Dat was gewoon vals. De vorige keren was het niet geweldig wat ze zong maar het klonk nog een beetje. Wat ze gisteren zong was echt knettervals en ze heeft zich ontzettend voorschut gezetquote:
Nee. Wel vrienden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Weet iemand hoe het met Rienk en Nicoline gaat, zijn die weer met elkaar of niet?
Ben bang dat we dat helemaal niet willen zien.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:28 schreef Dotteke het volgende:
O, hoor net dat de zangcoach om 2 uur komt, Rene, neem je het op, heb om 1 uur begrafenis, ga alleen naar de kerk maar weet niet of ik om 2 uur thuis ben?
Briefing van wie?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:29 schreef pullup het volgende:
Gio heeft de briefing dat ze niks over het alcohol gebruik van Vanas mogen zeggen overduidelijk gemist
Gecondoleerd Dottekequote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:28 schreef Dotteke het volgende:
O, hoor net dat de zangcoach om 2 uur komt, Rene, neem je het op, heb om 1 uur begrafenis, ga alleen naar de kerk maar weet niet of ik om 2 uur thuis ben?
Er was een soort stilzwijgende afspraak blijkbaar dat niemand haar Fanta verhaal begon tegen te spreken. Gio zegt gewoon dat ze overduidelijk katje lam was en dat er de oorlog niet mee te winnen was.quote:
ik weet niet of ik er ben,maar ga me best doenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:28 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb de naam Fabian ook gezien gisteren. Ik dacht dat er "de Jong of de Jonge' als achternaam stondquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:13 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Hij heet Fabian (de Groot). Die achternaam weet ik niet zeker, maar gisteren schreef iemand zoiets. Voornaam ben ik zeker van.
Ben heel benieuwd wat die zangcoach zegt wil het wel weten en denk ook dat Lot de meeste veren krijgt..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben bang dat we dat helemaal niet willen zien.
Er zullen wel heel wat pauwen in die reet verdwijnen
(enne nogmaals sterkte gewenst vandaag)
Zit je iets dwars?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef Jian het volgende:
Labiela somt even de stelletjes op, waaronder Lot en Joey? Ze voegt er ook nog even Djodjo en Robin bij .... Ze staat weer te roddelen en de boel op te blazen, as usual.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:31 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik weet niet of ik er ben,maar ga me best doen
Ze moest er zo van huilen .quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met verbazing zitten kijken hoe blij ze was toen Ruud haar verkering vroeg.
Het leek wel een kind van 12 zo b lij en maar bevestiging blijven vragen en maar blijven snikken dat ze zo gelukkig is en dat ze zo blij is, ze wilde het wel van de daken schreeuwen zo blij was ze
Ze heeft gelijk. Maar was Rienk netjes aan de Fanta of ging ie ook aan de zuip?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:29 schreef Zeyina het volgende:
[quote]Op dinsdag 6 mei 2014 11:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Wel vrienden.
Gisteren na feestje zat Rienk wat te 'friemelen' aan Nicolien.
Nicolien zei behoorlijk vinnig: Rienkkk blijf van me af
het is toch niet fabian van hornbach?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb de naam Fabian ook gezien gisteren. Ik dacht dat er "de Jong of de Jonge' als achternaam stond
Ze was echt zooooooooooooooooo blij, ik vroeg mij af of het niet gespeeld was, kon gewoon niet echt zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:34 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ze moest er zo van huilen .
En dat is het ook .
Nou ik vind Charlotte een mooie/apartere stem hebben dan Isa...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:30 schreef doodmoe het volgende:
Emil vraagt of Isa iets willen zingen bij het worstelgala. Helaas Lotje ook (daar kan hij niet onderuit)
Nee die is het nietquote:
Droge horeca.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja joh, maar het betreft geen horeca/cafe bedrijf maar simpel een besloten feest en dan heb je in principe geen vergunning of ontheffing nodig. En mocht het onder een "open feest /evenement" geschaard worden dan heb je voor zwak alcoholische drank zoals bier in principe alleen een ontheffing (van de gemeente) nodig.
Rienk deed een soort van dansen achter de bar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft gelijk. Maar was Rienk netjes aan de Fanta of ging ie ook aan de zuip?
Met de 3 j's en gisteren gaat Charlotte enorm vals eigenlijk. Daarvoor was het wat beter, maar niet echt goed. Maar met begeleiding is er misschien wat mogelijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou ik vind Charlotte een mooie/apartere stem hebben dan Isa...
Misschien kan je ook een leuke cap maken van de meneer met het spijkerhempje;quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:31 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik weet niet of ik er ben,maar ga me best doen
En als toetje?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:39 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Misschien kan je ook een leuke cap maken van de meneer met het spijkerhempje;
Spoorloos
Man met Spijkerhemd, gast in utopia om 5 mei 2014
Uitgenodigd voor een candlelight diner met Vanas
Menu takkaletelie met karbonadesaus
Ik denk dat je wat gefrustreerd overkomtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom zou me iets dwars zitten als ik vertel wat er op stream gebeurt?
er zijn hier mensen die een foto kunnen bewerken,helaas kan ik dat nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:39 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Spoorloos
Klopt. Hij heeft een FB account. Fabian de Jong.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:32 schreef Zeyina het volgende:
Ik heb de naam Fabian ook gezien gisteren. Ik dacht dat er "de Jong of de Jonge' als achternaam stond
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:39 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Spoorloos
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
keuzemenu; kakhuis of kreps sujet
Niet "Sex Type Thing" van Stone Temple Pilots? Dat is zijn opkomstnummerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:31 schreef Joezi het volgende:
Isa moet Eye of the Tiger zingen op het worstel gala! of Welcome to the jungle
Ja, dat zag ik net ook. Hij woont in A'dam. Zijn naam is hier genoemd, dus ik ging ook even op FB kijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt. Hij heeft een FB account. Fabian de Jong.
lol volgens mij is die man niet helemaal 100 hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:39 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Spoorloos
Lol die man is Homo hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol volgens mij is die man niet helemaal 100 hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |