Hij spreekt het uit als obstacle run, maar op de website staat echt obstakel run.quote:
Die zijn er niet meerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef 37metrijst het volgende:
Wanneer gaat Aike de resultaten van haar diepgaande onderzoek eindelijk eens presenteren?
ja ik zit er ook op te wachten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef 37metrijst het volgende:
Wanneer gaat Aike de resultaten van haar diepgaande onderzoek eindelijk eens presenteren?
Die staan op de gecrashte laptopquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef 37metrijst het volgende:
Was ff een ideetje om een SBS-uitzending mee te vullen. Vraag me af of we er nog wat van horen.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:03 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
o ja computer kapot. jij bent alert oma nijn
Sorryquote:
De laptop is kapot. En ze zijn al een uur aan het raden hoe dat kanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:07 schreef Ginosa het volgende:
Wat bedoelt Emil nou als hij zegt: de laptop is gevallen, laten we daar maar van uit gaan.
Ik denk dat de Sonypooier al bij de beveiliging staat met de nieuwste laptopquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
De laptop is kapot. En ze zijn al een uur aan het raden hoe dat kan
Zag ik. Ik vond het laatste deel van zijn opmerking alleen zo raar. Ook omdat er hier in de COS meermaals is geopperd dat er 'achter' iets mee gedaan zou zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
De laptop is kapot. En ze zijn al een uur aan het raden hoe dat kan
Volgens mij moet de laptop regelmatig naar 'achter' voor controle ofzo. Kan dus best gebeuren dat ie daar kapot is gegaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:10 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Zag ik. Ik vond het laatste deel van zijn opmerking alleen zo raar. Ook omdat er hier in de COS meermaals is geopperd dat er 'achter' iets mee gedaan zou zijn.
Zelfde "grapje" maakte ze vanochtend tegen Vanassquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:15 schreef Chanel5 het volgende:
Je moet even douchen zegt Lau tegen Robin, ik ruik het.....???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |