien met het gesprek, dan gaat dat vaak snel vervelend worden en zoeken mensen vanzelf wel een rustige plek.
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:54 schreef Solo14 het volgende:
Struggles van een hosselaar.
Die milf van koningsdag heeft me nogsteeds niks gestuurd.
Ik heb haar nummer niet, zij de mijne wel.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:01 schreef jnnz het volgende:
Wat schattig dat je serieus denkt dat ze gelijk gek op je was
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ze zijn weer nuchter en hebben spijt van hun besluit.
Oke ze heeft me vanmorgen gesmst.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:39 schreef JustAsEasy het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze het verkeerde nummer gegeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |