Wat stond erin biatch!!!quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oke ze heeft me vanmorgen gesmst.
In jullie faces
Kon je niet vinden op app. Was vergeten dat je het niet had. Was je nog veilig thuis gekomen maandag? xxquote:
Goedzo kerel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
In jullie faces
thnx broertjequote:
Klacht was dat ik haar niet kon bereiken maar blijkbaar had ik haar nummer verkeerd opgeslagen. Begon met 006.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:30 schreef Chocovloek het volgende:
Wtf is je klacht dan TS, als je er toch zo sterk van overtuigd bent dat ze kletsnat van je werd en aan niets anders meer kan denken dan je klopende 30 cm Fok! pik?
haha cutie dat je je nu serieus de man voelt kus kusquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
In jullie faces
stopquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:50 schreef jnnz het volgende:
[..]
haha cutie dat je je nu serieus de man voelt kus kus
hihihi dankjewelquote:
kloptquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hihihi dankjewel
begin ook de vermoeden te krijgen dat jij stiekem ook een beetje dol bent op mij
ik wil jou ook best aandacht geven bbyquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:02 schreef jnnz het volgende:
[..]
kloptben eigenlijk gewoon n tikkie jaloers
ja en daarna zeker een topic over mij openen hahaquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik wil jou ook best aandacht geven bby
dm me eens
Ik denk er dat er bij jou weinig te klagen valtquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:08 schreef jnnz het volgende:
[..]
ja en daarna zeker een topic over mij openen haha
haha hoor dan casanovaquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik denk er dat er bij jou weinig te klagen valt
Is gewoon de waarheid bbyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |