Hij zelf ook niet.quote:
En omdat ze gestoord werden door Gio en even later door een gastquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee kut, omdat er constant een fles wodka inhangt
Valt dus allemaal wel mee. Dacht even dat er meer was gebeurdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:09 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Vanmorgen zei ze dat ze gisteren niet gezoend hebben, maar eergisteren (denk ik) wel.
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:10 schreef b_engeltje het volgende:
Ik zie het aan iemand om me heen.
bijna 50 net gescheiden, en harstikke verliefd... luisteren naar advies is er niet meer bij..
en gedraagt zich als een puber van 18...
kan allemaal met die roze bril op je neus...
kan maar... voor een knuffel???..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij was zich nog net even wat meer bewust van de camera's denk ik
Het is mooi dat ze het nu de hele tijd heeft over die kerel en dat ze daar niets mee gedaan heeft. Het zuipen, daar hoor je haar niet over.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:10 schreef Ebinas het volgende:
Vanes kan ik niet eens meer serieus nemen.
Alles wat ze zegt klinkt wijs, maar oh wat is ze fout.
Ga eerst je zelf maar eens aanpakken.
Ik vind haar echt de grootste hypocriet daar.
In Chataeu du Kak.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:09 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Vanmorgen zei ze dat ze gisteren niet gezoend hebben, maar eergisteren (denk ik) wel.
Het verbaast me eigenlijk dat met alle Sherlock Holmes en Poirot hier, dat die man nog niet opgespoord isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:10 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Hij zelf ook niet.
Hij was alleen heel druk met werk. Wat hij deed zei hij ook niet.
Afgekeurde gigolo uit het Noorden op de envelop en die komt vast wel aan ;-)
Ik was 35 jaar, toen ik mijn huidige man leerde kennen. Moeder van twee kinderen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:10 schreef b_engeltje het volgende:
Ik zie het aan iemand om me heen.
bijna 50 net gescheiden, en harstikke verliefd... luisteren naar advies is er niet meer bij..
en gedraagt zich als een puber van 18...
kan allemaal met die roze bril op je neus...
Hij heet Fabian (de Groot). Die achternaam weet ik niet zeker, maar gisteren schreef iemand zoiets. Voornaam ben ik zeker van.quote:
volgens mij is het voor hem een leuk spelletjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik kreeg op de filmpjes eerder het idee dat hij de boot afhoudt..
Als jouw kennis ook verkering heeft afgedwongen en daarom jankt en voor camera's loopt te neuken, dan heb je een punt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:11 schreef b_engeltje het volgende:
nee maar waarom zou bil anders zijn dan ??
Ik kon vroeger ontzettend verliefd zijn, maar met zo'n geblondeerde enkelband aan mijn poten was dat toch snel over geweest.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee maar waarom zou bil anders zijn dan ??
Ruud of Billy en het was niet Billyquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:13 schreef misssnapshot het volgende:
Wie speelt een vuil (?) spel volgens Isa?
Dat is wel lief.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik was 35 jaar, toen ik mijn huidige man leerde kennen. Moeder van twee kinderen.
Er zijn in het begin echt wel situaties geweest dat ik in de lach schoot en zei, we lijken
wel een stel pubers van 15 jaar![]()
ruudquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:13 schreef misssnapshot het volgende:
Wie speelt een vuil (?) spel volgens Isa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |