SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
8 mei: Bas Haring
De nominatie- en eliminatie data van mei:
WO 14-5 Nominatie
DO 15-5 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 19-5 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 20-5 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ik lees op zijn FB dat hij Johnny de Mol kent. Het zal ook niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:43 schreef Luna1956 het volgende:
Ja, dat zag ik net ook. Hij woont in A'dam. Zijn naam is hier genoemd, dus ik ging ook even op FB kijken.
linkje?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees op zijn FB dat hij Johnny de Mol kent. Het zal ook niet.
Check zijn FB.quote:
Och, er is in dit soort gevallen altijd sprake van een zender en een ontvanger zullen we maar zeggen hè ......quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat gefrustreerd overkomt
Maar er zijn meer Fabians de Jongquote:
geen koppeling aan de reeks, kan dicht dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:49 schreef Voxs het volgende:
Ik zie dat er wat mis ging met Freshfruits topic?
Die galbak heeft het ook weer drukquote:
Je zou eigenlijk een firewall moeten ontwikkelenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, er is in dit soort gevallen altijd sprake van een zender en een ontvanger zullen we maar zeggen hè ......
Je herkent hem aan zijn foto.quote:
Jij kreeg zeker oren op dezelfde dag dat Lotje haar stem ontving?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou ik vind Charlotte een mooie/apartere stem hebben dan Isa...
Ik constateerde slechts dat Isa een roddeltante is. Is dat niet waar dan ..... of ligt dat dermate gevoelig dat ik het eigenlijk niet mag zeggen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk een firewall moeten ontwikkelenIk heb er een voor Vanes. Heel plezierig.
Maar aan de ander kant..Ik vind je commentaar op Isa ook wel weer vermakelijk
Klopt, die kent hij weer via dj Margaret.quote:
Het is een kleine wereldquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, die kent hij weer via dj Margaret.
Het leek me dezelfde ontvanger die mijn richting op begon te miepen laatst inderdaadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, er is in dit soort gevallen altijd sprake van een zender en een ontvanger zullen we maar zeggen hè ......
Nee niet gevoelig want je sloeg de spijker op zijn kop. Ze bracht het ter sprake in de hoop dat anderen er uitspraken over zouden doenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik constateerde slechts dat Isa een roddeltante is. Is dat niet waar dan ..... of ligt dat dermate gevoelig dat ik het eigenlijk niet mag zeggen?
Gister ook al,of nog steeds?quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:59 schreef isax het volgende:
[..]
nog steeds
top muziek, top crowd dus top feest.
ik ga gewoon verder
met een rolstoel en een jurkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:01 schreef Voxs het volgende:
Bruiloft met vijf honden en kaarsjes in de vorm van een koets "licht van de toekomst"thema![]()
Het bruidspaar komt uit Helmondquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:01 schreef Voxs het volgende:
Bruiloft met vijf honden en kaarsjes in de vorm van een koets "licht van de toekomst"thema![]()
Ik heb best veel haar op m'n hoofd, echt waar, maar het valt gemakkelijk alle kanten op, echtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee niet gevoelig want je sloeg de spijker op zijn kop. Ze bracht het ter sprake in de hoop dat anderen er uitspraken over zouden doen
Ik doelde niet op deze uitspraak maar in het algemeen en bedoelde met 'vermakelijk' zeker niet dat je reacties kant nog wal raken. Wel dat ze soms wat..ehm over de top zijn
edit: shit doe ik het weer. Sorry wilde je niet tegen de haren strijken.
Je bent op mijn knopjes aan het drukken, hè.quote:
En wodka!quote:
Ja, maar jij bent dan ook wel het schoolvoorbeeld van onredelijk en recalcitrant in je commentarenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Het leek me dezelfde ontvanger die mijn richting op begon te miepen laatst inderdaad
Juist. En dat laatste is vermakelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb best veel haar op m'n hoofd, echt waar, maar het valt gemakkelijk alle kanten op, echtIk zeg rustig dat ik Isa goed vind zingen/preformen als dat zo is, daarnaast behoud ik me het recht voor om te zeggen dat het een roddeltante, een retard en een vervelend piepkuiken is. Daarbij houd ik inderdaad geen rekening met gevoeligheden van sommige Isa-soppers, ..... my bad
Respect.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook wel het schoolvoorbeeld van onredelijk en recalcitrant in je commentaren
Een beroemde jonge vrouw die ook nog eens uit jouw buurt komt ... een prachtige gelegenheid voor een nieuwe usericon leek mij.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent op mijn knopjes aan het drukken, hè.
Gaat Lot Zingen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:06 schreef isax het volgende:
ik heb al zin in de bruiloft![]()
ik hoop dat het een grote modderboel word en die jurk helemaal naar de tiefus gaat.
maar dat gun je eigenlijk een stelletje niet.
Dat is pas een correcte negertquote:
Nee,wel slachtofferhulp.quote:
Schotse bordercollies?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:08 schreef isax het volgende:
[..]
hebben de schotse collies niet gevraagd maar waarom ook niet he?
Superhondenquote:
Weer?!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Superhonden
Rienk is weer eens lekker ontstemt over de komst van een BNert
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:10 schreef pullup het volgende:
Billy: " Schat, mag ik alsjeblieft een kusje van mijn verkering? "
Waarom, die is toch RTL? Wat zou Sjon nou weer hebben om Humberto te chanteren?? foto's van een bezoek aan een sm-club, bewijzen dat ie bij z'n examens heeft gefraudeerd, filmpje waaruit blijkt dat het geen echt negert is,maar dat ie zich vroeger heeft laten bijkleuren? Ik vind dat we hierover moeten speculeren!quote:
hij moet wel beetje zwerver blijven he?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Superhonden
Rienk is weer eens lekker ontstemt over de komst van een BNert
Ik sla over.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Een beroemde jonge vrouw die ook nog eens uit jouw buurt komt ... een prachtige gelegenheid voor een nieuwe usericon leek mij.
Ze leren het alquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:13 schreef mazaru het volgende:
Ze willen geld vragen aan Humberto om langs te mogen komen
ik zit even te zoeken wie de producent is maar volgens mij is het via via gelinkt aan de mol.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:12 schreef danaqui het volgende:
RTL samen met SBS? Die vechten elkaar de tent uit zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had het idee dat het meer een grapje wasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:14 schreef Estherdv het volgende:
iedereen doet rot tegen rienk, hij wordt ergens als een nurt weggezet...zelfs door nico
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:14 schreef isax het volgende:
[..]
ik zit even te zoeken wie de producent is maar volgens mij is het via via gelinkt aan de mol.Ja ok maar dan alsnog. maar goed ze zoeken het maar uit in die toko daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm SM club zeker. Subje pur sang. Wie weet is zijn vroegere lerares nu zijn meesteres. JDM kent meesteres.Ze is een roddeltante. Jdm hoort van de examenfraude. Hij duikt in de archieven van de school, ziet een oude foto en ontdekt dat Ehmberto zich heeft laten bijkleuren. Zou zo maar kunnen Jianquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, die is toch RTL? Wat zou Sjon nou weer hebben om Humberto te chanteren?? foto's van een bezoek aan een sm-club, bewijzen dat ie bij z'n examens heeft gefraudeerd, filmpje waaruit blijkt dat het geen echt negert is,maar dat ie zich vroeger heeft laten bijkleuren? Ik vind dat we hierover moeten speculeren!
Bedoel je nerd? Misschien helpt een gebed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:14 schreef Estherdv het volgende:
iedereen doet rot tegen rienk, hij wordt ergens als een nurt weggezet...zelfs door nico
Is toch gratis reclame voor Utopio, vinden ze alleen maar TOPquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:16 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja ok maar dan alsnog. maar goed ze zoeken het maar uit in die toko daar.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:16 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja ok maar dan alsnog. maar goed ze zoeken het maar uit in die toko daar. Vind het alleen beetje vreemd
ik heb even een stukje gekeken van billy en ruud in het weiland, je zou voor de gein eens moeten tellen hoe vaak billy zegt 'oh we hebben verkering'. Dat is niet echt gezond. Lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee maar waarom zou bil anders zijn dan ??
Wel hè, .... ik wil nog verder gaan zelfs, Humberto Tan is eigenlijk gewoon Albert Verlinden vermomd als Blackface ..... en Sjon weet 'tquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ehm SM club zeker. Subje pur sang. Wie weet is zijn vroegere lerares nu zijn meesteres. JDM kent meesteres.Ze is een roddeltante. Jdm hoort van de examenfraude. Hij duikt in de archieven van de school, ziet een oude foto en ontdekt dat Ehmberto zich heeft laten bijkleuren. Zou zo maar kunnen Jian
Loll nee hoor ben niet boos, vautje van mijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:18 schreef isax het volgende:
[..]
ben je boos? omdat je jezelf loopt te qoute
Gisteravond vond ik hem goed te pruimen. Maar toen stond er harde muziek en moest hij zijn muil houden.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel hè, .... ik wil nog verder gaan zelfs, Humberto Tan is eigenlijk gewoon Albert Verlinden vermomd als Blackface ..... en Sjon weet 't
ik dacht alquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:19 schreef danaqui het volgende:
[..]
Loll nee hoor ben niet boos, vautje van mij
Aike's lach muziek?quote:
Zei ze dat echt??quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:10 schreef pullup het volgende:
Billy: " Schat, mag ik alsjeblieft een kusje van mijn verkering? "
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, die is toch RTL? Wat zou Sjon nou weer hebben om Humberto te chanteren?? foto's van een bezoek aan een sm-club, bewijzen dat ie bij z'n examens heeft gefraudeerd, filmpje waaruit blijkt dat het geen echt negert is,maar dat ie zich vroeger heeft laten bijkleuren? Ik vind dat we hierover moeten speculeren!
Wist je dat nog niet? Ze hebben nu namelijk verkering!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:22 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Zei ze dat echt??![]()
![]()
hopelijk is dit een grapje
Ze gaan straks friemelen in het fietsenhok.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:22 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Zei ze dat echt??![]()
![]()
ik denk dat hij de zelfde ziekte als jackson heeft alleen dan andersom.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ontsmetten.quote:
Nee dit dan, spreekt laura billy erop aan 'oh dat wist ik niet ik zal het niet meer doen'quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:39 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Misschien kan je ook een leuke cap maken van de meneer met het spijkerhempje;
Spoorloos
Man met Spijkerhemd, gast in utopia om 5 mei 2014
Uitgenodigd voor een candlelight diner met Vanas
Menu takkaletelie met karbonadesaus
Echt, die vent is net zo publiciteitsgeil als Billy echt geil isquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:26 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
Nee dit dan, spreekt laura billy erop aan 'oh dat wist ik niet ik zal het niet meer doen'
waar anders staan die bedden daar..
Kijk kinderen,dit is jullie nieuwe papa.quote:
Op 5 mei.quote:
Heb overgenomen wat gevraagd is, zag later ook dat Om op had moeten zijnquote:
Ze is een Pro!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:33 schreef Joezi het volgende:
Lotte zingt en danst voor de spiegel op haar meidenkamer thuis.
Wie? wat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:40 schreef lorrie03 het volgende:
nou dit was waarschijnlijk het meisje waardoor billy vanacht ging flippen
Welke ?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:40 schreef lorrie03 het volgende:
nou dit was waarschijnlijk het meisje waardoor billy vanacht ging flippen
keuken in de blenderquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:41 schreef danaqui het volgende:
Ik hoor kuiken piepen en ineens zie ik Nico in de keuken met keukenzooi bezig
een meisje had tegen ruud gezegd op het feest dat ze met hem wou en leuker is dan billy etc...quote:
Sapkuur.quote:
blijven oefenen danaquiquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:44 schreef danaqui het volgende:
Ik ga even iets anders doen, gaat beetje vaut hier
Ik ben al aan het inzingen.quote:
Papa Ruud.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:47 schreef Ginosa het volgende:
Ruud: kuikens gaan op een gegeven moment leren kukelen... (hij bedoelt kraaien)
Mini hotwings.quote:
Woord voor woordquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:22 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Zei ze dat echt??![]()
![]()
Doe mij die maar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij was er sprake van, dat Denise van Donselaar zou komen als zangcoach straks.
Nu hoor ik ze volgens mij over een man praten, iemand een idee wie er nu komt ?
Denise van Donselaar
[ afbeelding ]
Ik heb die naam ook gehoord.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij was er sprake van, dat Denise van Donselaar zou komen als zangcoach straks.
Nu hoor ik ze volgens mij over een man praten, iemand een idee wie er nu komt ?
Denise van Donselaar
[ afbeelding ]
wie zei wat ? ik val er net weer in en m'n laptop kan dit alles bijna niet meer aanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:55 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dat gaan we nog veel vaker horen ben ik bang
Mis alleen de snoepjes nog...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:55 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dat gaan we nog veel vaker horen ben ik bang
Het wachten op is..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:59 schreef sjampoeh het volgende:
Lot haar moeder, oma en tante hebben een maagbandje![]()
![]()
Was te verwachtenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:59 schreef sjampoeh het volgende:
Lot haar moeder, oma en tante hebben een maagbandje![]()
![]()
......................................quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:00 schreef Flow3r het volgende:
En? Heeft Billy al iets gedaan vandaag behalve krikken?
dat dacht ik alquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
......................................
Hij spreekt het uit als obstacle run, maar op de website staat echt obstakel run.quote:
Die zijn er niet meerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef 37metrijst het volgende:
Wanneer gaat Aike de resultaten van haar diepgaande onderzoek eindelijk eens presenteren?
ja ik zit er ook op te wachten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef 37metrijst het volgende:
Wanneer gaat Aike de resultaten van haar diepgaande onderzoek eindelijk eens presenteren?
Die staan op de gecrashte laptopquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef 37metrijst het volgende:
Was ff een ideetje om een SBS-uitzending mee te vullen. Vraag me af of we er nog wat van horen.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:03 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
o ja computer kapot. jij bent alert oma nijn
Sorryquote:
De laptop is kapot. En ze zijn al een uur aan het raden hoe dat kanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:07 schreef Ginosa het volgende:
Wat bedoelt Emil nou als hij zegt: de laptop is gevallen, laten we daar maar van uit gaan.
Ik denk dat de Sonypooier al bij de beveiliging staat met de nieuwste laptopquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
De laptop is kapot. En ze zijn al een uur aan het raden hoe dat kan
Zag ik. Ik vond het laatste deel van zijn opmerking alleen zo raar. Ook omdat er hier in de COS meermaals is geopperd dat er 'achter' iets mee gedaan zou zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
De laptop is kapot. En ze zijn al een uur aan het raden hoe dat kan
Volgens mij moet de laptop regelmatig naar 'achter' voor controle ofzo. Kan dus best gebeuren dat ie daar kapot is gegaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:10 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Zag ik. Ik vond het laatste deel van zijn opmerking alleen zo raar. Ook omdat er hier in de COS meermaals is geopperd dat er 'achter' iets mee gedaan zou zijn.
Zelfde "grapje" maakte ze vanochtend tegen Vanassquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:15 schreef Chanel5 het volgende:
Je moet even douchen zegt Lau tegen Robin, ik ruik het.....???
Sony maakt geen laptops meer. Dus het zal dan een 'voorraad' modelletje VAIO worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk dat de Sonypooier al bij de beveiliging staat met de nieuwste laptop
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:18 schreef jinxer71 het volgende:
[..]
Sony maakt geen laptops meer. Dus het zal dan een 'voorraad' modelletje VAIO worden.
Huub kan beter die uilskuikens vervangen die verantwoordelijk zijn voor de streams !quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:20 schreef isax het volgende:
arme kuiken![]()
zou me niet verbazen als het kuiken al 3x dood is en dat huub gewoon steeds het kuiken vervangt.
Losmaken voor de zangles.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:22 schreef beequeen het volgende:
Commentaar van Ron over de zangcoach. Het is niet in Centraal geweest.
Hij gunt het Isa weg, maar Lot doet er niks voor.
Ik begrijp Dennis zijn punt: de coach kost de hele groep geld en had gezegd "niet (teveel) drinken en roken van tevoren". Is wel gebeurd, dus waarom komt die coach dan nog?!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:22 schreef beequeen het volgende:
Excuses was ze vanmorgen al mee bezig hoor!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef Chanel5 het volgende:
Lulkoek Emiel, de mensen komen voor het worstelen en niet voor de zang.
Lot heeft dus zonder overleg de zangcoach gebeld. 170 euro per uur.
Er werd ook gezegd door de coach, NIET drinken.
Wedden dat Lot vanmiddag een excuus heeft voor haar brakke stem? Tja....
170? wat een zieke prijs.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef Chanel5 het volgende:
Lulkoek Emiel, de mensen komen voor het worstelen en niet voor de zang.
Lot heeft dus zonder overleg de zangcoach gebeld. 170 euro per uur.
Er werd ook gezegd door de coach, NIET drinken.
Wedden dat Lot vanmiddag een excuus heeft voor haar brakke stem? Tja....
Heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Excuses was ze vanmorgen al mee bezig hoor!
Klopt, dat hoorde ik haar vanochtend zeggen. Domme doos.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef sjampoeh het volgende:
lot krijgt stemmen gok ik ..
ze heeft ook mensen naar binnen gelaten die hebben niet betaald
Die persoon moet een berg verzetten.quote:
Ik hoorde die coach dat gisteren door de telefoon zeggen over drinken etc.. Lots eerste reactie was direct: "ja, maar....." Die heeft echt alles over voor een zangcarrièrequote:
Ja maar dat heeft geen toetsenbordquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:28 schreef RVer het volgende:
Iedereen heeft een laptop nodig? Ze hebben toch een iPad?
Jawel, mantel der liefde hè. Niks knallen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zingt Laura vrolijk.
Weet ze niet dat dat vieze stel vannacht op de matrassen hebben liggen fozen van de B & B?
Jawel, ze vroeg het aan Billy. Die zei dat ze het niet wist.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zingt Laura vrolijk.
Weet ze niet dat dat vieze stel vannacht op de matrassen hebben liggen fozen van de B & B?
Groepsdruk denk ik ook. Plus hij heeft het wel beetje uitgepraat met Dennisquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:31 schreef anjajaha het volgende:
Wat zit Emiel nu te lullen met Dennis en Ron ...vorige week wilde hij ze nog van alles en nog wat aan doen
DJ Ron.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:31 schreef anjajaha het volgende:
Wat zit Emiel nu te lullen met Dennis en Ron ...vorige week wilde hij ze nog van alles en nog wat aan doen
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Volgens mij het voor Isa het eerste wat ze persoonlijk uit het budget krijgt?
Lot heeft al wat euro's aan kleding, roken, kralen, haarverf e.d. gekregen gejat
Oke dat wist ik nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:32 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Groepsdruk denk ik ook. Plus hij heeft het wel beetje uitgepraat met Dennis
Ik moet daar juist wel om lachen. Laat die man lekker mopperenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik word een beetje moe van Ron ...... alleen maar zeuren over anderen, maar in het Centraal hoor je hem niet
Dit jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Volgens mij het voor Isa het eerste wat ze persoonlijk uit het budget krijgt?
Lot heeft al wat euro's aan kleding, roken, kralen, haarverf e.d. gekregen
Ja griezelig he met haar ik had andere dingen te doen dus jullie hebben geen last van mij gehad...ze is er nog trots op ook wat ze gisteravond geflikt heeftquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef beequeen het volgende:
Wat doet Vanas krampachtig aardig en eng glibberig.
Die wil een nieuw neukhok/wodkaopslagplaats, wat haar kinderen niet kunnen zienquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef beequeen het volgende:
is een wens van haarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Maar begrijp ik nu goed dat Vanes een lover heeft sinds gisterenavond? Of is dat wens, vader gedachten van haar...?
Ze wou hem neuken in het duurzaam toilet van Dennis, maar helaas daar had Gio net zitten schijtenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Maar begrijp ik nu goed dat Vanes een lover heeft sinds gisterenavond? Of is dat wens, vader gedachten van haar...?
Ja die verhalen heb ik gelezen. Maar is dus blijkbaar niets van terecht 'gekomme'...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze wou hem neuken in het duurzaam toilet van Dennis, maar helaas daar had Gio net zitten schijten
Streepje Smirnoff.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Valt op hè, zou me niets verbazen als die volgende week een "Petertje" doet en er zogenaamd uitgestemd wordt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef beequeen het volgende:
Dat weet Lau wel, Billy zei sorry en verder wordt het bedekt met de mantel der liefdequote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zingt Laura vrolijk.
Nee, ze moest haar energie ook gebruiken voor haar obstakelrun naar de koelkast en terugquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja die verhalen heb ik gelezen. Maar is dus blijkbaar niets van terecht 'gekomme'...
Tja heb je in een echt hotel toch ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:35 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat weet Lau wel, Billy zei sorry en verder wordt het bedekt met de mantel der liefde![]()
Het gaat steeds beter met me,echt!quote:
Klopt alleen verschil tussen een Hotel en de BenB is een heel verschil.quote:
Zo zwaar als hier in de COS kan het toch niet zijn?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:38 schreef HiDiHo het volgende:
Ja......het is echt moeilijk om daar te zijn
ooh van wie dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klopt alleen verschil tussen een Hotel en de BenB is een heel verschil.
Trouwens die uitspraak heb je niet van jezelf
Dat gedonder had Ruud niks mee te maken hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef anjajaha het volgende:
Ruud vond het ook geen topper met die buiten wc??? Heeft hij niet die kwast in de stront geduwd???
hij had er in gescheten, en toen lied gio de kwast erin vallen, hebben ze eruit gevistquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef anjajaha het volgende:
Ruud vond het ook geen topper met die buiten wc??? Heeft hij niet die kwast in de stront geduwd???
Ow dan neem ik het terugquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Dat gedonder had Ruud niks mee te maken hoor
Ja erin gescheten en zijn reet niet afgeveegdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
hij had er in gescheten, en toen lied gio de kwast erin vallen, hebben ze eruit gevist
mooi extra detailquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:41 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Ja erin gescheten en zijn reet niet afgeveegd
Ik zou het er geen dag uithouden, zeker niet met die gasten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:38 schreef HiDiHo het volgende:
Ja......het is echt moeilijk om daar te zijn
Ze ontkent het gewoon keihard.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Ja griezelig he met haar ik had andere dingen te doen dus jullie hebben geen last van mij gehad...ze is er nog trots op ook wat ze gisteravond geflikt heeft
Dat zeker. Wat ik jammer vind voor Dennis is dat hij echt denkt dat hij een paar "rotjochies" aan het opvoeden is, terwijl hij door hen in de maling wordt genomen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:41 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Ow dan neem ik het terugMaar ik vind ze ineens wel erg slijmerig met Dennis
Denk dat Ron en Dennis alleen kunnen overleven, door hun zes stemmen op één persoon te zetten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Emil het hoofd red van Dennis komende stemming.
Zo niet, valt dit van hem tegen zeker zoals hij nu tegen hem praat.
Zo heerlijk om beelddenker te zijn.quote:
Ik ben een rustig persoon, kan veel hebben, maar ben bang dat mijn Bossche temperament daar toch tevoorschijn gaat komenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou het er geen dag uithouden, zeker niet met die gasten.
Ron zal toch niet op de stoel komen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Denk dat Ron en Dennis alleen kunnen overleven, door hun zes stemmen op één persoon te zetten.
Ik geloof nog steeds in sturing omdat het een tv-programma is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Denk dat Ron en Dennis alleen kunnen overleven, door hun zes stemmen op één persoon te zetten.
Lieve,eeh.quote:
Ze hoopt dat hij manager van de Gall&Gall isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:44 schreef ThaRickah het volgende:
Vanes wilt meer weten over die jongen. Misschien met begonnen hoe die heet
Hij is ondergedoken in de bunker van SBSquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben ieder al 10x geknipperdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:45 schreef Joezi het volgende:
staarwedstrijd tussen Ruud en Aike, prachtige beelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |