Ze leren het alquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:13 schreef mazaru het volgende:
Ze willen geld vragen aan Humberto om langs te mogen komen
ik zit even te zoeken wie de producent is maar volgens mij is het via via gelinkt aan de mol.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:12 schreef danaqui het volgende:
RTL samen met SBS? Die vechten elkaar de tent uit zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had het idee dat het meer een grapje wasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:14 schreef Estherdv het volgende:
iedereen doet rot tegen rienk, hij wordt ergens als een nurt weggezet...zelfs door nico
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:14 schreef isax het volgende:
[..]
ik zit even te zoeken wie de producent is maar volgens mij is het via via gelinkt aan de mol.Ja ok maar dan alsnog. maar goed ze zoeken het maar uit in die toko daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm SM club zeker. Subje pur sang. Wie weet is zijn vroegere lerares nu zijn meesteres. JDM kent meesteres.Ze is een roddeltante. Jdm hoort van de examenfraude. Hij duikt in de archieven van de school, ziet een oude foto en ontdekt dat Ehmberto zich heeft laten bijkleuren. Zou zo maar kunnen Jianquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, die is toch RTL? Wat zou Sjon nou weer hebben om Humberto te chanteren?? foto's van een bezoek aan een sm-club, bewijzen dat ie bij z'n examens heeft gefraudeerd, filmpje waaruit blijkt dat het geen echt negert is,maar dat ie zich vroeger heeft laten bijkleuren? Ik vind dat we hierover moeten speculeren!
Bedoel je nerd? Misschien helpt een gebed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:14 schreef Estherdv het volgende:
iedereen doet rot tegen rienk, hij wordt ergens als een nurt weggezet...zelfs door nico
Is toch gratis reclame voor Utopio, vinden ze alleen maar TOPquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:16 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja ok maar dan alsnog. maar goed ze zoeken het maar uit in die toko daar.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:16 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja ok maar dan alsnog. maar goed ze zoeken het maar uit in die toko daar. Vind het alleen beetje vreemd
ik heb even een stukje gekeken van billy en ruud in het weiland, je zou voor de gein eens moeten tellen hoe vaak billy zegt 'oh we hebben verkering'. Dat is niet echt gezond. Lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee maar waarom zou bil anders zijn dan ??
Wel hè, .... ik wil nog verder gaan zelfs, Humberto Tan is eigenlijk gewoon Albert Verlinden vermomd als Blackface ..... en Sjon weet 'tquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ehm SM club zeker. Subje pur sang. Wie weet is zijn vroegere lerares nu zijn meesteres. JDM kent meesteres.Ze is een roddeltante. Jdm hoort van de examenfraude. Hij duikt in de archieven van de school, ziet een oude foto en ontdekt dat Ehmberto zich heeft laten bijkleuren. Zou zo maar kunnen Jian
Loll nee hoor ben niet boos, vautje van mijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:18 schreef isax het volgende:
[..]
ben je boos? omdat je jezelf loopt te qoute
Gisteravond vond ik hem goed te pruimen. Maar toen stond er harde muziek en moest hij zijn muil houden.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel hè, .... ik wil nog verder gaan zelfs, Humberto Tan is eigenlijk gewoon Albert Verlinden vermomd als Blackface ..... en Sjon weet 't
ik dacht alquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:19 schreef danaqui het volgende:
[..]
Loll nee hoor ben niet boos, vautje van mij
Aike's lach muziek?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |